mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 maja 2008, 21:28 
Cytuj  
m1sza napisał(a):
Deshroom napisał(a):
chodzi o to że nie wiadomo co robi który skill bo opisy w tooltipach sa bardzo nieprecyzyjne, ale tego sie nie czepiam bo to mogą poprostu uzupełnić w paczu - pytanie czy zrobia to za miesiąc czy za 2 lata.


Tak jak Blizzard, ktory wprowadza oczywiste poprawki po ponad 2 latach? Mam nadzieje, ze nie beda czerpac wzorcow z najlepszych :).

Generalnie gra ma swoje wady, ale zeby ja tak jebac, to hmmm albo sie nie pamieta wczesnych okresow z innych MMO, albo...

Chyba, to ze gra istniejaca na rynku 1 dzien, nie jest w stanie dorownac grze istniejacej na rynku 3 lata, przekracza mozliwosci pojmowania wiekszosci :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 maja 2008, 22:04 
Cytuj  
nie spamowac, idzcie grać :wink:


_________________
psn

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 24 maja 2008, 22:20 
Cytuj  
Ale ja nie mowie, ze jest az tak straszna. Powiedzialem , ze dam jej szanse:) Tylko jakos mnie ciagnie bardziej do mniej pure realistic grafiki , jak np w WoW czy WAR. Ta naturalnosc w AoC jakos tak dziwnie sie objawia, ruchy niby sa naturalne, ale... no wlasnie ale. To jakies takie nie naturalne:)


_________________
Nie mam pomyslu na signature

**

Posty: 340
Dołączył(a): 8.07.2004
Offline
PostNapisane: 25 maja 2008, 00:23 
Cytuj  
Czy w Old Tarantia jest jakis bank lub cos gdzie mozna skladowac lub sprzedawac swoje zdobycze? Traderzy nie chca mi zadzialac , czy to jest bug czy trzeba miec jakis odpowiedni lvl a moze jakis quest jest na to aby z nich kozystac

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2008, 00:29 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
chodzi o to że nie wiadomo co robi który skill bo opisy w tooltipach sa bardzo nieprecyzyjne, ale tego sie nie czepiam bo to mogą poprostu uzupełnić w paczu - pytanie czy zrobia to za miesiąc czy za 2 lata.

Imo powod ogolnosci opisow jest taki, ze przy niektorych combach, wyprowadzanych jest pare swingow i przy takim czyms ciezko jest podac, ze "Combo A bije przeciwnika za 500 dmg" + dochodzi kwestia tych pasywnych shieldow.

Dla mnie szczerze mowiac ma to tez dobre strony. Kto ma ochote to sobie wezmie jakiegos moba, zerknie na combat log i bedzie wiedzial jak dane combo sie prezentuje. Mi sie taka aura odkrywania podoba. W wowie niestety od pewnego czasu to juz byla czysta matematyka (sam sobie zreszta kiedys (pre-tbc) moda napisalem, ktory przy wklejeniu broni na czata dodawal / odejmowal wszystkie staty i w tooltipie pokazywal za ile walniesz np. Mortal Strike, Bloodthirst itd) i schematy pokroju HS + BT, Whirlwind, HS + BT itd ;)

Tak naprawde jak sie ludzie dopchaja do formul na kazdy skill to znow bedzie whine o kazda nawet najmniejsza zmiane.

No mogliby troche lepiej to opisac, ale to wcale nie jest takie latwe jak w wowie

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2008, 00:36 
Cytuj  
Eleeist napisał(a):
Generalnie gra jest bardzo fajna dla mnie, ale niestety jest dużo niedoróbek. Jak by mi ktoś dał taką grę do zagrania, i nic o niej nie powiedział, to myślał bym, że to jest co najwyżej wczesna beta...

Nie zebym sie czepial, ale popatrz na gry Single-player. Taki np. Football Manager to juz w dniu premiery, co roku ma patcha. Kazdy kolejny patch wychodzi co ok. 2 miesiace i naprawia po 100-200 bledow !!!

A mmo to jednak zupelnie inna skala i wg mnie bledow jest relatywnie malo. Jesli beda tak pracowac jak podczas EA to mysle, ze szybko dopracuja klienta.

ps. WoW ile lat mial zbugowana szarze, albo ikonki z bufami ? ;)

*

Posty: 103
Dołączył(a): 23.05.2008
Offline
PostNapisane: 25 maja 2008, 01:02 
Cytuj  
kapra L napisał(a):
Czy w Old Tarantia jest jakis bank lub cos gdzie mozna skladowac lub sprzedawac swoje zdobycze? Traderzy nie chca mi zadzialac , czy to jest bug czy trzeba miec jakis odpowiedni lvl a moze jakis quest jest na to aby z nich kozystac


Na razie Traderzy nie dzialaja, Funcom naprawia ten bug i pewnie w jakims patchu zadzialaja. Oby jak najszybciej bo bez Auction Housow nie ma ekonomii na serverze.


_________________
polska gildia RP "Ictus Mortis" (Smiertelny Cios)
server RP-PVP AQUILONIA
http://ictusmortis.freens.pl/

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2008, 04:03 
Cytuj  
lutus napisał(a):
jakos mnie ciagnie bardziej do mniej pure realistic grafiki , jak np w WoW


No tak bo w WoWie można "cartoonami" pobiegać i się wczuć bardziej :wink:


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**

Posty: 244
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2008, 08:21 
Cytuj  
na 37 lvl gdzie można znaleźć masę questów?

**

Posty: 238
Dołączył(a): 23.05.2007
Offline
PostNapisane: 25 maja 2008, 08:24 
Cytuj  
Moze juz bylo, ale u was tez NPCe w zonch po wyjsciu z Tortage nic nie mowia? :o

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2008, 09:02 
Cytuj  
Greeg napisał(a):
W wowie niestety od pewnego czasu to juz byla czysta matematyka


Każda gra to czysta matematyka!

**

Posty: 290
Dołączył(a): 23.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2008, 10:16 
Cytuj  
W AO perki zawierające ataki specjalne też były opisane bardzo ogólnie. I chyba nie ma się co spodziewać, że FC planuje zrobić dokładne opisy. Chyba, że gracze na nim wymogą to.
Ale spoko, są jeszcze bazy danych, do których może wreszcie się ktoś dobierze. W AO było nieocenione auno.org i aodb.info. Oto jeden z perków w Auno: click.


_________________
AO: 220/27/67 clan agent @ RK2 pic - Nieaktywny

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 25 maja 2008, 10:20 
Cytuj  
Ciemny napisał(a):
Moze juz bylo, ale u was tez NPCe w zonch po wyjsciu z Tortage nic nie mowia? :o


Mam to samo, znaczy tylko grałem 3 minuty po opuszczeniu Tortage i tylko 1 osoba coś mówiła, reszta cisza..

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 maja 2008, 10:22 
Cytuj  
Greeg napisał(a):
Imo powod ogolnosci opisow jest taki, ze przy niektorych combach, wyprowadzanych jest pare swingow i przy takim czyms ciezko jest podac, ze "Combo A bije przeciwnika za 500 dmg" + dochodzi kwestia tych pasywnych shieldow.
nie rozumiem Ciebie, przeciez w wow był ARMOR i nikomu to nie przeszkadzało podac za ile czym wale a potem liczyło sie redukcje.
mam tyle skilli że sie nie mieszczą i poza szrżą czy stunem itp. mam normalne ciosy zadające dmg których nie jestem wstanie odróżnic bo nie wiem ile który robi dmg - nie widze w tym zalety.

ciężko ? no niewątpliwie ktos musiałby posiedziać z kalkulatorkiem żeby graczom podac ile dmg zadaje combo - nikt nie wymaga żeby podawać ile dmg wynika z tych strzałek które wywołują combo chodzi o to ile zadaje ostateczny cios.

pozatym to nie jest specjalnie tylko oni te tooltipy uzupełniają wiec jeżeli ich brak to dla Ciebie zaleta to sie zawiedziasz :wink:


_________________
psn

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2008, 10:32 
Cytuj  
Desh a w uo tak nie miales, a jak zapytasz graczy to wiekszosc starych powie ze uo>>wow :D. Oczywiscie devsi mogliby to dodac w opisach, ale widac maja inna koncepcje. Fakt po wow jest to troche meczace, ale wada tego nie mozna nazwac.


Posty: 9
Dołączył(a): 23.04.2007
Offline
PostNapisane: 25 maja 2008, 10:37 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):

pozatym to nie jest specjalnie tylko oni te tooltipy uzupełniają wiec jeżeli ich brak to dla Ciebie zaleta to sie zawiedziasz :wink:


gieffff przecinki

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 maja 2008, 10:42 
Cytuj  
Kabu napisał(a):
Desh a w uo tak nie miales, a jak zapytasz graczy to wiekszosc starych powie ze uo>>wow :D. Oczywiscie devsi mogliby to dodac w opisach, ale widac maja inna koncepcje. Fakt po wow jest to troche meczace, ale wada tego nie mozna nazwac.
tak jak napisałem pewnie niedługo to zrobią (bo podobno robia juz) takze to nie bedzie kłopotem, ale teraz mnie wkurzało

niestety grałem tylko w AO, Eve i WoW :cry:


_________________
psn

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 25 maja 2008, 13:21 
Cytuj  
http://img529.imageshack.us/img529/6124 ... sdfdy1.jpg

WTF?!?!?OMG!?!?!?!? Co to jest? Czemu mnie do kolejki nie wwali tylko mi od razu z takim shitem wyjeżdża?

Sory za wulgaryzmy ale jestem mocno wk*rwiony... Ja chcę grać!


_________________
...

***

Posty: 703
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2008, 13:25 
Cytuj  
Niestety lipne to jest. Mogliby dac kolejke i 20 min (jak to bywalo na BLu kiedys), ale nie pozwalac w ogole sie zalogowac, to jest kurestwo.


_________________
WoW: Shadowsong Boomkin - active
WAR: RP@K8P, WE@Azgal - retired
WoW: Sporeggar RP-PvP shamzor - retired
EvE Online, AoC - retired

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 25 maja 2008, 13:44 
Cytuj  
Nie wiem czy zauważyliście, ale Desh znowu gra w AoCa. A tak się zarzekał, że już nie będzie grał...


_________________
...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 165  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.