Mendol napisał(a):
rozpocznij Waszmosc tomug!
Jakowy azaliż... eee... addony!
* UI w War.
Ladne, wygodne, niezla customizacja, ale nam tygryskom zapewne trzeba wiecej.
Przychodzi taki moment, kiedy kazdy, najmniejszy nawet ozdobnik graficzny zaczyna przeszkadzac.
Kiedy zamiast pieknego wskazniczka combustion wolelibysmy to w postaci numerycznej.
Kiedy zamiast unitframe wystarczylaby nam zielona kreska z imieniem postaci.
Kiedy zamiast dopatrywac sie ikonki 17go z kolei debuffa w obrzydliwej jebiacej po oczach ramce (oj tak, nic przez ta zielen nie widze) zapragniemy na srodku ekranu krotkiej informacji - "Silenced".
I kiedy stajemy sie zbyt leniwi, aby samodzielnie klikac "join scenario". Przychodzi czas na ingerencje w Interface!
* 4 linki na poczatek:
- Krotki Guide o UI w WAR- Addony do Warhammer Online na pozerajacej ostatnio rynek stronie (afaik curse przejelo kolesia ktory rozkrecil WowAce, i forum WarhammerAlliance, SA JAK GOOGLE!)
- Addony w produkcji-
Dla tworcow, cos o APIPodobnie jak w pewnej znanej grze, mamy tu xml i skrypty lua. Mysle ze dobre rozwiazanie, bo jest to pewna wygoda dla tworcow zwiazanych z 'pewna znana gra'. Obecnie nie ma tego zbyt wiele, ale podstawy typu pierwsze zamienniki health barow, cyfrowe liczniki class power czy mozliwosc przeniesienia wszystkich tooltipow juz sa.
Latwo zatem totalnie zmienic wyglad Interface i pozbyc sie calej grafiki 2d. (widzialem juz chyba zupelny zamiennik XP/renown barow).
* Instalacja Addonow.
Rozpakowane addony umieszczamy w katalagou \Interface\AddOns w katalogu gry (swita wam podobienstwo to pewnej gry?).
Wszystko to jeszcze raczkuje wiec radze czytac FAQ/Help i nie pytac potem o slash commands.
Zapewne pozniej dorobimy sie addona tworzacego interface do zarzadzania/ustawiania innych addonow, w koncu tworca WoWAce.com wzial sie za WARa.
* Lista rzeczy, ktore mozna zmienic/dodac do UI, oraz tych nie supportowanych przez API:
Cytuj:
Items with a single * in front of them already have a working addon that provides such functionality, items with ** in front of them I personally know of at least one project to implement such functionality (obviously, these markers are only for the "possible" list).
Possible:
* *Modifying unit frames so they look different (including replacing the default)
* Creating HUD displays
* *Modifying buff/debuff displays into different formats (including replacing the default)
* *Scrolling combat text
* *Filtering/changing alert text
* Moving/customizing tooltips
* **Target-of-target display for friendly units (sort of)
* Chat management (separate windows, ignores, etc.)
* Action-bar customization (limited)
* *Career mechanic indicator modifications
* *Auto-loot-all
* *Defensive target locking (players only)
* *Auto-sell junk to merchant
* *Tradeskill helper mods
* Audio alerts for various events
* ...and many more...
Not possible (without changes by Mythic):
* Target-of-target display for enemies
* Career information for target window for enemies
* Casting bars for enemies
* Linking items in chat
* Location of anyone except your group on the map
* Click-casting for any button other than the left mouse button
* True real-world-time clock
* Czyli jak widac, wszystko co potrzebne jest, wodotryskow niepotrzebnych i automatyzujaco-oglupiajacych rozgrywke brak. Koderzy, do roboty!
cdn.