mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 341
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lip 2008, 10:34 
 
Czy aby napewno to jest slaba grafika?

http://trailer.onlinewelten.com/videos,id4331,warhammer_online_e3_ingame_szenen.html

Wedlug mnie WAR juz teraz bije na glowe WOW-a pod wzgledem graficznym. Obie gry bazuja na tym samym swiecie jednak grafike jak od disneya w world of warcraft oceniam nizej niz to co obecnie prezentuje soba beta.

Kwestia gustu oczywiscie.
Nie spodziewal bym sie jednak zbyt duzych fajerwerkow - przeciez ta gra musi jeszcze jakos chodzic bez koniecznosci kupowania stacji graficznej (mysle tu o RvR).


_________________
...:Mystical Awakening - DFO:...R.I.P
i parę innych...

**

Posty: 341
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lip 2008, 10:37 
 
ausus napisał(a):
skad macie to info o jakims 5gb patchu?


obawiam sie ze to wyssane z palca, chociaz rozumowanie jest sluszne jesli maja zmienic sie animacje postaci i tekstury to patch "graficzny" pewnie cos kolo tego bedzie "wazyl".

Ktos pewnie dobrze kombinuje niemniej jednak nie jest to zadna oficjalna wiadomosc.


_________________
...:Mystical Awakening - DFO:...R.I.P
i parę innych...

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 26 lip 2008, 10:39 
 
Nie wiem czego dotycza zarzuty w sprawie grafiki:O.
Bardziej przypomina LOTRO niz WoW. Interface owszem, lekkko zerzniety z WoW, ale jak tu nie zrzynac czegos kiedy Blizzard sciagnal caly swiat z Warhammera podczas produkcji Warcraft1.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lip 2008, 11:25 
 
Lpam to chodzi ci o bugi/niedorobki interfejsu czy dynamike walki w koncu?
pomysl z kolejkowaniem zupelnie mi sie jakos nie widzi. nie widze sensu dodawania czegos takiego tutaj. na jakiej niby zasadzie mialoby to dzialac?
klikasz skill 1, potem drugi i czekasz az odpala? a co jak zmienisz target i chcesz uzyc jednak innego skilla? sorry ale ten pomysl to w ogole jakis z dupy dla mnie jest.
a to ze ludzie placza to bylo wiadome od poczatku. i beda plakac.
szczegolnie ci, ktorzy swoja zabawe opieraja o pve gdzie faktycznie pewne niedorobki graficzne, dzwiekowe moga psuc zabawe.
ja natomiast mam nadzieje, ze dodadza jak w daocu opcje wylaczenia efektow wizualnych spelli, bo jest niezla masakra :-)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lip 2008, 11:48 
 
Mendol napisał(a):
Lpam to chodzi ci o bugi/niedorobki interfejsu czy dynamike walki w koncu?
pomysl z kolejkowaniem zupelnie mi sie jakos nie widzi. nie widze sensu dodawania czegos takiego tutaj. na jakiej niby zasadzie mialoby to dzialac?
klikasz skill 1, potem drugi i czekasz az odpala? a co jak zmienisz target i chcesz uzyc jednak innego skilla? sorry ale ten pomysl to w ogole jakis z dupy dla mnie jest.
a to ze ludzie placza to bylo wiadome od poczatku. i beda plakac.
szczegolnie ci, ktorzy swoja zabawe opieraja o pve gdzie faktycznie pewne niedorobki graficzne, dzwiekowe moga psuc zabawe.
ja natomiast mam nadzieje, ze dodadza jak w daocu opcje wylaczenia efektow wizualnych spelli, bo jest niezla masakra :-)

W GW jak zmniesza target to sie kolejka automatycznie resetuje. Gdzie widzisz problem ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 26 lip 2008, 12:09 
 
Co poniektórym sugeruję wejście na pewną stronę poświęconą betaleakom, dogłębne jej przestudiowanie i zaprzestanie tworzenia postów nijak mających się do rzeczywistości.

Co do combatu to imo w pve można trochę narzekać na jego powolność ( opóźnienia w animacji ), w pvp to nie przeszkadza.

Wchodzi duuży patch, balansujący, otwierający tier3-4, dodający lepsze oświetlenie/animacje itd itp tyle, że tylko w usa i tylko dla "elder" testerów.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lip 2008, 16:02 
 
inside a od kiedy to jest dzial gw?
chcesz miec kolejke to graj w gw.
mi jest dobrze tak jak jest.
poza tym jakie rvr masz w gw?
bo chyba troche nie tedy droga biorac pod uwage instancje gw ze scisle okreslonymi grupami liczbowo, a war.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lip 2008, 16:19 
 
Przesadzasz mendol, po prostu podal przyklad takiego rozwiazania w grze z jakby nie patrzec sprawnym combat sytemem. W CoH tez to finkcjonowalo.
Z drugiej strony o kolejkowaniu mowilo sie, gdy w WAR byly mocne lagi i combat byl _naprawde_ slamazarny. Teraz takie rozwiazanie jest niepotrzebne, walka jest plynna.

Mozna sie jedynie czasem czepiaj animacji melee, ale prawda jest taka, ze gdy pogra sie chwile w ogniu walki czlowiek wyrabia sobie timing i podskoki ludzika na ekranie nie pomagaja ani nie przedzkadzaja.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lip 2008, 16:27 
 
Mendol napisał(a):
inside a od kiedy to jest dzial gw?
chcesz miec kolejke to graj w gw.
mi jest dobrze tak jak jest.
poza tym jakie rvr masz w gw?
bo chyba troche nie tedy droga biorac pod uwage instancje gw ze scisle okreslonymi grupami liczbowo, a war.

Napisales ze takie rozwiazanie nie moze funkcjonowac. NO to ci pokazalem ze jednak moze.
A ty dalej swoje..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lip 2008, 16:58 
 
tomu tylko ze ja gralem w obydwie gry.
a inside opiera sie na swoich teoretycznych rozwazaniach.
dlatego ty masz racje a nie on :-)
bo nie widze zupelnie potrzeby wstawiania rzeczy zbednych do gry, w ktorej kombat system moze nie jest idealny ale jest calkiem ok.
jesli chodzi o melee to tak jak pisalem, w trakcie walki nie bardzo jest czas zwracania uwagi na to jak dziala animacja.

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 26 lip 2008, 17:15 
 
Takie kolejkowanie skilli to rozwiazanie dla totalnych noskilli. Pierdyknac sobie cztery raz melee skilla i biegac za magiem WSADem - super zabawa!


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lip 2008, 17:21 
 
tyle ze takie kolejkowanie pomaga graczom ktorzy maja lekkiego laga, ale tylko na zasadzie 1 do przodu, tak bylo w daocu i nikt jakos nie plakal...


_________________
retired...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lip 2008, 18:04 
 
jak masz laga to i tak targetu nie masz w zasiegu, albo inne kwiatki.
zreszta moze niech reszta zrobi jak tomu, tzn. POGRA w warhammera a potem zacznie sie wypowiadac :-)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 28 lip 2008, 13:32 
 
Grafika w becie posysa , ale animacje nie sa takie zle. Gorzej z efektami skili. Te imo srednio dobrane, za bardzo oczojebne czasem, plus opoznienia w animacji. Na tym filmiku z e3 grafa juz wyglada dobrze, chociaz dosc slaby obraz jest zeby ocenic w pelni. Ogolnie na poczatku gra ma to "cos" ze chce sie bawic dalej. A slowa Mendola trzeba przedzielic przez dwa bo fanbojuje od poczatku. hehe


_________________
Χ Ξ Σ

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2008, 13:36 
 
http://www.gram.pl/news_8gvgJOu2_Warham ... esniu.html
może wreszcie? jesteśmy po premierze AoC który się średniawo przyjął, a przed premierą WotLK, jeżeli WHO przypadnie ludziom do gustu to możliwe że nie ruszą WotLK i zgarną sporą część obecnych graczy WoW


_________________
Obrazek

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 28 lip 2008, 13:38 
 
Zalezy w jakiej becie grafika posysa. Na chwile obecna mamy wiele etapow beta testow ze zroznicowanym swiatem/etapem graficznym itp.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 lip 2008, 14:51 
 
tor na poczatku faktycznie ponosila mnie fantazja i pisalem w oparciu o informacje jakie otrzymywalismy.
teraz opieram sie na wiedzy praktycznej i tyle. i jest pare rzeczy, ktore nie pasuja/denerwuja/nudza ale poza tym nawet na normal serverze mozna sie pobawic.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 28 lip 2008, 16:22 
 
Tor-Bled-Nam napisał(a):
ale animacje nie sa takie zle.

chyba zartujesz...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 28 lip 2008, 17:03 
 
W tej becie co ja jestem grafa posysa, ale nie watpie ze bedzie lepsza. Mendol ciagle odpierasz kazda krytyke na who, wiec moim zdaniem zaciecia fanboia nie straciles jeszcze. hehe Dobrze, ze znasz gre lepiej i ciagle ci sie tak podoba.


_________________
Χ Ξ Σ

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 28 lip 2008, 17:13 
 
A w tej ktorej jestem jest na poziomie LOTRO - dla mnie to az nadto.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.