Obejrzalem ten trailer D3 mam wrazenie ze to kolejny WoW
i juz wszystkie gry Blizz beda tak wygladac,
"powery" przesadzone nastawione na MASOWE masakrowanie Mobow .
Juz na tym trailerze widac jak schematycznie do znudzenia bedzie wygladala walka gotowe rozwiazania -powery [push the solve botton plz] na kazda sytuacje,
power -tarcze opadaja , power- mlynek:D zaduzo mobkow sie nazbieralo power skok -plask. GAY
PS poster wyzej: 1- te trzy klasy doskonale reprezentowaly 3 style/sposoby walki, gry.
To ze w pewnych okresach BN kazdy mial podupowane itemy mialo dobre strony ,wyeliminowywalo czynnik ITEM BASED GAME ktory tak dominuje w kolejnych czesciach i najgorszej grze wszechczasow WoWie:D Chcesz sprzet? prosze bardzo , a teraz pokaz co potrafisz w tej grze . -SKILL.
Dlaczego lepsze i dynamiczniejsze PVP? w maxymalnym uproszczeniu niewchodzac w szczegoly:
- Walka toczyla sie bardzo szybko nie tak jak te dzisiejsze gry w ktorych praktycznie mozesz zasnac przy klawiaturze LOL i opierala sie na podstawowych ruchach danej klasy Timowanym ataku , i Umiejetnosci poruszania sie w ataku i obronie [ Takie podstawy jak w CSie

]
-wykorzystywaniu terenu
- Gry lagiem i przewidywania ruchow przeciwnika-
- Mana vs life conservation - [jak bez butli]
Co najwazniejsze Gra niedawala ci gotowych rozwiazan, miales tylko proste ruchy do wykorzystania a mozna z nimi bylo zrobic cuda , i sam wymyslales rozne sztuczki przydatne w pvp;D.
Wezmy tylko jden przyklad dajacy do myslenia -2 wojownikow identyczny sprzet , tarcze miecze itd. Gdy podejda do siebie i zaczna klikac na przeciwnika - ciosy beda wylapywane przez tarcze przeciwnika. Jak maja sie zabic?A jednak gracz potrafiacy grac i wykorzystywac timing [wyczucie momentu] ruch-uderzenie-teren zawsze wygrywal.
To nie byla idealna gra zeby ktos nie pomyslal . Ale przyklad ze czasami proste gry sa lepsze od bezmozgiego klikania w klawisze patrzac na cukierkowa grafike na ekranie.
THX
diablo 3 nie dziekuje , postoje
BN 1998-2003 +S@mael+