Liczba PK , zmniejszalaby sie wraz ze stratami zwiazanymi ze smiercia , poniewaz wtedy spoleczne systemy kontroli(takie jak organizowanie sie w grupy by klepnac PK) bylyby skuteczniejsze przez wieksza dotkliwosc dla PK.
Cytuj:
Wtedy wszyscy jeszcze bardziej baliby sie o swoje dupy, malo kto by w to gral, a jak juz to biegalby w jeszcze wiekszym niz obecnie zergu, zeby zminimalizowac szanse na smierc
Jest IMO dokladnie tak ze, strach o wlasna dupe zmniejsza ilosc PK. Tak samo , jakby nie bylo sankcji za przestepstwo to ilosc przestepcow by wzrastala. Kazdemu PK , predzej czy pozniej sie noga powinie , jesli bedzie to powiazane ze stratami , najlepiej wiekszymi niz zysk w przypadku zabicia kogos , to bedzie mniej chetny do rozbojnictwa(to sie nazywa "ekonomiczna analiza prawa" , polecam jakas lekture na ten temat).
Cytuj:
Naprawde nie jestem w stanie pojac twojego toku rozumowania. Ja, jesli nie mialbym ochoty na PVP, poszedlbym sobie na PVE serwer. Natomiast gdybym mial ochote na PVP, to poszedlbym na PVP serwer, a nie probowal na sile wprowadzac w zycie swoje chore wizje na serwer PVE, takie jak np. mozliwosc zamiany sie w potwora (PVM? PVM!), najlepiej raidowego smoka, i bicia w ten sposob graczy w startowej wiosce, psujac przy okazji sposob na gre sporej grupie graczy.
Widzenie swiata w kolorach czarnobialych (czyli albo full PVP albo zupelne PVE) , jest prymitywne.Wysil wyobraznie i pomysl o czyms pomiedzy. PVE mi nie odpowiada , bo wprowadza sztuczne , a nie naturalne ograniczenia.
Cytuj:
A ty nim jestes? W sumie jestes, patrzac na dzisiejsze MMO-trendy...
Powiedz mi w ktorej z obecnie popularnych gier jest taki system , bo chcialbym pograc a nie ma w co.....
/Tak na marginesie , mowiac o safe zonach , mialem na mysli naturalnie straznikow , tak jak bylo na CL i chociazby jest w Eve czy nawet Oblivionie.