Cytuj:
OK, nadzieja matka... ale spoko maja jeszcze troche czasu i mozliwe ze sporo rzecz maja zrobione, a nie ma na becie.
To nie nadzieja. Poprostu robilem kiedys modele ubran, i wiem jak to wyglada od drugiej strony.
Od czasów DAoC nic sie w tym wzgledzie nie zmienilo. Tzw. szaty, albo peleryny, to poprostu na sztywno animowane kosciami modele, przy ktorych animator rwie sobie wlosy z glowy :E.
EQ2, byl tu malym odstepstwem ale badzmy szczerzy, wygladalo to tragicznie..
W Vanguardzie z kolei wyglada to juz identycznie jak na screenach ktore zarzuciles. W WoW tez, i AoC tez. Poprostu nie zwrcasz na to uwagi, .
Fajnie wykonany fake-cloth-simulation jest w Assain's Creed. Ale tam Altair nie ma z kolei pelno wymiarowych szat.
Ja sie juz przyzwyczailem. Wiem ze dopoki, kazdy gracz nie bedze mial co najmniej GeForce GTX280, zaden developer nie zdecyduje sie na wprowadzenie symulacji tkanin (chocby w ogranicznej formie), bo to zabije gre juz na starcie (chociaz bedzie efektowne w blue-boksie, albo na pre-renderowanym tle
).
A co do klonow. To juz na to kicham. WHO to MMO na podstawie bitewniaka gracze == czesc armi. Zasadniczo zolenierze w armii sa bardzo podobni do siebie.