mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 97
Dołączył(a): 8.01.2007
Offline
PostNapisane: 24 maja 2008, 17:08 
Cytuj  
Witajcie
Dokonałem zakupu AC w wersji kolekcjonerskiej w SATURnie za 189 zeta. Zdziwiłem się jednak bardzo, albowiem w wielkim pudle nie widzę nigdzie klucza aktywacyjnego do konta.

W pudle dostalem
Pakiet DVD z 4 płytami
Duzy artbook
Dwie karteczki w tym jedna z info o buddykeyu (gdzie zakładac ale bez kluczy)
Mapke - szmacianke
i to by było chyba tyle.

Rzekomo klucz ma byc na instrukcji której ja w pudle nie widzę. Co więcej nie pokazali takiej instrukcji na prezentacji zawartosci pudła na jego odwrocie. Jedyną książką jest ów wielki artbook.

Czy ktos z Was kupował juz CE w PL i czy miał podobne problemy? Gdzie znajdę ów klucz i do kogo z tym uderzyc? Do Saturna ? Pisac do CDprojekt?


_________________
Obrazek

**

Posty: 224
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 maja 2008, 17:26 
Cytuj  
Miałem ten sam problem, uderzaj do CDP.

*

Posty: 126
Dołączył(a): 7.02.2008
Offline
PostNapisane: 24 maja 2008, 17:27 
Cytuj  
OMG !!!
a masz instrukcje obsługi ? <BEGINNER`S HANDBOOK>

jak tak to odwróc ją i oczą twym ukarze się ACITVATION KEY na białym tle


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 maja 2008, 17:51 
Cytuj  
Bartlem napisał(a):
OMG !!!


przecież napisał że nie ma omg..


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 97
Dołączył(a): 8.01.2007
Offline
PostNapisane: 24 maja 2008, 17:53 
Cytuj  
Niestety nie mam takiej instrukcji a w SATURNIE nie mają juz CE. Zwrot kasy mnie nie rajcuje wiec pozostaje liczyc na zrozumienie CDProjekt.

Imho ktos z funcom niezle skopal z tym zabezpieczeniem CE. Pudło obłozone kartonem na 2 nalepkach bez folii - co za problem wyjac z tego cokolwiek.


_________________
Obrazek


Posty: 3
Dołączył(a): 20.05.2008
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 08:16 
Cytuj  
jeżeli chodzi o CE to ja dostałem zafoliowane i naprawdę nie dało rady nic z tego wyciągnąć. A tak swoją drogą wydanie rewelacja. Chciałem kupić zwykłą wersję ale jak zobaczyłem CE to od razy wziąłem:)

*

Posty: 97
Dołączył(a): 8.01.2007
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 20:27 
Cytuj  
Dostalem dzisiaj odpowiedz z CDP ze nie maja juz CE i nie moga mi pomoc. Jedyne co mi pozostaje to oddac pudło do sklepu. Ja pierdziele.. ale dbałosc o klienta .


_________________
Obrazek

*

Posty: 140
Dołączył(a): 3.08.2003
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 20:36 
Cytuj  
Ewidentnie ktos w sklepie zaj... keya. W kazdym CE musi byc manual, a na jego odwrocie key. Dobra nauczka na przyszlosc by nie kupowac gry ktora nie jest zafoliowana - w szegolnosci na PC.


_________________
Obrazek

*

Posty: 123
Dołączył(a): 27.02.2008
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 22:00 
Cytuj  
hunter otworzyles pudelko, sklep ma prawo nie przyjac gry

*

Posty: 57
Dołączył(a): 17.02.2006
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 01:05 
Cytuj  
Nie gadaj głupot.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 01:11 
Cytuj  
Jesli to CE to masz naklejke na boku pudelka z numerem.

Przepisz numer, zrob fotki wszystkiego lacznie z paragonem itp....
I udezaj bazposrednio do FunCom na email.

Na logike rozwiazanie sprawy powinno wygladac tak ze:

- udowadniasz fotkami ze kupiles gre,
- FunCom sprawdza w bazie kont ze CDKEY z tej CE byl uzyty lub nie (albo ktos zajebal albo po prostu ktos spieprzyl przy pakowaniu) - moga to sprawdzic wlasnie po tym numerze CE z boku, ewentualnie po czyms innym nie wiem.
- Banuja zajebane konto i daja ci nowy CDKEY,

To moze byc trudne do wykonania, zwlaszcza jak nie masz tego hologramu bo na niektorych CE tez ich brakowalo. Powodzenia z ich suportem. :-)


_________________
Obrazek


Posty: 9
Dołączył(a): 22.05.2008
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 08:46 
Cytuj  
Podobny problem ma paru innych graczy na swiecie, pamietam ze czytalem o tym na jakims zagranicznym forum. Koles pisal ze jedyna opcja to ta ktora opisal Kabraxis. W sklepie nikt mu nie wierzyl ze nie bylo instrukcji. Mozesz tez sprobowac klucic sie w saturnie o zwrot pieniedzy, przy odrobinie szczescia uda sie i pamietaj ze ten kto glosniej krzyczy ma racje :] . Mialem wczesniej problem ze zlym kluczem, po 10 min krzyczenia na sprzedawce w mediamarkt moglem dostac zwrot kasy albo poczekac 2 dni i dostac nowy klucz z edycji kolekcjonerksie z CD Projekt, ale naszczescie Funcom roziwazal jeszcze tego samego dnia problem. Powodzenia.

*

Posty: 97
Dołączył(a): 8.01.2007
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 12:54 
Cytuj  
Byłem w Saturn i chcieli mi zwrócic kase lub dac wersje zwykłą ale mi zalezy na CE. Zadzwonili wiec do CDProjekt a tam lameriada ...... okazało sie ze oni są tylko dystrybutorem który sciagnał X egzemplarzy na zyczenie klienta i nic nie moga zrobic bo wszystkie CE juz sprzedali i takie tam farmazony. I kazali mi pisac do FUNCOMU. To jest poprostu paranoja - kto takiej firmie dał prawa do dystrybucji gry? Jak IM Group sprzedawało UO to miało X kluczy na zapas na wypadek takich problemów. Teraz wychodzi na to ze wydałem 189 zł na crap bo dystrybutor ma w dupie problem i ja mam ponosic nakłady na dojazdy, telefony, maile i inne.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1116
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 12:56 
Cytuj  
To jest całkiem normalne. Miałem podobną sytuację z lotro: dostałem klucz eu a płyty US. I też mi powiedzieli (akurat empik jest dystrybutorem) że to nie ich wina, że oni tylko sprzedają i żebym się kontaktował z producentem.

Po prostu w PL jest takie a nie inne podejście do klienta.


_________________
whiteman#2717

***

Posty: 703
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 13:05 
Cytuj  
whiteman napisał(a):

Po prostu w PL jest takie a nie inne podejście do klienta.


Ale co inne? Nie maja mozliwosci wymiany towaru to zgodnie z prawem proponuja zwrot pieniedzy czy tam zamiane na zwykla i wyplate roznicy. Gdyby mieli zapasowe CE to na pewno by wymienili bez mrugniecia okiem. Jesli natomiast ktos sie uparl, ze chce CE to niestety musi uderzac do producenta. Zycie.


_________________
WoW: Shadowsong Boomkin - active
WAR: RP@K8P, WE@Azgal - retired
WoW: Sporeggar RP-PvP shamzor - retired
EvE Online, AoC - retired

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 13:19 
Cytuj  
Ta, z LOTRO mialem identyczna sytuacje. Final byl taki, ze CDProjekt sie na mnie wypial, codemasters/turbine podobnie - a przed sprzedajacym ja wyszedlem na oszusta;)


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 13:55 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Jesli to CE to masz naklejke na boku pudelka z numerem.


No... ja też mam CE i też mam nalepkę z boku pudła... tyle, że kompletnie żadnego numeru na nim!

****
Avatar użytkownika

Posty: 1116
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2008, 13:59 
Cytuj  
m1sza napisał(a):
whiteman napisał(a):

Po prostu w PL jest takie a nie inne podejście do klienta.


Ale co inne? Nie maja mozliwosci wymiany towaru to zgodnie z prawem proponuja zwrot pieniedzy czy tam zamiane na zwykla i wyplate roznicy. Gdyby mieli zapasowe CE to na pewno by wymienili bez mrugniecia okiem. Jesli natomiast ktos sie uparl, ze chce CE to niestety musi uderzac do producenta. Zycie.


Saturn się zachował bardzo dobrze. Ja miałem na myśli CDP który jak zwykle jest nieprzygotowany do jakichkolwiek kryzysowych sytuacji. A takie w przypadku tak dużej i oczekiwanej premiery się zdarzają.


_________________
whiteman#2717

*

Posty: 97
Dołączył(a): 8.01.2007
Offline
PostNapisane: 29 maja 2008, 16:03 
Cytuj  
Jaja kur... jak arbuzy.
FUNCOM nie odpisuje mi juz 3 dzien na zapytania kierowane na ich maile. Gram.pl prosi o przysłanie skanu dowodu zakupu pomimo tegoz e zdjecia im juz wysyłałem 2 razy. :wtf: :o


_________________
Obrazek


Posty: 33
Dołączył(a): 10.05.2008
Offline
PostNapisane: 29 maja 2008, 17:03 
Cytuj  
Poprostu jakis murzyn w CDP gdy wkladal ulotki do pudelka nie włożyl z powrotem instrukcji.

CDP bez problemu ci pomoże.


_________________
Obrazek

Circle of Nine - Rekrutacja Age of Conan

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.