Ja bym się dużo nie spodziewał po KOTOR Online, przynajmniej na tą chwilę. Pierwsza moja reakcja - zajebiście, super, huraaa...... ale przecież gra nie będzie miała rozwiązań z SWG preCU czy nawet preNGE, kładąc nacisk na skomplikowanie craftu / handlu i system profesji. Najprawdopodobniej będzie to tytuł wow-like w który będzie się grało łatwo i przyjemnie. Sam świat (a raczej usytuowanie czasowe w nim) ma potencjał nie mniejszy niż ten z SWG - jedi, sith, mandalorianie, androidy. Profesji można też namnożyć ciekawych, a część zrobić elite. Nawet baza do solidnego PvP jest. Boję się tylko, że klasy będą sztywne, będą dwie strony konfliktu, będą arenki PvP, a crafting będzie się ograniczał do latania od noda do noda z laserowym kilofem, a potem kliknięcia jednym przyciskiem aby otrzymać item. Niby spoko, ale mamy już WoW, mamy WoW w śródziemiu czyli LOTRO, a teraz mamy jeszcze mieć WoW w świecie SW (pomijając SWG postNGE które jest takim miszmaszem - imo średnio udanym)... Zweryfikuję swoje poglądy wstępnie jak podadzą jakieś większe info, a potem zrobi już to sama gra, ale na tą chwilę całą sprawa śmierdzi mi WoWem - co nie jest do końca złe, ale ludzie ile lat można grać w JEDNO I TO SAMO....