mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 142 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 159
Dołączył(a): 25.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 07:00 
 
wkoncu niebedzie wiekszych problemow z dorwaniem grupki dla szamanow i totem na caly raid beda dzialac :)

[ Topic do dyskutowania o WOTLK. Za postowanie info objetego NDA srogie kary z cielesnymi (pejczyk!) wlacznie. ~cypis]


_________________
Na poczatku byl Chaos a potem sie wszystko popieprzylo!!! :)

*

Posty: 173
Dołączył(a): 18.01.2005
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 09:18 
 
Z tymi totemami to jakies ograniczenia pewnie zrobia bo to bedzie lekkie przegiecie jak np. dziesieciu shamich sie zbierze w jednym rajdzie i kazdy postawi totem of wrath to beda mieli 30% do kryta z samych totemow albo jak postawia 10x healing stream totem to sie beda leczyc 180hp co 2 sec


_________________
Emenems

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 09:20 
 
ciekawy jestem czy zmiana grafy miśka i kota oznacza że uzyją troche lepszego modelu (bardziej skomplikowanego) :wink:
może chociaż dupe miska zmniejszą


_________________
psn

***

Posty: 653
Dołączył(a): 22.12.2005
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 09:23 
 
Deshroom napisał(a):
ciekawy jestem czy zmiana grafy miśka i kota oznacza że uzyją troche lepszego modelu (bardziej skomplikowanego) :wink:
może chociaż dupe miska zmniejszą



Wyobrazasz sobie miska z mala dupa? :wink:

@Prze

To nie bedzie sie stackowac.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1753
Dołączył(a): 13.04.2006
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 09:56 
 
PrzeZekij napisał(a):
Z tymi totemami to jakies ograniczenia pewnie zrobia bo to bedzie lekkie przegiecie jak np. dziesieciu shamich sie zbierze w jednym rajdzie i kazdy postawi totem of wrath to beda mieli 30% do kryta z samych totemow albo jak postawia 10x healing stream totem to sie beda leczyc 180hp co 2 sec

Totemy sie nie beda stackowac, tak jak to bylo teraz. Jeden shaman pusci wrath of air totem, drugi da agi totem, trzeci da jakis tam resistance totem i bedzie dobrze. Blizzardowi chodzilo o to ze nie trzeba formowac grup tak jak teraz ze np enh shaman to musi isc do dps grupy, healing do many grp etc...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1116
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 11:40 
 
No to powinni zrobić tak samo z Trueshot Aura i Aurami palasia.


_________________
whiteman#2717

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 11:58 
 
Deshroom napisał(a):
ciekawy jestem czy zmiana grafy miśka i kota oznacza że uzyją troche lepszego modelu (bardziej skomplikowanego) :wink:
może chociaż dupe miska zmniejszą

Okolo 1400 plygownow na model (tak jak jest teraz), to bardzo duzo.
Model Altair z Assains Creed, ma okolo (afair) 2.5k plygonow.
Predzej doloza Duffuse Lighting i NormalMapy jak juz.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 241
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 12:02 
 
koci napisał(a):
PrzeZekij napisał(a):
Z tymi totemami to jakies ograniczenia pewnie zrobia bo to bedzie lekkie przegiecie jak np. dziesieciu shamich sie zbierze w jednym rajdzie i kazdy postawi totem of wrath to beda mieli 30% do kryta z samych totemow albo jak postawia 10x healing stream totem to sie beda leczyc 180hp co 2 sec

Totemy sie nie beda stackowac, tak jak to bylo teraz. Jeden shaman pusci wrath of air totem, drugi da agi totem, trzeci da jakis tam resistance totem i bedzie dobrze. Blizzardowi chodzilo o to ze nie trzeba formowac grup tak jak teraz ze np enh shaman to musi isc do dps grupy, healing do many grp etc...


totem of wrath sie stackuje.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 13:05 
 
iniside napisał(a):
Deshroom napisał(a):
ciekawy jestem czy zmiana grafy miśka i kota oznacza że uzyją troche lepszego modelu (bardziej skomplikowanego) :wink:
może chociaż dupe miska zmniejszą

Okolo 1400 plygownow na model (tak jak jest teraz), to bardzo duzo.
Model Altair z Assains Creed, ma okolo (afair) 2.5k plygonow.
Predzej doloza Duffuse Lighting i NormalMapy jak juz.


Przeciez od zawsze modele w wow byly cieniowane ta metoda co niby maja dolozyc? Normal mapy z drugiej strony by wygladaly glupio tylko na 1 modelu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 13:07 
 
modele sprzed tbc są inne niż te z TBC wiec logicznie miśka i kota poprawi samo to że go zrobia jeszcze raz


_________________
psn

*

Posty: 108
Dołączył(a): 25.06.2008
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 13:10 
 
A propos zmian to dobrze, że Warrkowie będą mogli nosić teraz dwie 2H bronie (Tak BTW. to dotyczy to tylko swordów, czy np. staffów też? Bo fajnie wyglądałbym Warrek z np. ze Staffem i tarczą, trochę jak gwardia szwajcarska :wink:) Używanie rootsów w pomieszczeniach to też dobre wyjście, natomiast przegięciem na jest to, że pety huntera będą miały własne drzewko, bo:
1) Blizz powinien pójść za ciosem i zrobić drzewko talentów dla petów Locka i Death Knighta (A o tych nic nie słyszałem)
2) Hunterzy wcześniej lali nas (Czyli Locków) na głowę, teraz będzie jeszcze gorzej :har:
Ciekawi mnie jeszcze "Demonform" który umożliwi rzucanie "AOE Shadowoltów" O co z tym chodzi (Mam na myśli OFC Locka)

*****

Posty: 2350
Dołączył(a): 12.07.2007
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 13:16 
 
Nie kazdy warek bedzie mogl uzywac 2h jako 1h, to jest ostatnie 5 talentow w drzewku Fury.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 13:20 
 
I magowie last talent w Arcane do noszenia Plate. Give.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 13:42 
 
exodus napisał(a):
iniside napisał(a):
Deshroom napisał(a):
ciekawy jestem czy zmiana grafy miśka i kota oznacza że uzyją troche lepszego modelu (bardziej skomplikowanego) :wink:
może chociaż dupe miska zmniejszą

Okolo 1400 plygownow na model (tak jak jest teraz), to bardzo duzo.
Model Altair z Assains Creed, ma okolo (afair) 2.5k plygonow.
Predzej doloza Duffuse Lighting i NormalMapy jak juz.


Przeciez od zawsze modele w wow byly cieniowane ta metoda co niby maja dolozyc? Normal mapy z drugiej strony by wygladaly glupio tylko na 1 modelu.

Modele w WoW sa cieniowane Lambert Shading + Specular.
Diffuse Lighting uzywa sie stricte do normalmap.
Cytuj:
modele sprzed tbc są inne niż te z TBC wiec logicznie miśka i kota poprawi samo to że go zrobia jeszcze raz

Widziales kiedys te modele poza gra, czy tak sobie spekulujesz ?
Sa praktycznie takie same. Maja minimalnie wiecej trisow (limit zdaje sie do 2k podniesli).
Z tych modeli da sie naprawde duzo wycisnac, ale trzeba by bylo nowe shadery napisac + zrobic normal mapy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 13:54 
 
nie ogładam modeli poza grą może są takie same ale maja wiecej poligonów


_________________
psn

*

Posty: 108
Dołączył(a): 25.06.2008
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 14:25 
 
Sobtainer napisał(a):
I magowie last talent w Arcane do noszenia Plate. Give.


WTF? Może jeszcze będą mogli 2H swordy nosić (A Lockom każą w gołą d**ą latać...)

*****

Posty: 2350
Dołączył(a): 12.07.2007
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 15:07 
 
No i jakby mogli to co? Na pewno kazdy mag wolalby napieprzac z 2h sworda, niz ze spelli, w koncu to melee klasa nie? Wyjdz juz lepiej.

*

Posty: 108
Dołączył(a): 25.06.2008
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 15:12 
 
Błagam, chociaż z jednego tematu nie róbcie offtopa :roll:
Do wzięcia Death Knighta potrzebny jest 70 level, ale czy postać na 70-tym levelu przemieni się w DK, czy dalej pozostanie sobą?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 15:15 
 
"The Death Knight is the first hero class in World of Warcraft. This is a second and separate character from your original character and can be created as soon as one of the existing characters in your account reaches level 55. After making a Death Knight, you will not lose the access to any of your existing characters."

http://www.wowwiki.com/Death_Knight


_________________
psn

***

Posty: 643
Dołączył(a): 1.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 15:34 
 
Dokladnie po zrobieniu 55lvl mozna zrobic dk na kazdym serwerze kazdej rasy i faction. Jego dmg i spell dmg bedzie przekladany ze statow melee czyli nie bedzie to retri pala 2.0 ;-)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 142 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.