mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 sie 2008, 14:37 
 
Zle wpisujesz:D?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 sie 2008, 15:20 
 
notak bo w becie mamy przecież 5tysięczną populację serwera która gra na rvr, prawda?

Co to ma do rzeczy w tej chwili? Mowie jak jest - destruction zerguje (zapewne pusty) keep i m.in. dlatego wszyscy stoja i nic nie robia. Nie widac tam zadnego PVP, co nie oznacza, ze w becie wcale go nie ma, czy ze w retail go nie bedzie. Czytaj uwaznie.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 9 sie 2008, 15:21 
 
TaoTao napisał(a):
Mam pytanko - dostalem beta invite i proboje downloadowac klienta ,wpisuje poprawny login/pass i nic sie nie dzieje ;/ Any ideas?

Jaka przegladarka probujesz sie zalogowac?
Sprobuj moze ie...

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 9 sie 2008, 15:25 
 
Serwery leżały, był jakiś patch maintenance chyba. Teraz już powinno być ok.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 sie 2008, 18:22 
 
Mam pytanie jak osoby które mialy styczność z innymi MMO oceniaj dynamizma samej walki tzn chodzi mi o walki pokroju PvE czyli zazwyczaj 1v1 bo jak dla mnie to wydaja sie dosc malo dynamiczne bo wiadomo ze w walce RvR gdzie będzie napierdalac się 100 osób np to nie ma mowy o braku dynamizmu :E


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 225
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 9 sie 2008, 18:30 
 
AoC bez pardonu, dużo szybsza, bardziej dynamiczna walka
L2 i inne koreańskie mmo również bardziej dynamiczne
WoW odnoszę wrażenie ze walka jest tak samo szybka ale animacje w wowie są dużo szybsze

walka w WHO ssie przez powolne animacje, ale na bank to poprawią patrząc na ilość poprawek w ostatnich tygodniach


Ostatnio edytowano 9 sie 2008, 18:31 przez fersten, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 244
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2008, 18:31 
 
wtb BETA community with vent

mature casual < x < hardcore nolife < y

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 sie 2008, 20:03 
 
No ale troche dziwne ze przez tule czasu nic sie w tej kwesti chyba nie zmienilo(chyba bo nie wiem jak sutyacja wygladala wczesniej podczas bety)a na forum bety rowniez nie widze aby ludzie jakos na to plakali aczkolwiek nie wiem czy rzeczywiscie jest to wina samej animacji czy ta graj est po prostu tak skontrusowana...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2008, 20:42 
 
iniside napisał(a):
Dobra drama na bok.
Pytanie. Czy Action Pointy sa w stalej ilosci, czy mozna zwiekszosc jakos ich ilosc (itemki, tactyki, whatever ?).

??


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 25.03.2007
Offline
PostNapisane: 9 sie 2008, 23:05 
 
Uj tam, muszę się pochwalić :P. Welcome to Warhammer Online: Age of Reckoning Beta 3!
Są jakieś znaczące różnice między betą US a EU? Któraś jest bardziej rozwinięta, czy cuś?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 sie 2008, 23:54 
 
Funboyte posuna sie do wszystkiego :D

http://www.youtube.com/watch?v=VcSfAHtN ... re=related


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 225
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 00:23 
 
apropo walki bitch elfki
http://www.youtube.com/watch?v=mF7tiDmI36M

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 12:11 
 
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

znalazlem takie skreny


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 12:40 
 
Robione w Praag bez wymuszania aa/anizo. Na żywo lepiej to wygląda.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 13:38 
 
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

imba kiecki z gumy :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 14:30 
 
Akuart Cloth Simulation nie ma w zandej grze, a juz tym bardziej w MMO.
Symulacja ubran na wiekszosz skale potrafi zajechac kazda maszyne.

Nie powiem razi w oczy. Ale niestety do do tego potrzeba sporej ilosci polygonow na symulowanym obiekcie, co samo w sobie wykulcza uzywanie tego w grze narazie :P.

w EQ2. byl co prawda "cloth simulation" ale to barziej wygladalo na pociecie modelu na paski i ich animowanie -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 14:41 
 
Nie wiem jak od strony technicznej to wygladalo w AoC ale napewno duzo duzo lepiej, samo rozciaganie sie tekstur robi zle wrazenie.

Co do ogolnie grafiki to niestety nie jest dobrze nadal, czesto trafia sie na puste tereny gdzie nie ma nawet trawy, dystans w grze strasznie malutki, ogolnie duzo podobienstwo do WoW-a, za to postacie juz duzo lepsze.
Myslalem ze od grudnia 2007 duzo sie zmienilo w grafice, a jednak sa to minialne zmiany, oswietlenie nie nadrabia brakow, animacje postaci podczas walki cieniutkie, mounty i bieganie podobnie na bardzo niskim poziomie.
Ilosc fps nie zachwyca jak na taka grafike, mam tyle samo co w AoC, wiec daleko im jeszcze do dobrej wydajnosci.

Mam nadzieje ze nie beda tego poprawiac w panice do premiery i nie bedzie zawidzionych tysiecy ludzi co kupia pudelka.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 225
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 14:59 
 
embe, płaszcze w konanie też wyglądają według ciebie lepiej? :P
ach ta ich fantastyczna animacja.... o czekaj w ogóle mają animację?

co rozumiesz przez malutki dystans w grze? jakoś jeżdżę po tym świecie who i wszędzie jest daleko, są większe mapy niż w Wowie i na pewno większe niż w AoC

twoim zdaniem od grudnia zmieniło się niewiele, moim zdaniem od marca sporo, największą wadą who teraz to niepoprawione jeszcze animacje, ale zostało im półtora miesiąca na poprawki, wierzę że je poprawią

to że masz tyle samo fps świadczy tylko dobrze o twoim komputerze, a nie o optymalizacji who,
na moim słabym sprzęcie who chodzi 3x szybciej niż aoc

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 15:48 
 
Cytuj:
Nie wiem jak od strony technicznej to wygladalo w AoC ale napewno duzo duzo lepiej, samo rozciaganie sie tekstur robi zle wrazenie.

Animacja szat w AoC byla identyczna. Poprostu w miejsach zgiec, nie bylo szczegolowych tekstur, tylko bardzo jednolite, dlatego to tak nie razilo w oczy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 15:54 
 
OK, nadzieja matka... ale spoko maja jeszcze troche czasu i mozliwe ze sporo rzecz maja zrobione, a nie ma na becie.

Co do fps, w AoC na siege na full detalach high mialem 20-25fps w 1680x1050, czasmi przycielo bardziej i trzeba bylo wylaczac jakies detale terenu i spelli ale w Warku mam w Praag na rvr mam 25-30 fps i przyciecia czasami do 15fps co przy tej grafice jest smieszne.
Jesli ty w AoC miales 3x wiecej niz w Warku to ile ty miales fps w AoC ( mowa oczywiscie o siege/rvr ) ?

Napisze o plusach zeby nie mysleli wszyscy ze najezdzam tu na gre, bardzo ladnie rozbudowali skile, UI niezle poprawione, animacje efektow spelli/buffow itp wygladaja juz calkiem ladnie, nie jest to oczojebna azja ani surowy vanguard, tak w sam raz.
Krainy trzymaja klimat, detale na postaciach bardzo ladne mimo ze na tym etapie bety same klony biegaja to moze jednak po premierze bedzie ciekawiej.

Boli wyciecie czterech klas, ktore dawaly spore uzrozmaicenie.

edit: Razoth, wlasnie tez o tym pomyslalem bo przed premiera AoC bylo podobnie, debugery itp powodowaly zjazd fps bardzo duzy, no nic to czekamy spokojnie na premiere.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."


Ostatnio edytowano 10 sie 2008, 16:01 przez Teo, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.