mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 11:25 
Cytuj  
Narazie malo co wiadomo ale po screenach widac ze bardzo chyba nie kombinowali i to bedzie taki nowy baldurs gate:)

http://dragonage.bioware.com/

Obrazek

Zreszta tak wlasniei reklamuja gre jako :
"spiritual successor to Baldur's Gate "

Jak do tego dojdzie edytor jak w nwn (a ma byc cos w tym stylu) to bede wniebowziety.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 13:06 
Cytuj  
Wyglada obiecujaco, a do BG sentyment mam bardzo duzy. Dawno nie bylo dobrego tytulu nastawionego na gre druzyna, a nie pojedynczym bohaterem. Tylko, ze pewnie daleko do premiery. :/


_________________
Χ Ξ Σ

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 13:08 
Cytuj  
Teoretycznie do marca przyszlego roku ma wyjsc a wogole robia ja juz bardzo, bardzo dlugo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 13:22 
Cytuj  
Otoczka mnie nie interesuje. Wazne zeby byla zlozona i dopracowana mechanika samej gry.
No i mimo wszystko... mogliby zrezygnowac z clikers ui -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 13:45 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Otoczka mnie nie interesuje.Wazne zeby byla zlozona i dopracowana mechanika samej gry.
No i mimo wszystko... mogliby zrezygnowac z clikers ui -;-.

Jak cie otoczka nie interesuje to po co grasz w cRPG? Co du UI to z checia poklikam w grze w starym stylu, z aktywna pauza, nastawiona na druzynowy combat.


_________________
Χ Ξ Σ

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 14:10 
Cytuj  
Tak wlasnie mowia ze to gra w starym stylu ale w nowej oprawie graficznej i o ile w takim mass effect nacisk byl na akcje tutaj bedzie zdecydowanie na ciekawa historie i elementy rpg. David Gaider od paru lat wymysla swiat jego historie itp. To na byc pierwsza ale nie ostatnia gra dziejaca sie w tym swiecie i chca zrobic z DA nowa silna marke.

Cytuj:
Over the years I have played in several table top campaigns with, and run by, Lead Writer David Gaider. It comes as no surprise that he can tell a damn captivating tale in a variety of mediums. He knows what makes a good story and knows what makes believable characters I care about…or despise with an irrational icy rage. The ridiculous amount of work that goes into telling a good story for a gaming campaign is a known and cherished labor of love for GMs around the world. In the bizarro world of making video games the work is long, detailed and extensive…but entirely necessary to make a great game. The majority of people who work on Dragon Age have played in table top campaigns (some for decades) and have brought that old-school gaming experience to their work. Dragon Age is a return to that hard work and graph paper feel using all this whiz-bang new technology we have now. I marvel at the amount of work that goes into not just the story but the world of Dragon Age that will never get seen for people who pick the game up. It would fill a tome worthy of an intricately carved leather cover and a giant brass lock. The important part is that the weight of all that history will be felt in Dragon Age. It is a world created by an army of talented people like David Gaider. People who know how to tell a story. Any GMs out there with an epic tale of hardship and woe when they sat down to create a campaign for their players?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 14:16 
Cytuj  
Cudownie, kolejna gra w starym stylu. Szkoda tylko, ze Fallout 3 jak narazie nie wyglada jak fallout.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 14:23 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
iniside napisał(a):
Otoczka mnie nie interesuje.Wazne zeby byla zlozona i dopracowana mechanika samej gry.
No i mimo wszystko... mogliby zrezygnowac z clikers ui -;-.

Jak cie otoczka nie interesuje to po co grasz w cRPG? Co du UI to z checia poklikam w grze w starym stylu, z aktywna pauza, nastawiona na druzynowy combat.

Bo interesuje mnie rozwoj bohatera i sama mechanika rzadzaca gra.
Fabuła, to tylko dodatek, ktorego rownie dobrze moze nie byc jesli reszta jest na przyzwoitym poziomie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 14:25 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Fabuła, to tylko dodatek, ktorego rownie dobrze moze nie byc jesli reszta jest na przyzwoitym poziomie.


Kpisz sobie?


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 15:02 
Cytuj  
MagPS napisał(a):
iniside napisał(a):
Fabuła, to tylko dodatek, ktorego rownie dobrze moze nie byc jesli reszta jest na przyzwoitym poziomie.


Kpisz sobie?

Nie śmiałbym.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 636
Dołączył(a): 2.12.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 15:04 
Cytuj  
Fajne, przejrzyste UI i widać że grafa zatrybi nawet na moim wiekowym składaku. Co prawda konieczność sterowania drużyną mnie irytuje ale dla samej fabuły wypróbował bym ten tytuł.

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 15:06 
Cytuj  
Fabula dotakiem ? przesadzasz, jednak przyznam ze bez dobrej mechaniki nawet zajebista fabula nie pomoze.. ale zajebista mechanika bez fabuly tak samo jest gowno warta :(


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 15:10 
Cytuj  
Ashton napisał(a):
Fabula dotakiem ? przesadzasz, jednak przyznam ze bez dobrej mechaniki nawet zajebista fabula nie pomoze.. ale zajebista mechanika bez fabuly tak samo jest gowno warta :(

To zalezy jak bedzie wygladal multi. Single-player to imo zbedny dodatek.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 15:17 
Cytuj  
I znowu sie mylisz ;) biorac pod uwage poziom ostatnich mp i mmo rpg, gry sp je kompletnie pwnuja ;/


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 15:25 
Cytuj  
a mechanika to przecież AD&D (myle sie?), także rewolucji w tej sferze być nie powinno.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 15:43 
Cytuj  
To ich wlasny swiat wiec raczej nie ad&d

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 15:59 
Cytuj  
Ashton napisał(a):
I znowu sie mylisz ;) biorac pod uwage poziom ostatnich mp i mmo rpg, gry sp je kompletnie pwnuja ;/

Moze dla ciebie. Ja Single Player wylaczam po max 1h bo nie ma co robic. Wole wlaczyc srednie mmo niz najlepszy single :P.
Cytuj:
a mechanika to przecież AD&D (myle sie?), także rewolucji w tej sferze być nie powinno.

Nie ma nic wspolnego z DnD.
W sumie dobrze. BioWare nie umie robić porządnych gier na tym systemie. Sa zbyt doslowne, znaczy wierne podrecznikowym oryginalom.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 17:08 
Cytuj  
W takim razie to gra nie dla ciebie bo skupiaja sie wlasnie glownie na singlu

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 17:22 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
W takim razie to gra nie dla ciebie bo skupiaja sie wlasnie glownie na singlu

Z tego co zdazylem sie wywiedziec, multi ma byc podobny do tego z Nwn.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 18:05 
Cytuj  
Mnie osobiscie baldur nigdy nie podszedl, ani inne podobne temu gry.. jednak mam spory respekt do bioware za kotor'a, jade empire i mass effect.. W tych tytulach wyraznie pokazali ze potrafia robic zajebiste gry :) Calkiem mozliwe tez ze gry byly zajebiste wlasnie dlatego ze nie trzymali sie na sile podrecznikow etc. ;)


Swoja droga chetnie bym zobaczyl crpga z sterowaniem jak w kotorze :) dunno czemu odeszli od tego systemu, imo byl wlasciwie idealny do crpgow nienastawionych na dynamiczna akcje :)

Mozna bylo pauzowac, system bazowal na turach, jednak caly czas, nawet w trakcie pauzy, wyraznie bylo czuc akcje :)


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.