Konrador omijasz pewien bardzo ważny aspekt "gildie", a mianowicie polityka jest taka że jednych lubimy drugich nienawidzimy i ciągle trwają walki jeśli gdzieś się tam stykną, przykład z L2 tam gildia x nienawidziła inna gildię y i mogli tak przez parę lat.
No, kewl. Tylko porownaj sobie penalties za smierc w L2 i te w... tzn. ich brak w AOC. Po wprowadzeniu PVP evolved, ktore wg niektorych ma ozywic world PVP, karani beda tylko ci, ktorzy w PVP sie aktywnie bawia. Nie mozesz na powaznie przyrownywac PVP smierci z AOC z PVP smiercia z L2, nie mowiac juz o EVE...
Pozatym nie ma pustych zone, gra jest tak skonstruowana że musisz zaiwaniać z miejsca x do y pieszo bądź konno
Tak, pisalem o tym. Wiec co? Przykampisz jakas sciezke, po ktorej ludzie sie poruszaja w drodze do instancji X. Zabijesz tego swojego przeciwnika, a on zrespawnuje sie blizej instancji, wyhealuje sie w 5 sekund (nawet nie bedzie musial rebuffowac, hehe) i poleci dalej. Ew. nie bedzie spawna blizej instancji (dungeonka), wiec przeskoczy do innej instancji zone'y, w ktorej sie znajdujecie. Doprawdy straszne. Osobiscie nie wiem, czy bylbym w stanie zniesc taki in-game grief psychicznie i chyba bym ze soba skonczyl, bo wogle~ to powinno byc tak, ze jak przegram, to dostaje e-mail z oficjalnymi przeprosinami, bukiet roz z malym rozowym misiem w srodku i renderowany cutscene z blowjob od shemale nightelfa jako zadoscuczynienie... oh wait.
Ogólnie polecam znaleźć gildie z prawdziwego zdarzenia
Znalazlem juz dawno temu. Tylko ten termin sie chyba troche odksztalcil ostatnimi czasy, bo gildia rekrutujaca losowych przybledow, to w zadnym wypadku nie jest gildia z prawdziwego zdarzenia.
jest jakas konkretna odpowiedz od gm'a?? ale nie od takiego za przeproszeniem ciecia/pionka..tylko Hgm'a
"(...) When you are PvPing on one of our PvP servers, virtually all areas are open to PvP combat, and you will more than likely be attacked during your time in-game. When this happens,
please remember that playing on a PvP server is considered to be consent to participate in open PvP combat with other players. If you feel that someone is aggressively following you then we suggest remember one thing before petitioning:
As long as there is a PvP solution to a situation, GMs and Followers will not step in.
(...)
A number of options are available to players so that they may eventually remove themselves from an unfavorable PvP situation:
Players are granted temporary immunity to damage when spawning and when zoning into new areas. This immunity lasts for 20 seconds or until the player enters combat mode.
Players may choose to respawn at another location in their current zone if one is available.
Players may use their Path of Asura to return to their bind point at a non-PvP city hub. The casting time for this ability is greatly reduced while the Shild of the Risen buff is active.
Players may change to another instance of their current zone if one is available.
Should the existing mechanics fail or be circumvented then a GM or Volunteer may intervene.
If you find that you do not enjoy the dynamic gameplay that a PvP environment provides, we have several PvE and RP-PvE servers to choose from."
(
zrodlo)
No i teraz od takiego ciecia zalezy jak zinterpretuje sobie "unfavorable PvP situation", stwierdzi kiedy "existing mechanics fail" i wsadzi lapy. Kazdy pracownik FunCom ma - jak widac - inna wizje, jak to powinno funkcjonowac.