Mendol napisał(a):
dobija mnie wasza prostota i brak logiki.
gramy w mmo. kurwa zawolaj sobie 3 kolegow niech przyjda i ci pomoga.
co to za problem.
Mendziu ale pvp w conanie jest nie dopracowane, nie ma jakis negatywnych skutkow za zabicie gracza, agramy przeciez w mmo a nie fpp

. Wiec ludzie chyba maja prawo narzekac i oczekiwac pewnych zmian (choc napewno nie blokowania zabijania).
konrador napisał(a):
Problem w tym ze zabijajcy nie ma zadnej kary
Zabijajacego mozna zabic. Jak ktos ma problemy ze zrobieniem listy KOS, to... jego problem. Dlaczego gracze potrzebuja sztucznych systemow i ograniczne broniacych ich przed zlym, wirtualnym swiatem? To wszystko mozna zalatwic samemu, na co pozwala wlasnie open PVP.
Czym jest openpvp w mmorpg wg Ciebie? Bo tak czytam glosne hasla o open pvp to mam wrazenie ze gra z openpvp to fpp dla ulomnych:). Dla mnie dobra gra z pvp bylo uo i cos takiego chcialbym zobaczyc w aoc.
Co do opini, ze pomimo wad systemu takie rzeczy nalezy sobie wywalczyc - rownie dobrze mozna powiedziec idzicie grac w open pvp w wow - nie da sie? wywalczcie sobie ;]. Niedorobki sie poprawia, a nie omija.