mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 13:20 
 
w daocu grafika jak na tamte czasy byla ok.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 13:21 
 
raggnarok napisał(a):
Tego sie wlasnie obawiam - pewnie graficy/ludzie od animacji sa ci sami i poziom pod tym wzgledem bedzie podobny do Daoca.

Szczerze mowiac balem sie ze bedzie jak w DAoC, tam po 2h gry bolal mnie brzuch, bo az sie spinalem ogladajac tamta animacje. Tu jest lepiej ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 13:54 
 
Ludzie narzekali, ale mi sie grafika w DAoC bardzo podobala - szczegolnie lasy Midgardu. Nawet na pierwszym kliencie, zaraz po premierze US bylo si jak na tamte czasy. Dzwiekow bylo malutko, ale te co byly tworzyly niesamowity klimat (muzyka przy wchodzeniu do miast - mmm), takze juz kiedys nawalili totalnie w tym temacie, z tym ze w WAR jakos nie udalo im sie odtworzyc fajnego klimatu mimo malej ilosci fajnych efektow, bo gra jest strasznie monotonna, ciemna, tekstury sprane i smutne, a do tego jakby brakuje dzwieku. Tlumaczenie, ze nie chca pokazac ladnej grafiki, zeby przypadkiem konkurencja sie nie dowiedziala, ze potrafia zrobic ladna grafike, albo jeszcze jej nie przygotowali, bo maja przeciez jeszcze taaaaaki kawal czasu mnie nie przekonuje, bo przywodzi na mysl gadke fanboiow AOC. No ale zobaczymy... Ja im zycze jak najlepiej.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 14:14 
 
kazdy lubi co innego.
i maja kupe czasu i naprawde nie wiem czemu oczekujesz, ze w tej chwili dostaniesz pelny soundtrack z gry? i tak ten we who jest dla mnie lepszy niz z aoc. z jednej prostej przyczny - nie powoduje crashow clienta.

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 14:18 
 
Najbardziej grafika cierpi podobno na tym ze nie ma wlaczanych shaderow - ktore podobno sa jako tako gotowe.

Tlumacza sie tym ze obcinaja wszystko do minimum zeby wyeliminowac zamieszanie z bug trackingiem do minimum.

Wydaje mi sie ze jezeli chodzi o grafike itd to client jest praktycznie wcale nie updateowany - a w studio maja juz duzo nowsze i lepsze.
Widzialem gdzies kiedys jakis filmik na ktorym devy obgadywali animacje i widzialem ladnie wyrenderowana postac, ocieniowana i kolorowa.
Tylko ze to juz bylo jakis czas temu i w sumie nie wiem nawet co to moglo byc.


W ogole to nie grafika najbardziej mnie boli.
Najbardziej mnie wkurza ze obie strony konfliku maja te same klasy - tylko inaczej nazwane.
W dodatku zawiodlem sie ze mechanika zrobiona dla shammiego jest taka sama jak ta dla bright wizarda itd. ;/

Bleh.


eddy:
Cytuj:
i tak ten we who jest dla mnie lepszy niz z aoc. z jednej prostej przyczny - nie powoduje crashow clienta.

Mi tam czasami crashuje ;]

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 14:29 
 
Cytuj:
monotonna, ciemna, tekstury sprane i smutne


Niektórzy mówią że jest jaskrawa i kreskówkowa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 16:06 
 
konrador napisał(a):
Ludzie narzekali, ale mi sie grafika w DAoC bardzo podobala - szczegolnie lasy Midgardu. Nawet na pierwszym kliencie, zaraz po premierze US bylo si jak na tamte czasy. Dzwiekow bylo malutko, ale te co byly tworzyly niesamowity klimat (muzyka przy wchodzeniu do miast - mmm), takze juz kiedys nawalili totalnie w tym temacie, z tym ze w WAR jakos nie udalo im sie odtworzyc fajnego klimatu mimo malej ilosci fajnych efektow, bo gra jest strasznie monotonna, ciemna, tekstury sprane i smutne, a do tego jakby brakuje dzwieku. Tlumaczenie, ze nie chca pokazac ladnej grafiki, zeby przypadkiem konkurencja sie nie dowiedziala, ze potrafia zrobic ladna grafike, albo jeszcze jej nie przygotowali, bo maja przeciez jeszcze taaaaaki kawal czasu mnie nie przekonuje, bo przywodzi na mysl gadke fanboiow AOC. No ale zobaczymy... Ja im zycze jak najlepiej.

Jak by bylo kolorow, to fanboye Wara sie rzuca ze jest za kolorowo, nie jest mhroczno, czarno i szaro (niech sobie kolory wylacza tbh).

Cytuj:
i maja kupe czasu i naprawde nie wiem czemu oczekujesz, ze w tej chwili dostaniesz pelny soundtrack z gry? i tak ten we who jest dla mnie

Ale Soundtrack i tak sie robi w oddzielnym studiu, nie wiem co ma jedno do drugiego ?

IMO nie pokazuja, bo nie maja czego :P. Cos tam dziala, ale pewnie dalej nie tak jak powinno -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 16:41 
 
Ja akurat do grafiki zaczynam sie powoli przekonywac. Zaczynalem testowac bete jakies 2-3tyg temu i wtedy grafika byla o tragiczna. W ostatnim patchu dodali troche bajerow i jest juz o wiele, wiele lepiej. Takze na tym polu maja moje zaufanie i wierze, ze WAR bedzie wygladal jeszcze lepiej.
Niech sie wezma za animacje i bedzie ok.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 18:36 
 
Cytuj:
Niech sie wezma za animacje i bedzie ok.


Kopy Pasta

Cytuj:
Yes, it's been said by Mark and by other devs that the animations have several layers of polish to go through yet. Many are roughed in placeholders or direct copy/pastes from other model sets at the moment.

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 cze 2008, 12:57 
 
http://youtube.com/watch?v=HUwKddC92hY

To naprawde jest taka strasnie nieladna grafika? ;o

Moze mam mierne wymagania ale mi tam zupelnie wystarcza ;o


eddy:
more shaderz
http://youtube.com/watch?v=Y2siJt7mabM&feature=related

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 11 cze 2008, 13:07 
 
Czy mi się zdaje czy ja widzę HDR (Bloom?) na tym filmiku ?

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 11 cze 2008, 15:25 
 
Problem tylko w tym, że high res, more shaders itd jest wyłącznie na internal servie. W public becie jest low res, no options itd. Była już wałkowane tysiące razy.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 cze 2008, 17:05 
 
Jak to "problem?" Nie widze w tym zadnego problemu -_-.

Po prostu przed chwila toczyla sie dysputa o tym ze grafika bedzie brzydka i gra w ogole ble ;p


Tak, widzisz HDR ;]
Tzn tak mi wydaje ;p

eddy: faken fakt


Ostatnio edytowano 11 cze 2008, 18:02 przez bloob, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 11 cze 2008, 17:33 
 
@up

Takie rzeczy objęte są NDA.

***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 14.07.2006
Offline
PostNapisane: 11 cze 2008, 23:05 
 
Ła, dawno tu nie zaglądałem :). Druga sprawa, ze chyba pierwszy raz poza działem WoWa :P.

Myślę, ze o grafikę nie ma sie zbytnio co martwic. Obstawiam Mythic nie wypusci bubla (o czym moga swiadczyc chociaz by powyzsze filmy czy wszelkiej masci screeny pochądzace od tworcow a NIE z beta leakow).

Ja osobiscie jakichs specjalnie wielkich wymagan nie mam. Oczekuję czegos co mnie przyciągnie tak jak niegdyś WoW. Jak dla mnie grafika moze byc na tym samym "poziomie". Wazniejsze dla mnie by walki i PvP miało podobny stopen dynamki (bo z tego co widzialem narazie to chyba najbardziej kulejący aspekt WhO).

PS. W prieviewach paru klas grafika u tworcow wydaje sie juz w wyzszym resie niz na betach.

http://youtube.com/watch?v=eUWxKwreTSU


_________________
Mykinky

RED? = DEAD

*

Posty: 55
Dołączył(a): 21.05.2008
Offline
PostNapisane: 21 cze 2008, 09:50 
 
Mnie sie wydaje, ze walka bedzie polegala na odpowiednim dobraniu i opanowaniu skili, ktorych bedzie 40-50 a kazdy do czego innego.
Co do grafiki to jest zrobiona ze smakiem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 cze 2008, 10:50 
 
Cytuj:
Mnie sie wydaje, ze walka bedzie polegala na odpowiednim dobraniu i opanowaniu skili, ktorych bedzie 40-50 a kazdy do czego innego.


Dzie tam, skilli jest góra ~20.
I wręcz przeciwnie, każdy skill zasadniczo ma więcej niż jedną "właściwość". Na przykładzie Warrior Priesta: jest skill zadający dmg bezpośrednio i dodatkowo zakładający DoTa, potem jest drugi DoT skill który zakłada snare jeżeli target jest już zDoTowany.

*

Posty: 55
Dołączył(a): 21.05.2008
Offline
PostNapisane: 21 cze 2008, 11:02 
 
Moze sie myle ale z kazdym lvlem dostajemy nowy skill. Czasem jest ich kilka. Sa jeszcze skile specjalne osoagane podczas gry (nie pamietam jak sie nazywaja). Kazdy rozny od innego i wykozystywany na kazda okazje a nie rang 1,2,3 itd. Mozliwe ze w miare jak rozwijamy nasza postac czesc z nich staje sie bezuzyteczna i faktycznie zostaje ze 20. Mimo wszystko 20 z nich to i tak imponujaca ilosc zakladajac ze kazdy z nich ma swoje zastosowanie a nie uzywany jest od swieta.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 cze 2008, 11:06 
 
Do 20 levelu zdobędziesz 98% wszyskich skilli (od class trainera).
Potem u trainera dostajesz tylko morale ability i taktyki.

Za to od 21 levelu możesz dostać pierwszy Mastery skill i zdobywasz je do levelu 40. Choć w każdym drzewku mastery jest AFAIR 4 czy 5 skilli, reszta to morale/taktyki.

Nie spotkałem się ze skillem "bezużytecznym" czy też takim który przestanie być użyteczny w endgame.

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 22 cze 2008, 15:47 
 
maly offtop (sorki)

Kupie passy do bety Warhammera

gg.2090198

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.