mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 802 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 00:18 
Cytuj  
eh jak sie oglada to prawie w war'a odechciewa sie grac ;-)

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 08:01 
Cytuj  
Bardziej mnie ten filmik zraził niż "zhypował". Poza tym jak jest ingame footage to chce zobaczyc widok z pozycji gracza, czyli gui i plecy hiroła a nie jakiś teledysk.
PS śmiesznie wygląda mega ork w jeszcze bardziej mega ciężkiej zbroji, unoszący się na wodzie.
PS2 To co jest na końcu filmu to jakieś star trekowe battlemothery? ;f


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 08:23 
Cytuj  
Wlasciwie ludzie przez lata juz grali w Darkfall na forum, gra nie szybko spelni ich oczekiwania i wyobrazenia.


- Spell effects sucks - latajace kolorowe kulki , przesadzony odrzut itd Przydaloby sie wiecej czarow typu wall.[will see]
- Animacje sucks
- Plywanie w pelnych zbrojach plytowych sucks ,widac nie mieli pomyslu na balans dmg
- Skoki i upadki jak na sprezynach i w pozycji pionowej , no dmg z upadku
- Armaty na statkach przypominaja bardziej karbiny, zaszybko leca kule
- statek nie ma progresywnego zwiekszania szybkosci jak mounted combat w M&B , mogliby poczytac o teori plywania statkami skoro wiatr podobno juz jest w grze to mozna go wykorzystac.

- Melee combat wyglada nawet na bardziej prymitywny niz w M&B(ktory sobie cenilem ale oczekiwalem po dfo wiecej), nie widac blokow innych jak tarcza, wyglada na slash spam combat [will see]
Nie wiem czy jest mozliwosc pre-hit czy jest click = hit. wyglada na to drugie.
Brak widocznych innych manewrow w walce wrecz.

- Nie widac zadnych timingow w combacie ,oprocz parry tarcza ale nie wzauwazylem zeby mialo delay miedzy parowaniami...trudno stwierdzic zakladam ze zamaly,zeby wykorzystywac luki w timingu parry
a raczej trzeba liczyc na fail przeciwnika w clickaniu parry na czas.
-Swiat pusty , miasta to 4-5 struktur mniejszych lub wiekszych chat. (moze wyglada to lepiej will see) oczekiwalbym stolic o monumentalnych rozmiarach i genialnym planowaniu cos jak assasins creed. Ze screenow to stolice/a wygladaly na pare budyneczkow rzuconych randomowo.

-Oblezenia: Warhulki wygladaly na overpowered,
znikajace city walls byly wrecz zabawne, i spadajacy z nich ludzie -oczywiscie wracali do walki lol

Ogolnie filmik mimo ze sobie pokrytykowalem zrobil na mnie dobre wrazenie.

Ocena 7/10

I do Roboty panowie.


Ostatnio edytowano 30 sie 2008, 10:58 przez S@mael, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 10855
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 08:45 
Cytuj  
Daje tej grze 99% szansy na faila jak AoC :)

**

Posty: 341
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 08:49 
Cytuj  
^^^

Po czym wnosisz ? Smialy wniosek dosyc. Hehe

Przeciez tam tak naprawde niewiele widac na tym teledysku. Wizjoner H strikes back.


_________________
...:Mystical Awakening - DFO:...R.I.P
i parę innych...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10855
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 08:54 
Cytuj  
senti napisał(a):
^^^

Po czym wnosisz ? Smialy wniosek dosyc. Hehe


Chociazby po tym, ze rangerzy/snajperzy oneshotuja innych graczy :) Brak balansu w PvP byl jedna z glownych przyczyn upadku AoCa, a w Darkfallu jak widac na filmiku jest jeszcze gorzej z balansem.

***

Posty: 590
Dołączył(a): 18.03.2002
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 09:02 
Cytuj  
no to gratuluje spostrzegawczosci i bystrej dedukcji, ja natomiast dopatrzylem sie lekko zabarwionej na czerwono twarzy i wywnioskowalem ze ofiara byla lekko nadgryziona przed przyjeciem tej oneshotujacej strzaly na klate ( aczkolwiek moglo to rowniez byc spowodowane zbyt dluga expozycja na sloncu lub dlugotrwalym naduzywaniem napojow alkoholowych )
Owa gra niewatpliwie bedzie failem dla ciebie, bo niestety nie zobaczysz , ze przeciwnik jest 20 leveli nizszy i tym faktem odbierze ci cala radosc z pvp.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 09:05 
Cytuj  
Przeciez nawet beta nie ruszyla, dopiero sa zapisy. Patrzac na filmik to czeka ta gierke przynajmniej rok developmentu, a na koncu moze wyjsc zarowno ciekawy tytul albo klapa. Swoje pieniadze postawilbym na to drugie, ale to ciagle wrozenie z fusow.


_________________
Χ Ξ Σ

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 10:01 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
senti napisał(a):
^^^

Po czym wnosisz ? Smialy wniosek dosyc. Hehe


Chociazby po tym, ze rangerzy/snajperzy oneshotuja innych graczy :) Brak balansu w PvP byl jedna z glownych przyczyn upadku AoCa, a w Darkfallu jak widac na filmiku jest jeszcze gorzej z balansem.


akurat o to bym sie nie martwil, bo w tej grze napewno balans bedzie bo gra jest nastawiona na pvp a nie zbieranie epaxow.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*

Posty: 165
Dołączył(a): 16.01.2006
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 11:02 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
senti napisał(a):
^^^

Po czym wnosisz ? Smialy wniosek dosyc. Hehe


Chociazby po tym, ze rangerzy/snajperzy oneshotuja innych graczy :) Brak balansu w PvP byl jedna z glownych przyczyn upadku AoCa, a w Darkfallu jak widac na filmiku jest jeszcze gorzej z balansem.


Devsi juz dawno pisali, ze nigdy nie bedzie sie dalo zabic jednym ciosem/strzalem/czarem.

I tak btw. ten mag ktory uzywa jakiegos czaru do wyskoku. W locie zmienia broń na topor i laduje na glowie orka = epic :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 11:59 
Cytuj  
senti napisał(a):
^^^

Po czym wnosisz ? Smialy wniosek dosyc. Hehe

Przeciez tam tak naprawde niewiele widac na tym teledysku. Wizjoner H strikes back.

Nie wiem co tam Huragan sobie mysli ale ja wnosze faila bo:
a) gra ma strasznie dlugi juz dev time
b) ogromna ilosc ficzerow jakie sobie wymazyli developrzy
c) ekipa zdaje sie ma zerowe doswiadczenie na tym polu. To oczywiscie nie dyskfalifikuje (Vide Vanguard i bardzo doswiadczona ekipa -;-)
d) Po tylu latach pracy dalej niemaja za bardzo czego pokazac.
e) w finalnej wersji nie bedzie 90% ficzerow o ktorych mowili. Zaloze sie ze to przeroslo ich mozliwosci projektowe i przynajmniej kilka razy zaczynali kompletnie od zera (przeciez oni chcieli zrobic symulator swiata w kazdym calu niemal).
To tak na szybko.

Tak btw. Porownywanie do EVE jest torche nie na miejscu. CCP nie rzucalo sie z motyka na slonce (dlatego wybrali sci-fi). DarkFall wrecz przeciwnie :e.

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 12:21 
Cytuj  
Tak jak postanowiłem jakiś czas temu, przestałem pisać w tym temacie, aż do dziś.

Po filmie można stwierdzić, że przydało by się sporo zmian kosmetycznych. Jednak to co będzie się działo w samej rozgrywce, powinno zrekompensować wszystko.

Przyczajony archer na drzewie, przy leśnym szlaku? Wole ten kilkusekundowy fragment, niż dziesiątki godzin w WoW plus reszte do kupy.

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 12:49 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Chociazby po tym, ze rangerzy/snajperzy oneshotuja innych graczy :) Brak balansu w PvP byl jedna z glownych przyczyn upadku AoCa, a w Darkfallu jak widac na filmiku jest jeszcze gorzej z balansem.


Ty to jednak ostro pogrzany jestes. Moze ranger/snajper strzelil w gracza po walce ktory mial 1/20k hp? Panie wizjoner, wroc Pan do alta Lil, bo hardkorowy huragan sie dawno skonczyl i widac juz tylko cienko piszczaca pipe.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***
Avatar użytkownika

Posty: 10855
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 13:15 
Cytuj  
Asmax napisał(a):
Moze ranger/snajper strzelil w gracza po walce ktory mial 1/20k hp?.


a moze headshota mu sprzedal, co ? :)
Tam nie bylo zadnej walki wczesniej bo to szedl patrol . Na drugi raz Asmax jak bedziesz wychodzil ze swojej nory by cos tu napisac to pomysl najpierw.

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 13:33 
Cytuj  
Cytuj:
a moze headshota mu sprzedal, co ?


Ostatnio się zastanawiałem, czy było coś mówione o znaczeniu partii ciała, przy walce?

BTW.

widok z pod tafli prezentuje się ciekawie, podobnie jak wszechobecne obfite plamy krwi :]

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 13:41 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Tam nie bylo zadnej walki wczesniej bo to szedl patrol . Na drugi raz Asmax jak bedziesz wychodzil ze swojej nory by cos tu napisac to pomysl najpierw.


Pierdolisz jak potluczony ;]. Nie wiem jak Ty, ale nie bawie sie z kolegami z MMO w 'patrole', tylko skocznie idziemy i kosimy wszystko po kolei - akurat zakladam, ze pewnie jeden z grupy po zbiciu kogos nie wyleczyl sie do konca, wiec ten moment wykorzystal prezny elfik w celu zdobycia headshota.
Gdybac mozna do konca - wiec STFU i nie oceniaj mechaniki gry po jakims dennym promo filmiku - w ktorym z zalozenia mialo wlasnie tak to wygladac - przyczajony elfik zabija jednym strzalem goscia z patrolu - jak w filmie.
Tu maja byc pokazane efekty a nie prawdziwa walka.

EDIT: Co do hitboxow nie bedzie podzialu na leb/nogi/szyje itp. jak mialo byc na poczatku - jakis czas temu devsi to potwierdzili.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER


Ostatnio edytowano 30 sie 2008, 13:46 przez Asmax, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 10855
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 13:41 
Cytuj  
sqall napisał(a):
Cytuj:
a moze headshota mu sprzedal, co ?


Ostatnio się zastanawiałem, czy było coś mówione o znaczeniu partii ciała, przy walce?


tak, cos pisali na swoim forum, ze np. ranger potrzebuje 30 strzalow w korpus przeciwnika by go zabic, ale jak trafi w glowe to zabija od razu.
Troche to dziwne, ale to by tlumaczylo istnienie snajperow w grze.

@Asmax
Mowilem zebys wracal do nory, jeszcze nie czas na trolle.

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 13:45 
Cytuj  
Cytuj:
tak, cos pisali na swoim forum, ze np. ranger potrzebuje 30 strzalow w korpus przeciwnika by go zabic, ale jak trafi w glowe to zabija od razu.
Troche to dziwne, ale to by tlumaczylo istnienie snajperow w grze.


Dziwne bo się przyzwyczailiśmy do tego co było do tej pory.

Jeżeli rzeczywiście tak jest, to tylko bić brawo za dotrzymanie słowa.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 13:53 
Cytuj  
Ostatnia potwierdzona informacja jest taka ze hitboxow nie ma (tzn jest 1 na cala postac).

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 13:56 
Cytuj  
nie będzie hitboxów niestety, nawet podziału na głowę - resztę ciała zdaje sięnie uświadczymy. trudno.

a co do łucznika, to zastanawiam się czy nie miało tu znaczenia to, że był w ukryciu. zdaje się, że ataki skrytobójcze mają wieksza siłę.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 802 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 41  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.