mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 305 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2008, 19:05 
Cytuj  
Bryndek napisał(a):
Co do reszty, 20lvl czy 50 czy 80 jest nie jest tak istotne.

to Ty nie szukasz nowego mmorpg + Ty szukasz mmorpegowego grala

Bryndek napisał(a):
No ale według mnie to jest właśnie róznica między grą PvP a grą z dodanym PvP na siłe , PvP powinno byc grywalne, miodne i (w miare) zbalansowane na każdym levelu.

balansowanie PvP w Twoim WoWie trwa do dzisiaj

Bryndek napisał(a):
Ocenianie gry po kolejnych mocniejszych healach tez nie jest OK.

po 3 dniach na trialu PvP tez nie jest OK

Bryndek napisał(a):
Nawet bardzo zachwalany singiel mnie nie przekonuje, ta gra miala byc czystym PvP, PvE jest dodatkiem. Tak mialo byc a wyszlo odwrotnie.

jaki singiel? ten singiel sie nie liczy

Bryndek napisał(a):
Ta gra ma wciagac ludzi do tego zeby przez kilka lat wydawali na nia kapuche i mieli z tego radoche.

embe napisał(a):
a ja mysle ze tu juz dyskutujemy o gustach

aha

czasami mysle ze czesc flame spowodowane moze byc
strachem - ze gildia w moim WoWie rozpadnie sie bo ludzie pojda do AoC/WAR(chociaz na flame WARa troche za wczesnie)
ew bede musial z malego kieszonkowego znowu kupowac gre
i najgorsza rzecz - czesto nie do przeskoczenia - musialbym wymienic sprzet

Bryndek zagraj w AoC a pozniej oceniaj

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2008, 21:53 
Cytuj  
Cytuj:
No ale według mnie to jest właśnie róznica między grą PvP a grą z dodanym PvP na siłe , PvP powinno byc grywalne, miodne i (w miare) zbalansowane na każdym levelu.


Cytuj:
balansowanie PvP w Twoim WoWie trwa do dzisiaj


To napisałem ja a nie Bryndek, piana przesłoniła wzrok ?
I tak, uważam że w wowie pvp też jest dodane na siłe.





Cytuj:
czasami mysle ze czesc flame spowodowane moze byc...



Flame to głownie powodują dzieciaki zakochane w AoC którym piana na pysk występuje na najmniejsze słowo krytyki na temat ich ukochanej gry.

Np Bryndek napisał bardzo konstruktywną krytyke na co spotkało go :

Cytuj:
Bryndek, pierdzielisz glupoty jak dziecko wychowane przez talibow w jaskini.


Ich głowne argumenty to są

"Wracaj do wow-a" ( z braku wiedzy do czego porównać niektóre sugerowane rozwiązania, które to pojawiły wcześniej się w innych grach również, nie tylko w produkcji Blizzarda)

"WAR suxx more"

btw :

Cytuj:
funboyowi
Cytuj:
funboye


Kurwa nawet nie wiecie kim jesteście, pozwólcie że wam wytłumacze...


Funboy :

A stylish guy, of indeterminate sexual orientation. Basically, your classic "metrosexual."

"John li is a Funboy because he listens to Dispatch and works at Merryl Lynch.'


FANBOY :

1. A person who is completely loyal to a game or company reguardless of if they suck or not.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

**

Posty: 276
Dołączył(a): 23.01.2006
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2008, 22:07 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
Życzę szczęścia i wielu sukcesów w jedynie słusznym WoW. AoC nie jest grą dla każdego, ocenianie jej na podstawie pvp na lvl 20 to tak jak ocenić EvE na podstawie tutorialu.


Przypuszczam ze pvp w AoC _moze_ wygladac jak w wowie, jak i w kazdym lvl-based mmo z open pvp, ze kazdy bedzie grindowal do max lvl, by nie miec nikogo silniejszego 'nad soba' i wtedy dopiero zacznie sie pvp. W takim rozwiazaniu po pewnym czasie itemy staja sie wazniejsze od czegokolwiek i pvp robi sie nudne.

Cytuj:
Prosty przykład. Heale na lvl 20 są o połowę słabsze niż na lvl 25tym.

V.

A dmg niby pozostaje taki sam przez te 5 lvli? nie widze sensu takiego przykladu

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2008, 22:30 
Cytuj  
Chyba nie ma nic bardziej zalosnego niz ludzie, ktorzy chca na sile odowodnic komus w n-tym identycznym poscie, ze cos do dupy bo im sie tak wydaje.
@futrol Czy to jest level-based czy skill-based mmorpg to zawsze bedziesz dazyl do zmaksymalizowania, zeby nikt nie mial przewagi na tym polu. Tutaj itemizacja nie ma nic do rzeczy, bo jest czescia rozwiazan w ramach contentu pvp. Tutaj tez jest klucz do tego czy zabawa pvp bedzie dawala fun czy sprowadzona zostanie do zalosnej pogoni za itemkami jak w wow. Zarowno AoC jak i WHO zapowiadaja sie pod tym wzgledem wtornie. Dodatkowo WHO to pomysly na WoW2, gdzie devsi mi mowia co mam robic:przygotowali jakies keepy i scenariusze i tam mam robic pvp dla lepszych itemkow. Natomiast w zonach pve musze byc grzeczny bo tak sobie zazyczyli. Problem w tym, ze na staracie tworza ograniczenia i wytyczaja schematy w grze. WHO smierdzi nuda jak stare skarpety. Gdby nie swiat mlotka to wielu by nawet nie spojrzalo na ta pozycje. AoC ma o tyle przewage, ze w zalozeniu pvp ma byc kreowane przez graczy. Jak to wyjdzie to zobaczymy po premierze.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2008, 22:39 
Cytuj  
Konstruktywny post po paru godzinach gry na kliencie zrobionym dla gamespot z wylacznie malo znaczaca mini gierka pvp ?

Przypomne ci jak pisalem konstruktywne posty na temat bety Warhammera co mi odpisales:
Shadhun napisał(a):
Sio embe, idz trzepać pałeczke pod ładne widoczki w AoC.

Moze pisanie ciagle o sisiaku to jakac kuracja po wizycie u ginekologa lub twoje fetysze ale nie musisz o tym pisac ciagle na tym forum.

Wracaj do tematu, lvl 80 osiagamy przyjemnie i lekko w trzy tygodnie, no moze jesli zajmiemy sie po drodze sprawami gildiowymi takimi jak zbieranie surowcow na budowe miasta, nauke harvestingu i potem craftingu to moze sie okazac ze bedzie to duzo dluzszy czas.
PvP to nie tylko mini gierki i outdoor, tu podstawa ma byc siege, walki o twierdze i miedzy gildiami, co do endagame to nadal duzo teorii i plotek.
Itemizacja, grind i farma, no nie wiem czy masz racje ze wzgledu ze jak juz pisalo wiele osob, itemy nie maja takiego wplywu na postac jak np w WoW czy w Warhammer, zapewne w endgame tez bedzie sie szukalo dobrych itemow, jednak tu celem jest odpowiednie uzupelnianie punktow skilli, a nie atrybutow.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 276
Dołączył(a): 23.01.2006
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2008, 22:49 
Cytuj  
a to teraz znow mozna porownywac who i aoc?
ja bym powiedzial ze w who nie ma przyrostu formy nad trescia, nie ma przeolbrzymiego swiata dark&light z zerowym contentem. Btw kazda gre mozna porownac do wow'a, ktorego to zna masa ludzi. Takze i ja chetnie przyrownam aoc do wow2, ze wzgledu na drzewka talentow, kthx.

Cytuj:
Chyba nie ma nic bardziej zalosnego niz ludzie, ktorzy chca na sile odowodnic komus w n-tym identycznym poscie, ze cos do dupy bo im sie tak wydaje.

'ich zdaniem' jest do dupy; ktora to juz osoba nadinterpretuje.

Cytuj:
Tutaj tez jest klucz do tego czy zabawa pvp bedzie dawala fun czy sprowadzona zostanie do zalosnej pogoni za itemkami jak w wow.


czy mi sie wydaje, czy jeszcze nie ma specjalnej pvp zony w general becie?

edit.
Cytuj:
PvP to nie tylko mini gierki i outdoor, tu podstawa ma byc siege, walki o twierdze i miedzy gildiami, co do endagame to nadal duzo teorii i plotek.

sorry za porownanie, ale nie mam lepszego pod reka, siege byl w planach w wowie (czyli tzw teoriach i spiskach) od wydania i nie doszlo do jego realizacji. Jak to bedzie to chetnie przeczytam recenzje


Ostatnio edytowano 22 kwi 2008, 22:53 przez futrol, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2008, 22:51 
Cytuj  
Shadhun napisał(a):
Flame to głownie powodują dzieciaki zakochane w AoC którym piana na pysk występuje na najmniejsze słowo krytyki na temat ich ukochanej gry.

Flame to głownie powodują dzieciaki zakochane w WAR którym piana na pysk występuje na najmniejsze słowo krytyki na temat ich ukochanej gry - ktora bog jeden wie kiedy wyjdzie i co z niej bedzie.

Shadhun napisał(a):
Np Bryndek napisał bardzo konstruktywną krytyke na co spotkało go :

podaj przyklad jego konstruktywnej krytyki

ogolnie zapytam ile graliscie ostatnio w AoC?
kto z Was wbil 80lvl i bawil sie PvP oraz PvE?

Shadhun napisał(a):
No ale według mnie to jest właśnie róznica między grą PvP a grą z dodanym PvP na siłe , PvP powinno byc grywalne, miodne i (w miare) zbalansowane na każdym levelu.

ale na podstawie czego oceniasz ze AoC nie jest miodne?
slowa Bryndka?
jak tylko ktos przyjdzie i zacznie bronic AoC albo go zachwala to jest be


ps
nie pochlebiaj sobie ze Cie cytuje

ps2
"pierdzielisz glupoty jak dziecko wychowane przez talibow w jaskini"
nie jest na nizszym poziomie niz:
"embe chuj wozi gnoj!"
wiec nie zgrywaj ksiezniczki

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2008, 23:11 
Cytuj  
futrol napisał(a):
Viracept napisał(a):
Życzę szczęścia i wielu sukcesów w jedynie słusznym WoW. AoC nie jest grą dla każdego, ocenianie jej na podstawie pvp na lvl 20 to tak jak ocenić EvE na podstawie tutorialu.


Przypuszczam ze pvp w AoC _moze_ wygladac jak w wowie, jak i w kazdym lvl-based mmo z open pvp, ze kazdy bedzie grindowal do max lvl, by nie miec nikogo silniejszego 'nad soba' i wtedy dopiero zacznie sie pvp. W takim rozwiazaniu po pewnym czasie itemy staja sie wazniejsze od czegokolwiek i pvp robi sie nudne.

Cytuj:
Prosty przykład. Heale na lvl 20 są o połowę słabsze niż na lvl 25tym.

V.

A dmg niby pozostaje taki sam przez te 5 lvli? nie widze sensu takiego przykladu


Nabicie max lvl w AoC to 3d played. Nie sądzę by miało to być zmienione po premierze bo musieliby dodać drugie tyle q. Na 80lvl pvp ma się skupiać na sieges, jeśli będą dobrze pomyślane to mnie to wystarczy.

Co do heali...Heale 1-19 są sztucznie zaniżone przez FC z powodów rzekomego braku balansu. Jeśli hot na lvl 19 leczy za 5per tick to na lvl 20 10per tick ten sam rank. Na lvl 25 prieści dostają nowy rank heali i heal idzie w górę o kolejne 50%. Później takich skoków już nie ma. Damage między lvl 20 a 25 wrasta niewiele.

Chodzi mi tylko o to, że jeśli ktoś ocenia pvp AoC na podstawie jednego weekendu w bzdurnym CTF lvl 20 bez znajomości specyfiki i mechaniki grając z ludźmi prezentującymi poziom widywany na typowym random wsg/ab to sorry.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

**

Posty: 276
Dołączył(a): 23.01.2006
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2008, 23:12 
Cytuj  
Lufanga napisał(a):
ale na podstawie czego oceniasz ze AoC nie jest miodne?
slowa Bryndka?


prawdopodobnie na takiej podstawie, ze nikt nie pisze o pvp, oprocz zapowiedzi devsow. A oczywiscie nie mozna brac pod uwage recenzji z pvp testu, bo 'to tylko 2 dni na pomijalnych battlegroundach'.

Cytuj:
nie pochlebiaj sobie ze Cie cytuje


Edit:
V napisał(a):
Nabicie max lvl w AoC to 3d played. Nie sądzę by miało to być zmienione po premierze bo musieliby dodać drugie tyle q.
Niemozliwe, to przeciez kazdy po zakupieniu gry usiadlby w weekend i mial ~60lvl (zgaduje (!)). Exp gain moze byc zawyzony (lvl req zanizony), aby testerzy w sensownie krotkim czasie mogli zbadac mozliwie jak najwiekszy content. Ale co ja tam wiem

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2008, 23:25 
Cytuj  
futrol napisał(a):
Niemozliwe, to przeciez kazdy po zakupieniu gry usiadlby w weekend i mial ~60lvl (zgaduje (!)). Exp gain moze byc zawyzony (lvl req zanizony), aby testerzy w sensownie krotkim czasie mogli zbadac mozliwie jak najwiekszy content. Ale co ja tam wiem

Nie bo wiekszosc ludzi ma normalne zycie i w weekend zna ciekawsze rzeczy niz granie non stop. Dlatego 3 dni played jesli zostawia bedzie bardzo dobrym rozwiazaniem. Testerzy nie sa od badania contentu w jak najszerszym zakresie tylko do testowania rozwiazan jakie aktualnie chca devsi. Mam wrazenie, ze podobnie jak ja miales doczynienia z AoC jedynie podczas niedawnego weekendu Tyle, ze ja nie widze podstaw do wypowiadania sie na jakikolwiek temat poza sama mechanika walki.


_________________
Χ Ξ Σ

**

Posty: 276
Dołączył(a): 23.01.2006
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2008, 23:34 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Nie bo wiekszosc ludzi ma normalne zycie i w weekend zna ciekawsze rzeczy niz granie non stop. Dlatego 3 dni played jesli zostawia bedzie bardzo dobrym rozwiazaniem.
Aha, bo granie w gry jest dla uposledzonych i nienormalnych. "ok", ludzie beda grac po powrocie z kosciola, enough?
Cytuj:
Testerzy nie sa od badania contentu w jak najszerszym zakresie tylko do testowania rozwiazan jakie aktualnie chca devsi.

Ok, testowanie koncowego contentu (a wlasciwie 'tego wlasciwego' contentu, bo wg. niektorych gra sie zaczyna na lvl80) nie znajduje sie w kregu zainteresowan devsow. moze tak byc, nie jestem w general becie.

Cytuj:
Mam wrazenie, ze podobnie jak ja miales doczynienia z AoC jedynie podczas niedawnego weekendu Tyle, ze ja nie widze podstaw do wypowiadania sie na jakikolwiek temat poza sama mechanika walki.

Takze i ja sie nie wypowiadam o niczym wiecej.
Ta dyskusja jest bezsensowna

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 00:19 
Cytuj  
Heh widze ze sie flame znowu robi :wink:

Tak czytam co tu wszyscy piszecie, i powiem tyle. Nie ma idealow. Jedni lubia biale inni czarne i za cholere nie przekonasz tego co lubi czarne ze biale jest lepsze i vice versa.

Kazdy ma inne doswiadczenia zyciowe inne charaktery etc etc i jednym slowem co innego bedzie im sie podobalo 8)

Osobiscie podoba mi sie format w jakim AoC jest wydany choc mam nadzieje ze strona pve jak i itemizacja bedzie stala na najwyzszym poziomie tez.

Jezeli ktos nie lubi itemkow to zapraszam do Spellborn tam nosisz itemy tylko dla wygladu (czego osobiscie nie lubie bo nie mam motywacji aby grac jak nie rozwijam postaci) bez statsow etc masz czysta zrecznosciowke podczas walki, nie ma zadnych ukrytych mechanik, masz to co widzisz na ekranie :]
System walki w Spellborn jest przegieciem, poniewaz klasyczny system mi zawsze odpowiadal i to co oferuje AoC jest mala ewolucja w dobrym kierunku bez zrywania z tradycja kompletnie. To co ma oferowac Spellborn to pvp czyste, duzo lore i epickie story jak i swiat na ktory gracze moga wplywac. Ladnie brzmi ale dla mnie mechanika jest za prosta, i generalnie gra jest za prosta.

Natomiast jestem pewien ze jest sporo ludzi ktorzy wlasnie czegos takiego szukaja i nie chca analizowac mechaniki aby dojsc do idealnych rozwiazan, bawic sie w kalkulacje i testowac dzialanie skili aby odkryc cos nowego :)


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 01:55 
Cytuj  
Moze boja sie nadgorliwych modow z subforum war?

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 04:15 
Cytuj  
qq

Ja osobiscie preordernalem po tym pvp weekendzie bo widze duzy potencjal w tej grze. Czekam na WAR'a ze wzgledu na sentyment do DAOC'a ( caly czas uwazam ze RvR i dobrze zorganizowane 8vs8 z camelota nie maja sobie rownych ) ale conan moze sie okazac gra lepsza pod wieloma wzgledami.


_________________
afk for quite a while

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 06:36 
Cytuj  
Cytuj:
Ladnie brzmi ale dla mnie mechanika jest za prosta, i generalnie gra jest za prosta.

NO tekken był prosty :P
Cytuj:
bez statsow etc masz czysta zrecznosciowke podczas walki,

NO i kul. Najlepiej cos w styu Star Wars: Force Unleashed .


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 54
Dołączył(a): 7.05.2007
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 09:03 
Cytuj  
Wydaje mi sie ze po to kilkanascie lat temu powstaly fora internetowe zeby wypowiadac sie n roznego rodzju tematy.

Nikt nie oczekuje ze ktos sie z nim bedzie zgadzal czy nie. Moje wypowiedzi dotyczyly gry pvp na 20 poziomie. To ze gra mi sie nie spodobala to jest tylko i wylacznie moje zdanie. Rozumiem ze wielu z was ma olbrzymie nadzieje co do tego tytulu i kazda zla wypowiedz najego temat jest dla was ciosem ktory jak najszybciej trzeba skonrowac.

Beta czy nie beta 20 lvl czy 80 lvl jest tutaj nie istotne, do mnie gra nie przemowila, nie sklonilo mnie do tego zeby wydac na to kase czy wam sie to podoba czy nie. Ale to jest tylko moje zdanie, mozecie sie z tym zgadzac lub nie. Ale przytoczcie wpizdu jakies konkretne argumenty przeciwko temu co ja pisalem a nie rzucajcie sie na mnie jak glupie dzieci.

Proponowalbym pocalowac sciane z rozbiegu przez siadaniem do kompa, slyszalem ze to pomaga na wszelkie frustrcje (sam nie probowalem wiec czekam na wasze wrazenia).

Proponuje wyluzowac sie, rozumiem na prawde ze coniektorzy wlasnie zdaja egzaminy gimnazjalne i stres tutaj odgrywa duza role w jakosci waszych wypowiedzi.

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 09:35 
Cytuj  
masz racje ,ale z tonu Twojej wypowiedzi ,zdawalo mi sie ze na sile wrzucasz pewne niedopracowania. Ja jestem optymista,preordera zlozylem doslownie 30min temu i czekam na te gre bo jestem wielkim fanem Hyborii .

Przytocze taka anegdotke na temat wlasnej osoby ,pamietny rok 2005 pewna gra 'xxx' ma wyjsc lada dzien , pogralem chwile w bete i po pograniu moze kilku godzin/dni stwierdzilem ze to szmira ,zakupilem gre 3 miesiace po premierze i gralem w nia do 2008 , oczywiscie mowa tu o WoW'ie , tak jak Tobie gra nie przypadla mi do gustu,autorzy ja systematycznie rozwijali ,dzieki czemu stala sie gra grywalna (gralem zawsze warriorem i na becie byla to postac niegrywalna) ,i tu wlasnie licze na to ze chlopaki z funcom'u pojda za ciosem i beda pielegnowac gre :)

dozobaczenia w swiecie Hyborii panowie i panie :)


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

*

Posty: 54
Dołączył(a): 7.05.2007
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 13:43 
Cytuj  
mialem to samo dlatego pisalem ze nie skreslam gry ze wzgledu na bete

ja osobiscie troche sie wstrzymam z zobaczeniem pelnej wersji, kilka tygodni patchowania powinno wystarczyc

co do wciskana na sile niedociagniec dla mnie glownym problemem jest to ze gra nie wciaga przynajmniej mnie daoc czy lineage nie oferowale tego co aoc a jednak chcialo mi sie w nie grac a tutaj niestety nie ale tak jak mowie przeczekam i sprawdze wersje finalna roznyca pomiedzy mmorpg a jakakolwiek gra singleplayer jest taka ze singleplayer sie nie zmiania, mmorpg co kilka miesiecy daje cos nowego i tutaj licze wlasnie na to ze poprawia sie pewne elementy rozgrywki ktore na chwile obecna nie przypadly mi do gustu

ale cieszmy sie gra jest GOLD wiec obsuwy juz nie bedzie teraz bedzie tylko lepiej

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 15:29 
Cytuj  
Ja mysle ze tak jak ostatnie patche nas zaskoczyly iloscia pozytywnych rozwiazan i likwidowania bugow ( okazloa sie ze jednak dev beta jest o wiele lepsza ), tak w dniu premiery mozna oczekiwac jeszcze wiecej.
Watpie by zdecydowali sie tak jak Sony na platna bete, maja doswiadczenie z AO, a dodatkowo dla eidos to byc albo nie byc jak kiedys dla vivendi.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 15:51 
Cytuj  
Pozatym funcom zastosowal cos czego nie widzimy czesto w mmorpg development w dzisiejszych czasach. A mianowicie ograniczyl mocno contnent i funkcje dostepne dla general beta jak i wprowadzil tech beta, a jednoczesnie posiadajac jeszcze internal dev beta :]

Innymy slowy nie chca spoilowac content dla ludzi w beta, czesciowo ich rozumiem poniewaz zawsze prawie ze odkrylem caly content w mmo jaki testowalem zanim ta gre jeszcze wypuscili :]

Jedyne co mozeby teraz robic to trzymac kciuki i miec nadzieje ze Funcom nas pozytywnie zaskoczy :D


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 305 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.