Razoth napisał(a):
iniside napisał(a):
Nadaje sie
. Sztuka jest zrobic odpowiednia postac pod te PvP, to juz niestety przerasta mozliwosci wiekszosci domoroslych fanow RPG [;.
System D&D został stworzony z myślą o PvE (że się tak wyrażę) i jest cholernie niezbalansowany jeśli chodzi o PvP. Trzeba by wprowadzić masę ograniczeń, poprawek i testować to przez długi czas żeby wszystko było wykonane pod PvP. Zbyt duży stopień skomplikowania właśnie dyskwalifikuje go pod kątem PvP, no ale oczywiście możesz twierdzić, że jest inaczej. Fakty jednak mówią co innego, nie ma zbalansowanej gry PvP opartej o ten system.
Oczywiscie tylko ze PvE opiera sie dokladnie o te same tabelki co postacie graczy. wiec powiedzmy ze 50% jest juz tam zrobione.
Dla mnie ten system jest idealny. A PvP z DDO wspominam bardzo milo.
Btw. gra ma byc fajna i sprawiac fun, balans jako taki nie jest potrzebny dopoki wszystko sie w miare trzyma kupy i jest fajne
. IMO masowe ilosci aOe CC wizardow wymiataja (tak samo ze przed wiekszoscia latwo sie bronic). Pozatym dobre dobrnia spelli przed walka ftw
.
Cytuj:
Co to za idealny system PvP gdzie zeby zrobic postac do walki pomiedzy graczami trzeba zajebac tysiace mobow w PvE?
Mowimy o tym jak sie rozwija postac nie o tym jak sie bije levele, to mozna zmienic zawsze.
@up
Nie rodze to po 1.
Po drugie mam w dupie co wszyscy robia
.