mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 11:29 
Cytuj  
i może w nim będzie 500 vs 500 podczas podbijania zamków z maszynami oblężniczymi ?? :)

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 11:31 
Cytuj  
Nom bedzie fajnie.Gnomy napierdalajace rakietami z mysliwcow.To jest ten wlasnie "mroczniejszy" klimat, ktory tak zapowiadali.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 11:37 
Cytuj  
Szczerze to ostatnio tez sie zastanawialem jakby to ich 500 ludzi mialo walczyc przy rozsadnym fps po paru testach. Jakkolwiek rozczarowujace to by nie bylo ten limit da szanse mniejszym gildia. Mimo to ciekawy jestem jak to ostatecznie bedzie wygladac :)


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 11:38 
Cytuj  
może do eq2 czas wrócić :) gra ktoś w niego jeszcze :) ?? tak poważnie mam nadzieje że nie wyjdzie z tego tyle samo co wyszło z Gothic 3 na którym się najbardziej zawiodłem :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 11:39 
Cytuj  
dark_lord napisał(a):
może do eq2 czas wrócić :) gra ktoś w niego jeszcze :) ?? tak poważnie mam nadzieje że nie wyjdzie z tego tyle samo co wyszło z Gothic 3 na którym się najbardziej zawiodłem :)
ta, Oblivion też był słabym MMO


_________________
psn

**

Posty: 200
Dołączył(a): 27.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 11:40 
Cytuj  
Jeśli pojawiają się takie problemy z grą na PC to nie wyobrażam sobie w ogóle w jaki sposób ta gra będzie działać na Xboxie nie wspominając już o tym , że w tej konsoli HDD nie jest standardem a czytnikiem jest zwykły DVD-Rom

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 11:42 
Cytuj  
b) Serwer by nie wyrobił 200 vs 200 ba miałby problemy założę się z 100 vs 100[/i]

W DAOC (2001) wyrabialy, w SB (2003) wyrabialy, w PS (2003) wyrabialy, w EVE (2003 wyrabialy, a w AOC (2008) nie wyrobia. Technologia nagle zrobila rozwojowy zwrot o 180 stopni i cofamy sie wstecz, ja jebie. Glupie i slabe wytlumaczenie. To juz nie bedzie siege - to beda ustawiane wojenki/wieksze arenki. To ciut wiecej niz na serwerach BF2.

nie bede ćwiczył jakichs niedoróbek z nadzieja na lepsze. zobacze co dadzą na premiere

6 dni na pewno bardzo wiele zmieni w kwestii features i stabilnosci gry. ";)"

tylko w aoc jest więcej efektów specjalnych na ekranie

Okeja, ale od premiery EVE, w ktorej jest mniej efektow specjalnych na ekranie, i ktora ma slabo zoptymalizowany engine (tak), minelo 5 lat. Razem z iloscia efektow graficznych na ekranie rosnie moc obliczeniowa naszych procesorow, kart graficznych, przepustowosc lacz i wydajnosc serwerow, a tymczasem MMORPG-i tak jakby powracaja do kiepawych rozwiazan z Diablo, ew. raczkujacych MMO - zone'y, instancjonowanie, districty/mirrorowanie zone'ow, a co gorsza - spora czesc graczy temu przyklaskuje, bo okazuje sie, ze tak naprawde malo komu zalezy na odtwarzaniu wirtualnego swiata z kiedystam, tylko na zbieraniu epaxow w oddzielnym pokoiku, gdzie nikt nie bedzie im mogl przeszkodzic.

Nawet 100vs100 graczy nie byloby latwo zebrac co tydzien a co dopiero 500:)

To przyszloby 487 (przykladowa liczba - mysle, ze liczba przychodzacych na siege osob uregulowalaby sie sama)? Moze nie nakladac sztucznych ograniczen NA WSZYSTKO i pozostawic wolna reke graczowi odnosnie tego, jaki zerg zdecyduje sobie przyprowadzic na siege? Nah, bo jak sie kogos dzisiaj wpusci do sandboxa bez odgornych wytycznych na kazdym kroku, to siada na srodku i glosno placze, nie wiedzac, co ma ze soba zrobic. Ty masz ogolnie troche skrzywiony widok przez WOW-a - polityka i wojna w wirtualnym swiecie to nie sa arenki i ustawianie sobie meczykow z wyznaczona liczba uczestnikow, rofl... Ale, jak widac, to sie juz niedlugo zmieni.

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 11:42 
Cytuj  
Motopompa napisał(a):
Nom bedzie fajnie.Gnomy napierdalajace rakietami z mysliwcow.To jest ten wlasnie "mroczniejszy" klimat, ktory tak zapowiadali.


WoW zawsze wyglądał jak parodia świata fantasy

dark_lord napisał(a):
i może w nim będzie 500 vs 500 podczas podbijania zamków z maszynami oblężniczymi ??


Z taką grafiką, z taką ilością ludzi, z budynkami, z machinami, naprawdę wierzysz w to że ma to jakikolwiek sens?

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 11:44 
Cytuj  
rashiell napisał(a):
Jeśli pojawiają się takie problemy z grą na PC to nie wyobrażam sobie w ogóle w jaki sposób ta gra będzie działać na Xboxie nie wspominając już o tym , że w tej konsoli HDD nie jest standardem a czytnikiem jest zwykły DVD-Rom


True konsole ogólnie mają problem z większą ilościa rzeczy na ekranie a co dopiero 100 graczy walczących o keepa. Po za tym uważam, że MMO na konsole to fail z założenia...

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 11:45 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
dark_lord napisał(a):
może do eq2 czas wrócić :) gra ktoś w niego jeszcze :) ?? tak poważnie mam nadzieje że nie wyjdzie z tego tyle samo co wyszło z Gothic 3 na którym się najbardziej zawiodłem :)
ta, Oblivion też był słabym MMO


chodziło mi o sam fakt, że Gothic 3 miał być niesamowity, a nawet system walki musieli zwalić (w poprzednich częściach był 100 razy lepszy). Ja po prostu bardzo lubię gry crpg i mmorpg dlatego wspomniałem tu Gothic 3, a Oblivion okazał się o wiele lepszy od Gothica 3 :)

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 11:48 
Cytuj  
A jest w ogóle jakiś MMO na konsole aktualnie!??!


_________________
...

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 11:54 
Cytuj  
konrador napisał(a):
b) Serwer by nie wyrobił 200 vs 200 ba miałby problemy założę się z 100 vs 100[/i]

W DAOC (2001) wyrabialy, w SB (2003) wyrabialy, w PS (2003) wyrabialy, w EVE (2003 wyrabialy, a w AOC (2008) nie wyrobia. Technologia nagle zrobila rozwojowy zwrot o 180 stopni i cofamy sie wstecz, ja jebie. Glupie i slabe wytlumaczenie. To juz nie bedzie siege - to beda ustawiane wojenki/wieksze arenki. To ciut wiecej niz na serwerach BF2.

nie bede ćwiczył jakichs niedoróbek z nadzieja na lepsze. zobacze co dadzą na premiere

6 dni na pewno bardzo wiele zmieni w kwestii features i stabilnosci gry. ";)"

tylko w aoc jest więcej efektów specjalnych na ekranie

Okeja, ale od premiery EVE, w ktorej jest mniej efektow specjalnych na ekranie, i ktora ma slabo zoptymalizowany engine (tak), minelo 5 lat. Razem z iloscia efektow graficznych na ekranie rosnie moc obliczeniowa naszych procesorow, kart graficznych, przepustowosc lacz i wydajnosc serwerow, a tymczasem MMORPG-i tak jakby powracaja do kiepawych rozwiazan z Diablo, ew. raczkujacych MMO - zone'y, instancjonowanie, districty/mirrorowanie zone'ow, a co gorsza - spora czesc graczy temu przyklaskuje, bo okazuje sie, ze tak naprawde malo komu zalezy na odtwarzaniu wirtualnego swiata z kiedystam, tylko na zbieraniu epaxow w oddzielnym pokoiku, gdzie nikt nie bedzie im mogl przeszkodzic.

Nawet 100vs100 graczy nie byloby latwo zebrac co tydzien a co dopiero 500:)

To przyszloby 487 (przykladowa liczba - mysle, ze liczba przychodzacych na siege osob uregulowalaby sie sama)? Moze nie nakladac sztucznych ograniczen NA WSZYSTKO i pozostawic wolna reke graczowi odnosnie tego, jaki zerg zdecyduje sobie przyprowadzic na siege? Nah, bo jak sie kogos dzisiaj wpusci do sandboxa bez odgornych wytycznych na kazdym kroku, to siada na srodku i glosno placze, nie wiedzac, co ma ze soba zrobic. Ty masz ogolnie troche skrzywiony widok przez WOW-a - polityka i wojna w wirtualnym swiecie to nie sa arenki i ustawianie sobie meczykow z wyznaczona liczba uczestnikow, rofl... Ale, jak widac, to sie juz niedlugo zmieni.


teraz eve każdemu pójdzie pewnie na max detalach, i tak samo będzie z aoc jak za 5 lat, obecnie większość kompów nie dałby rady obsłużyć aoc jeśli brałoby udział od 200 do 1000 jednostek na ekranie, nie wszystkich stać na upgrade kompa co pół roku, jeśli funcom miałoby patrzeć tylko na tych najbogatszych to daleko by nie zaszli nie sądzicie ??
Dlatego napisali że będą jeszcze nad tym pracować, bo nawet jak nie teraz to możliwe że w niedalekiej przyszłości epickie bitwy się pokażą :)

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 11:57 
Cytuj  
A jest w ogóle jakiś MMO na konsole aktualnie!??!

EverQues Online Adventures i ten co sie pikoki w kolko morduje, FFXI?. Teraz bedzie ich wiecej wychodzilo, jakiestam sa w przygotowaniu w Azji.

Co do 48v48, to nie chodzi o sam fakt tego, ze tak naprawde sieges beda rownie epickie co film o Wiedzminie, ale o to, ze to nie bedzie wojna, to nie bedzie walka, to nie bedzie siege - to bedzie wieksza arena. Tyle. Mi sie to gryzie z idea wirtualnego swiata po prostu.

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 12:00 
Cytuj  
Trzeba na to spojrzec z ekonomicznego punktu widzenia. Tworcy chca sciagnac i zatrzymac przy grze jak najwiecej graczy, co zrozumiale - im wiecej placi abonament wiec zarabiamy.
I teraz wyobrazcie sobie, ze tworza takie walki 100 vs 100 czy wiecej. Dla 70% luda z przecietna konfiguracja kompa czy lacza gra, z taka grafika i efektami, staje sie niegrywalna i koncza placic swoj abonament. Zostaje garsta zapalonych pvpersow i ludzi z najlepszym sprzetem. Tylko producenci maja to w d... bo jak ktos spedza 5 lat na tworzeniu gry to nie robi tego z pobudek serca tylko chce stworzyc masowy produkt, na ktorym bedzie trzepal gruba kase. A nie gre dla garstki osob.

WoW jest tez tak popularny wlasnie przez swoje minimalne wymagania sprzetowe. Kazdy moze go uruchomic, pograc chwilke, a abonament jest rowny dla tego co gra 10h/ day i tego co loguje sie na 3h w tygodniu.

I naprawde musialyby byc to jakies super serwery, na ktorych stalby AoC, bo pamietam jak jeszcze kilka miesiecy temu grajac w WoW-a, w AV weekend praktycznie nie dalo sie czasem grac z powodu lagow. A to tylko 40 vs 40, prosta grafa, brak siege, jakis wyszukanych efektow...


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 12:02 przez simo, łącznie edytowano 1 raz

Posty: 21
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 12:02 
Cytuj  
Wszyscy sie zastanawiają jakby to było gdyby 500 osob brało udział w siege. Ot tak ze było by coś takiego jak fog of war i 100 osób najblizszych widocznych reszta nie. Tak to miało wygladac od samego poczatku z tego co wyczytalem na oficjalnym forum.

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 12:02 
Cytuj  
przecież o tym napisałem 3 posty wyżej :) kurde tak szybko odpisujecie że moja odpowiedz ustawia się nie tam gdzie powinna :)
Więc pewnie jak wszyscy będziemy mieli w kompach 8 lub 16 rdzeniowe procki to doczekamy sie takich bitew w grach mmorpg :)

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 12:11 
Cytuj  
Tutaj juz nawet nie chodzi o to, ze bedzie to 5vs5 czy 500vs500. Chodzi o roznice pomiedzy flexowaniem sie silnikiem dwa lata temu, a tym co proponuja "z partyzanta" na tydzien przed premiera :< ...

T.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 12:15 
Cytuj  
Dae napisał(a):
rashiell napisał(a):
Jeśli pojawiają się takie problemy z grą na PC to nie wyobrażam sobie w ogóle w jaki sposób ta gra będzie działać na Xboxie nie wspominając już o tym , że w tej konsoli HDD nie jest standardem a czytnikiem jest zwykły DVD-Rom


True konsole ogólnie mają problem z większą ilościa rzeczy na ekranie a co dopiero 100 graczy walczących o keepa. Po za tym uważam, że MMO na konsole to fail z założenia...

Konsole to zupełnie inny sposób pisania gier. W 100% takie PS3 byloby w stanie pociagnac >odpowiednio< przygotowany silnik i wysietlac nawet 500 obiektów na ekranie. Tak samo XBox 360.

Cytuj:
To ciut wiecej niz na serwerach BF2

Lzesz! Tam mogloby nawet 128 osob na serwer.

Pomijam fakt, ze zeby trafic w cos ze snajperki trzeba bylo mierzyc nie w cel, tylko gdzies obok...
Cytuj:
I teraz wyobrazcie sobie, ze tworza takie walki 100 vs 100 czy wiecej.
]
No to moga przyjsc na siege w mniejszeszj ilosci. Wszystko rzbija sie o to ze jest odgórny limit! A nie limit jaki powstawiliby sobie gracze..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 12:20 
Cytuj  
może to i racją że trochę źle że obiecali, ale wiele rzeczy zawsze wychodzi w praniu, bo może i silnik by to obsłużył ale na to wpłynęły inne czynniki :)
Nie wiadomo może potrzebują kasy na lepsze serwery, dlatego wypuścili ea aoc a tak naprawdę ciężko powiedzieć co wpłynęło na zredukowanie liczby podczas uczestników po jednej stronie do 48 :)

ps - co do konsoli tym bardziej ps3 racja że spokojnie to dźwignie, sam gram trochę w Viking - Battle for Asgart i tam podczas wielkich bitew jest na ekranie spokojnie minimum od 200 do być może i 1000 jednostek i spokojnie daje radę :) ale rzeczywiście człowiek trochę się gubi w takim tłoku :)

ps_2 - pamiętajmy że każda gra wydawana ma służyć także do promowania nowych komponentów komputera, więc skąd możemy wiedzieć czy w zaleceniach na takie bitwy nie będzie napisane aby posiadać core2quad extreme, geforce 9800 gtx2, ddr3 i Bóg sie co jeszcze :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 12:44 
Cytuj  
dark_lord napisał(a):
może to i racją że trochę źle że obiecali, ale wiele rzeczy zawsze wychodzi w praniu, bo może i silnik by to obsłużył ale na to wpłynęły inne czynniki :)
Nie wiadomo może potrzebują kasy na lepsze serwery, dlatego wypuścili ea aoc a tak naprawdę ciężko powiedzieć co wpłynęło na zredukowanie liczby podczas uczestników po jednej stronie do 48 :)

ale mnie to np nie obchodzi ze sie przeliczyli - oni sie nie przeliczyli oni klamali
tak jak Templar mowil flex silnikiem ze wytrzyma 500 graczy
kasa na lepsze serwery? daj spokoj...
jak bedzie 48v48 to wrzucam firme Funcom do worka gdzie jest juz Sony
jeszcze wczoraj dawalem 90% szans ze AoC to bedzie sukces
teraz czuje sie wychujany
tu nawet nie ma jebanej setki graczy za przeproszeniem - to jest jakis zart

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 165  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.