iniside napisał(a):
My poprostu lubimy sie smiac z kolejnych coraz durniejszych postó Huragana. Od taka forumowa drama/telenowela.
oh... geez.... inside, jestem od dzisiaj twoim fanem
takiego fanboya jak ty to ze swieca szukac nawet na battlenecie :>
Super argumentujecie brak dynamiki w walkach PvP w AoCu... normalnie jestem w szoku.... bo to filmiki newbies
Kazdy fanboy ma klapki na oczach i co by nie zobaczyl i tak powie ze jest super :>
Zadajcie sobie proste pytanie: dlaczego Funcom nie daje open PvP w becie ?? poza jednym PvP weekend oraz teraz nadchodzacym 10 maja (PvP event) Funcom unika pokazania graczom jak wyglada PvP.... dziwne to dla mnie. Boja sie odstraszyc rzesze nastolatkow od Conana? Mozliwe. Wazne by sprzedac gre w jak najwiekszej ilosci. Hype jest zrobiony tak jak w WoWie.. masa sliniacych sie dzieciakow po zobaczeniu jak w AoCu mozna ucinac glowy na pewno kupi ta gre.
Ja jednak nie mam zludzen... mechanika AoCa jest zrobiona pod PvE.. statyczne walki taktyczne, duza ilosc dungeonow na poczatek, zapwieudzi ze dopiero po 6 miesiacach ludzie rozpracuja end content, swiadczy o pewnym kierunku w jakim idzie AoC. Chcieliby uszczesliwic wszystkich, jak w WoWie, ale to nie bedzie latwe.
Ja w AoCu licze bardziej na rozbudowe miast, crafting i statyczno-taktyczne walki gildii
Do tego wyzwania pokonania bossow w dungeonach i mozna popykac z pol roku w ta gierke