mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 22:56 
Cytuj  
mi działa od razu, wpisuję /claim i dostaję info ze nowy item zawędrował do inventory.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 23:26 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
mi działa od razu, wpisuję /claim i dostaję info ze nowy item zawędrował do inventory.
trzeba poczekać 15 min po wpisaniu klucza i przelogowac sie. ja tak miałem z kapą


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 02:43 
Cytuj  
Czy ma ktos doswiadczenie z budowa miasta, my postawilismy na probe pare budynkw 23 maja i tak czekamy sobie jak sie to bedzie rozwijac, a tu dzisiaj mielismy najazd na te budynki innej gildii i trzeba bylo leciec bronic, a mialo nie byc atakow graczy na miasta gildiowe :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 57
Dołączył(a): 10.05.2008
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 06:18 
Cytuj  
jak aktywowałem keya na cape to jak go w grze wziąść? musze pogadać z jakimś npc'em czy co?

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 06:19 
Cytuj  
Wczoraj wieczorem bylem w naszym mieście. I tak sobie teraz myślę: czy nie lepiej najpierw było postawić mur dookoła (a nie jedną ścianę i bramę...)? Może by było łatwiej bronić.

PS: up@ wpisz w chat /claim.


_________________
...

*

Posty: 103
Dołączył(a): 23.05.2008
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 06:28 
Cytuj  
embe napisał(a):
Czy ma ktos doswiadczenie z budowa miasta, my postawilismy na probe pare budynkw 23 maja i tak czekamy sobie jak sie to bedzie rozwijac, a tu dzisiaj mielismy najazd na te budynki innej gildii i trzeba bylo leciec bronic, a mialo nie byc atakow graczy na miasta gildiowe :)


Podobno to jest bug, ze inni gracze moga atakowac twoje miasto gildiowe i niszczyc ci budynki, ktore wybudowales. Miasta gildiowe mieli atakowac tylko NPCe, natomiast battlekeepy gracze. Ciekawe czy i kiedy Funcom to naprawi bo w tej chwili nieoplaca sie budowac miasta ktore w kazdej chwili mozesz stracic jak ci inna gildia zrobi najazd.


_________________
polska gildia RP "Ictus Mortis" (Smiertelny Cios)
server RP-PVP AQUILONIA
http://ictusmortis.freens.pl/

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 06:41 
Cytuj  
Nie no bez jaj...


_________________
...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 07:26 
Cytuj  
jakie kurwa npc? czy oni naprawde nienormalni sa?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 07:29 
Cytuj  
embe napisał(a):
Czy ma ktos doswiadczenie z budowa miasta, my postawilismy na probe pare budynkw 23 maja i tak czekamy sobie jak sie to bedzie rozwijac, a tu dzisiaj mielismy najazd na te budynki innej gildii i trzeba bylo leciec bronic, a mialo nie byc atakow graczy na miasta gildiowe :)

Radze to potratkowac jako niespodzianke, i jeden z lepszych ficzerow, a nie jakies bugi.

No co wy kompletnie was porabalo. Ataki npc na miasta gildiowe == EPIC FAIL.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 07:56 
Cytuj  
ja wiem czy fail.
NA UJ to w ogole i czemu to ma sluzyc? wymuszeniu na graczach obecnosci 3 razy w tygodniu pomiedzy 20 a 23?
debilizm jakich malo.

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 08:02 
Cytuj  
Czy mi się wydaje czy zjebali najbardziej obiecujący ficzers gry? :roll:


_________________
...

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 08:17 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Radze to potratkowac jako niespodzianke, i jeden z lepszych ficzerow, a nie jakies bugi.

No co wy kompletnie was porabalo. Ataki npc na miasta gildiowe == EPIC FAIL.


Wiesz, ja jak i wiekszosc moich znajomych pracuje i nie widze w jaki sposob mozna by obronic przykladowe miasto o godzinie np 13.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 08:17 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ja wiem czy fail.
NA UJ to w ogole i czemu to ma sluzyc? wymuszeniu na graczach obecnosci 3 razy w tygodniu pomiedzy 20 a 23?
debilizm jakich malo.

Debilizmem, to jest to ze nie moge sie umiwic na zrownania miasta wroga o 4 rano z reszta gilii, tylko atakowana gildia musi dobrodusznie zaakceptowac pore o jakiej bede mial prawo zrownac jej dorobek z ziemia :<.
Cytuj:
Wiesz, ja jak i wiekszosc moich znajomych pracuje i nie widze w jaki sposob mozna by obronic przykladowe miasto o godzinie np 13.

To niech Funcom ad zautoamtyzowane systemy obronne , jako mozliwosc do wbudowania w miasto. A potem to mozna miec nadzieje, ze wytrzymaja do czasu az przyjdzie reszta gildii.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 08:19 
Cytuj  
Imho, przejebane. Jakoś tego nie widzę. I tak źle, i tak niedobrze.


_________________
...

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 08:29 
Cytuj  
iniside napisał(a):
To niech Funcom ad zautoamtyzowane systemy obronne , jako mozliwosc do wbudowania w miasto. A potem to mozna miec nadzieje, ze wytrzymaja do czasu az przyjdzie reszta gildii.

O to, to, jak w Neocronie :D


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

***
Avatar użytkownika

Posty: 876
Dołączył(a): 8.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 08:39 
Cytuj  
Chyba nikt z was w AO nie gral - tam atakowanie miast jest na porzadku dziennym i sprawdza sie bardzo dobrze. Przestancie plakac. Bedzie dobrze.

EDIT
Swoja droga tak jak WoW mnostwo rzeczy zapozyczyl z AO, to teraz grajac w AoC caly czas mam wrazenie, ze gram w Ao tylko sie szata graficzna zmienila. I ktos odchudzil najlepszy imho czat/bot w mmo.

No i brak mi MP :D


_________________
Znany jako Ponoory, Upioorny i Okrootny - cala reszta to fake


Ostatnio edytowano 27 maja 2008, 08:50 przez XSiV, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 08:44 
Cytuj  
jak na serwerze pvp to pewnie że nie powinniście płakać, bo jakby to wycofali to gadalibyście na brak open pvp...
pozdrawiam wszystkich


_________________
no more wow...


Posty: 9
Dołączył(a): 22.05.2008
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 09:11 
Cytuj  
Nie wiedzialem gdzie zadac pytanie, ale chyba to bedzie dobrym miejscem. Gram assasinem, po paru godzinach grania trafilo do mojej pustej glowy to, ze ta klasa w ogole nie posiada stunow(nie liczac kicka ktory daj konckback i silence), ani cisow spowalniajacych. No ale cos za cos, okazalo sie ze assasin dysponuje najwiekszym burst dmg w grze(przynajmniej z moich obserwacji), ale zeby zrobic ow burst trzeba trafic w kogos :oops: . O ile jak dana osoba stoi w miejscu to cios ze stealtha jest banalny do zadania, o tlye jak ktos biegnie to jak nie stane na jego drodze i gracz doslownie sie o mnie nie odbije moj cios leci w 90% w powietrze i trace tak waznego dla tej klasy openera.

Kolejna kwestia to comba i ich konczenie, czesto robie tak ze pierwszy cios/ciosy wale w powietrze i czekam z ostanim na dogodny moment (czyt. osoba stoi w miejscu) zeby zadac bo tak jak w przypadku ciosow ze staelth, jezeli osoba sie rusza to leca one czesto w powietrze. Czy tez tak robicie? czy moze wprawa w palcach przychodzi z czasem i cala sekwencje combosa potraficie uderzyc w ruchomy cel ?

No i ostatnia sprawa sam stealth, grajac archetypem rogue myslalem ze bedzie to klasa wyjatkowa jezeli chodzi o stealth. Nie chodzi mi tu raczej o to ze inne klasy tez go maja bo wiedzialem o tym wczesniej, ale o to ze nie ma mozliwosci wykrycia kogos w stealth. Mam na maxa percepcje i odpalam search i nadal nie moge wykryc. Czy ktos sie orientuje czy to bug czy working as intended ? Czy to moze uroki pierwszego miasta i sposob zeby uniknac gankowania ?

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 09:17 
Cytuj  
ale PvE całkiem udanie zerżnięte z WoW + combosy + ciosy nie padają sztucznie tylko na targeta ale jak ma się długą szablę i dobry zamach to leją wszystko wokół.
Funcom imho bardzo ładnie rozbudował standardzik jaki wysforował Blizzard.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 10:08 
Cytuj  
Co do miast gildiowych ( nie mylic z twierdzami ) to musza posiadac swoja obrone, czyli mury, wieze, koszary dajace npcow 24g na dobe, uzbrojenie na wiezach i wtedy mozna nie siedziec cala gildia i nie pilnowac :)
Tyle wiem na ta chwile.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 165  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.