mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 316
Dołączył(a): 21.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 07:26 
 
najbardziej denerwujaca jest nizaradnosc GOA - do chwili obecnej nie moge pograc na ob z klucza jaki mam w CE pre order pomimo wielu prob rejestracji :(


_________________
gole babki i czekoladki

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 07:53 
 
no ja pomimo ze otrzymalem maila z potwierdzeniem rejestracji drugiego klucza, nadal nie moge sie zalogowac. fuj

*

Posty: 56
Dołączył(a): 2.07.2006
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 08:06 
 
Wystarczy ze aktywuje klucz tutaj:
http://www.war-europe.com/#/activation/

czy muszę jeszcze zakładać jakieś inne konto ?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 08:35 
 
Ja daje Mythicowi spokojnie parę miesięcy na dopracowanie animacji/grafiki, z tego co widzę teraz myślę że chłopaki nie dadzą ciała.

I'm mam wyższy level w warze tym ciekawiej mi się gra , fakt że wciąga obawiam się tylko " end game" że się znudzę lataniem scenarios non stop , dlatego tez zapewne zostawię WoW na polatanie w PvE i WAR na pvp fun , bo fun jest i to nieziemski.

Trochę mnie razi "imbalance" przykład wczoraj Rp w dorf vs greenskins wytrzymywałem ostrzał od 5 osób lecząc siebie tylko , jak poleciałem sobie do krainy elfów i scenario to jak mnie dopada dark elf z dw to schodzę w 2-3 strzałach ( crity po 400-500 we mnie wchodzą ) , ale to dopiero początki gry i wiem że będą to zmieniać no i też pomoże ogranie .


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 78
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 09:02 
 
shp napisał(a):
SzErI napisał(a):
a nie wkurza was ta maxymalna redukcja textur jaka ma miejsce?

Wejdziesz w zerg 40+ osob to bedziesz dziekowal mythicowi za ta maksymalna redukcje textur :wink:


od takich rzeczy spodziewam sie opcji typu "level of detail"

*

Posty: 161
Dołączył(a): 8.09.2008
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 09:12 
 
simo napisał(a):
Kilka slow na goraca...

Jestem zachwycony gra - glownie klimatem i grafika. Widac, slychac i czuc, ze to Warhammer - widzialem tylko Empire narazie i jest idealne.
Nie rozumiem narzekan na animacje i combat. Te pierwsze sa bardzo dobre, na pewno lepsze niz w WoW. Reakcja w combacie moze moglaby miec troche bardziej natychmiastowy charakter (przycisk i pojawiajaca sie animacja), ale w obecnym ksztalcie na pewno nie przeszkadza to w grze.


A tu moj screen z dedykacja dla narzekajacych na grafike...


Obrazek


Kolega jest tak zachwycony, ze wydaje mu sie iz nawet animacja jest w who lepsza...niz ta w wow, moim zdaniem lepsza jest nawet ta w prince of persia....oryginal version.

Screen tez ustawiony, zeby nie wiadomo co udowodnic - rownie dobrze mozna by udawac, ze ten screen jest miarodajny :

Obrazek


(edit)
A niedorobek i bugow jest sporo
zalogowalem sie z 20 minut temu i do tej pory
-przebieglo kolo mnie pare cial-tak, cial. (naprawa:zamkniecie oczu na ten czas)
-moj war lion chodzilem tylkiem do przodu (naprawa : odwolanie i przywolanie)
-moja postac atakowala tak jakby toporkiem, tylko ze toporek zostawal na plecach i machala samymi lapami (naprawa : przelozenie broni do/z plecaka)
-spotkalem cos co wygladalo jak zywe, ale dla odmiany okazalo sie martwe. (naprawa: oddalenie sie z danego miejsca)

No i cos z layersami jest nie tak, ciagle mi cos przez cos wystaje w ubraniu. (buty przez sukienke-etc)

zobaczymy co przyniesie kolejne 20 minut.


Ostatnio edytowano 10 wrz 2008, 09:39 przez srodkowy_olek, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 09:15 
 
teraz wyłączymy a potem bedziemy jej szukać na tier4 XD


_________________
psn

**

Posty: 330
Dołączył(a): 2.09.2007
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 10:36 
 
ktoś potrzebuje działajace konto ?? pisac tu nie na pm prosze, bo juz 3 oddalem ;) zostalo mi moje i jedno do oddania EU nie US oczywiscie....ide grac :P


_________________
Obrazek

*

Posty: 56
Dołączył(a): 2.07.2006
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 10:41 
 
ja chetnie przyjme :)

*

Posty: 51
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 10:45 
 
Można włączyć antialiasing. Ale pod kontrola Nvidii a nie aplikacji, w panelu Nvidii.

Obrazek

Wtedy wygląda naprawdę świetnie.


_________________
LOTRO: Karolus - Human Burglar, server: Snowbourn
gildia Twierdza: http://www.twierdza.org.pl
WoW: Karolus - Palla Human, Eonar
gildia Rycerze Apokalipsy

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 10:56 
 
Karolus napisał(a):
Wtedy wygląda naprawdę świetnie.
prawda, razy ile to jest ?


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 11:09 
 
Powiedz lepiej jak ten aa na wydajnosc wplywa.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 11:11 
 
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Powiedz lepiej jak ten aa na wydajnosc wplywa.
to bardzo zależy od sprzetu, na jednym bardzo na innym prawie wcale


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 11:17 
 
Mowimy o raczej nowych zestawach, bardzo glebokich roznic miedzy ati i nvidia w testach aa nie widzialem. Zawsze podobny spadek wydajnosci w danych tytule.


_________________
Χ Ξ Σ

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 11:48 
 
srodkowy_olek napisał(a):
(...)


Co to znaczy ustawiany screen ? :lol: Podbieglem normalnie w grze, nacisnalem Print Screen i tyle.

A grafika i animacje duzo lepsze niz w WoW dla mnie, bo widze, ze gram czlowiekiem, a nie sztucznie biegajacym, przepakowanym sterydami mutantem.

Dla mnie najwazniejsze jest to, ze swietnie oddany jest klimat Warhammera, a nie bylem jeszcze w Altdorfie, ktory zapiera dech. Wiec czy gdzies beda jakies niedorobki graficzne to malo mnie interesuje. Caloksztalt, architektura, wioski, krajobrazy sa jak zywcem wyjete z figurkowego czy opowiadanego mlotka i to sie dla mnie liczy.

*

Posty: 51
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 12:08 
 
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Powiedz lepiej jak ten aa na wydajnosc wplywa.


Nie zauważyłem spadku FPS, mam GF9600GT. A ustawione jest na Q8x i anizotropowy też na 8


_________________
LOTRO: Karolus - Human Burglar, server: Snowbourn
gildia Twierdza: http://www.twierdza.org.pl
WoW: Karolus - Palla Human, Eonar
gildia Rycerze Apokalipsy

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 13:07 
 
Cos chyba z animacja walki jest, przynajmniej w IB.
Jak zrobilem test i dalem ze slabym mobem tylko autoattack to wyskakuja cyfry ze zabieram mu dmg
a animacja jest tylko do blokowania i co paredziesiat sekund raz pokaze sie jak uderza.


_________________
Duh, winning

*

Posty: 161
Dołączył(a): 8.09.2008
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 13:08 
 
simo napisał(a):
srodkowy_olek napisał(a):
(...)


Co to znaczy ustawiany screen ? :lol: Podbieglem normalnie w grze, nacisnalem Print Screen i tyle.

A grafika i animacje duzo lepsze niz w WoW dla mnie, bo widze, ze gram czlowiekiem, a nie sztucznie biegajacym, przepakowanym sterydami mutantem.

Dla mnie najwazniejsze jest to, ze swietnie oddany jest klimat Warhammera, a nie bylem jeszcze w Altdorfie, ktory zapiera dech. Wiec czy gdzies beda jakies niedorobki graficzne to malo mnie interesuje. Caloksztalt, architektura, wioski, krajobrazy sa jak zywcem wyjete z figurkowego czy opowiadanego mlotka i to sie dla mnie liczy.


No normalnie "ustawiony" - patrzysz w kierunku pagorka ktory ukrywa wszelkie niedostatki graficzne za nim schowane. LOD, krotki dystans widzenia, itp, itd

Animacja jest gorsza, mniej dokladna, wyglada jakby miala mniej klatek animacji-tylko ze to 3d..wiec. Pomine ogolne wrazenie, ze postac plywa nad ziemia a jej ruchy nie maja nic wspolnego z tym jak sie przesuwa.
Sam wyglad poszczegolnych elementow srodowiska, detali, plotkow, domkow jest fajny, woda i ogien - sa zrobione lepiej niz w wowie (pomine kwestie paskudnego zachowania sie postaci w wodzie) - jednak zebrane to wszystko do kupy robi gorsze wrazenie niz "wow".


I juz przestan sie wypowiadac na temat czegos co jak sam mowisz malo Cie interesuje, jak juz sie zainteresujesz i bedziesz mial swoje zdanie poparte argumentami to sie zglos.

Cala Twoja wypowiedz mozna podsumowac tym o " a nie bylem jeszcze w Altdorfie, ktory zapiera dech". Bo wiesz, ja nie jadlem jeszcze nigdy rosolu ktory jest niezwykle smaczny.


Ostatnio edytowano 10 wrz 2008, 13:11 przez srodkowy_olek, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 13:11 
 
Karolus napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Powiedz lepiej jak ten aa na wydajnosc wplywa.


Nie zauważyłem spadku FPS, mam GF9600GT. A ustawione jest na Q8x i anizotropowy też na 8

To fajnie, bo aa i anizo jak widac dodaja ostatni szlif do grafy. Wyglada to bardzo przyjemnie.


_________________
Χ Ξ Σ

**

Posty: 244
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 13:11 
 
a crysis ma lepsze animacje niż wow, ergo jest lepszą grą


_________________
“The Engineer is the type of guy who brings a gun to a sword fight.”

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.