mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 802 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 29 maja 2008, 12:55 
Cytuj  
a tego nie wiedzialem sorry :(

w SP jak sobie przypominam byl manualny lock to target i wild swings :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 maja 2008, 13:13 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
a tego nie wiedzialem sorry :(

w SP jak sobie przypominam byl manualny lock to target i wild swings :)

qft
gra nie dla mnie niestety mimo ślicznej grafy, za stary jestem na takie wygibasy w pvp ;P


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 maja 2008, 15:30 
Cytuj  
Jakie wygibasy? Nie mendolcie juz tak. :( Jesli gra sie ukaze, to to nie bedzie wymagalo uber szybkich reakcji, bo nie robia gry z mysla o elicie z czasem reakcji <175ms i 10ms do serwera, ALE na pewno bedzie bardziej skillowa od gry, w ktorej stoimy w miejscu i wciskamy cyferki, co moim zdaniem powinno sie jej zaliczac na plus.

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 01:21 
Cytuj  
Mac napisał(a):
Aldatha napisał(a):
mniej wiecej na modle obliviona/morrowinda z przystosowana detekcja trafien na potrzeby mmo , AoC , Spellborn bylyby najblizsze porownania


AoC ma autotarget wiec raczej slabe porownanie. Nie wiem jak jest w Spellborn.


Przy czym każdy w miarę rozgarnięty gracz je wyłącza po tylko przeszkadza :)

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 02:54 
Cytuj  
Każda gra, w której "manual skills" odgrywają jakąś role, ma dużo mniejsze problemy z balansem "hardcore - casual". To jest bardzo duży plus imo.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 07:30 
Cytuj  
fp mmo z elementami rpg umowmy sie.
kazda gra w ktorej trzeba skakac, strejfowac, jednoczesnie celowac bedzie jak call of duty5 z full lootem ;-/

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 07:47 
Cytuj  
nie gralem w neocrona. czytam i opisuje jak to rozumiem/widze.
i ok niech bedzie tak jak kon mowi, tylko ja nie bardzo widze taka opcje ze w przypadku walki full real time polaczonej z elementami shootera ping/lag nie bedzie mial znaczenia. sorry ale z praktycznego punktu widzenia moze byc to ciezkie do zrealizowania. chyba ze zrobia hitboxy takie jak ma rhino w aoc.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 11:27 
Cytuj  
W PlanetSide dawalo rade. Wiadomo, ze nie bedzie predkosci jak w QW i hitboxow jak w jakims semi-realistic shooterze.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 11:59 
Cytuj  
gdybym byl czepialski to zapytalbym sie skad wiadomo. i co w ogole wiadomo :-)

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 12:17 
Cytuj  
Dlatego, ze robiac gre, zdaja sobie sprawe z ograniczen technologicznych i problemow, jakie moglyby wyniknac z zastosowania head hitboxow, ktore moglyby lagowac 10m za postacia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 12:23 
Cytuj  
dobrze Tato :-)

anyway zobaczymy.
gorsze od wow'a byc nie moze raczej

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 19:58 
Cytuj  
moze.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 22:31 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
nie gralem w neocrona. czytam i opisuje jak to rozumiem/widze.
i ok niech bedzie tak jak kon mowi, tylko ja nie bardzo widze taka opcje ze w przypadku walki full real time polaczonej z elementami shootera ping/lag nie bedzie mial znaczenia. sorry ale z praktycznego punktu widzenia moze byc to ciezkie do zrealizowania. chyba ze zrobia hitboxy takie jak ma rhino w aoc.


nikt ci nie broni przelaczyc sobie w DF widoczek na TPP , tragedia niestety polega na tym ze typowy subscryber woli auto-lock auto-hit i isc na klopa
(SWG tak mialo ale akurat tam to zaliczam na plus bo to levelowka :wink: )


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 22:38 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
Mendol napisał(a):
nie gralem w neocrona. czytam i opisuje jak to rozumiem/widze.
i ok niech bedzie tak jak kon mowi, tylko ja nie bardzo widze taka opcje ze w przypadku walki full real time polaczonej z elementami shootera ping/lag nie bedzie mial znaczenia. sorry ale z praktycznego punktu widzenia moze byc to ciezkie do zrealizowania. chyba ze zrobia hitboxy takie jak ma rhino w aoc.


nikt ci nie broni przelaczyc sobie w DF widoczek na TPP , tragedia niestety polega na tym ze typowy subscryber woli auto-lock auto-hit i isc na klopa
(SWG tak mialo ale akurat tam to zaliczam na plus bo to levelowka :wink: )


SWG akurat mialo calkiem mily skill system dopoki jakis pojeb nie postanowil zepsuc gry wypuszczeniem NGE.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 cze 2008, 01:43 
Cytuj  
NGE to jak rok 0, początek chaosu lub armagedonu, wybuch supernovej .... w każdym bądź razie wydarzenie niezapomniane w mmorpg światku.

Mnie tam zastanawia czy data 4 kwartału 2008 to termin w najlepszych rokowaniach optymistycznych, czy po prostu devsi poczuli oddech konkurencji na karku (MO)


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 17:14 
Cytuj  
Dzisiejsze Q&A:
http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=58769

I jeszcze maly news sprzed kilku dni jak ktos przegapil:
http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=58589

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 17:26 
Cytuj  
DF juz blisko :)
oby w tym roku


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**

Posty: 220
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 17:38 
Cytuj  
Mam nadzieje ze troskliwe misie wkoncu dostana za swoje !

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 19:42 
Cytuj  
gdybym mógł obstawić u buchmakera czy dfo wyjdzie w tym roku, to postawiłbym na to jakąś setkę czy dwie.





przegrałbym, ale co z tego?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 20:23 
Cytuj  
Vaporware ;)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 802 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 41  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.