mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 608 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 31  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2008, 16:11 
Cytuj  
FoQs napisał(a):
iniside napisał(a):
Khebeln napisał(a):
Nestor napisał(a):
Sidagel napisał(a):
Marudzenie na temat grafiki raczej nie na miejscu:) bo jeśli robi się MMO to są dwie opcje: gra będzie wymiatać grafiką i przy 10 graczach będzie 5fps, albo będzie ona średnia i przy 150 będzie 60fps;)
Jak na razie mi się podoba, wkurzają lagi, ale myślę że goa dostanie kopa w dupę i coś z tym zrobi:)


Problemem jest to ze mamy srednia grafe i 10fps przy kilkunastu osobach na ekranie, i to przy w miare mocnym sprzecie. Cos tu jest nie tak.

Nie mowiac juz o lagu w grze. Na szczescie daje sie grac, ale jako Shadow Warrior poprostu nie widze co sie dzieje, moby raz sa kolo mnie, raz gdzies na horyzoncie, ocena jakiego skilla teraz uzyc bywa trudna jesli sie soluje. W grupie jest ok bo poprostu naciskam 3 guziki na zmiane ;]


To duzy problem w who atm ludzie z poteznymi komputerami i nowoczesnymi kartami maja gorsze fps od ludzi z 3 letnimi kartami poniwaz GPU jest uzywane w ~20%. Dla przykladu 9800gx2 ma 20-30fps a jak juz wlozysz 9600gt masz 90fps. Cos tu nie tak w tym obrazku ;P Te same problemy sa przy g260 jak i g280 i wieloma innymi kartami. Kupe ludzi czeka na fix. Narazie trzeba zacisnac zeby i grac przy low fps i zacinananiu sie gry :-?

Dwu procesorowe karty graficzne to nie wypal i pare zawsze sa wolniejsze od jedno. Powod ? Synchornizacja dwóch rdzeni odbywa sie na poziomie programowym i czesto sa problemy z podzialem pracy.
popracuj troche na Radeonie 4870X2 i powiedz to samo ;)

Powiem.
wole kupic za podobna cene gtx 280. Ktora nie bedzie mial problmow w zadnej grze.
Problmy wynikaja ze specyfiki samej technologi, i tego ze gry nie sa pisane z mysla o obsludze dwoch kart graficznych.
Raz jest lepiej, raz gorzej :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 302
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2008, 16:14 
Cytuj  
czy ja wiem...
nie slyszalem nigdzie zeby wyzej wymieniony Radeon mial z czyms klopoty :P

**

Posty: 259
Dołączył(a): 11.03.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2008, 16:18 
Cytuj  
Do takiego radka potrzeba mocnego zasilacza i procka. Inaczej nie wykorzysta sie mocy karty. Poszukam linka to dam. Jak za słaby komp to karta sie "dławi" i na tym radku im większa rozdzielczość tym lepiej działa.

**

Posty: 302
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2008, 16:21 
Cytuj  
evilav napisał(a):
Do takiego radka potrzeba mocnego zasilacza i procka. Inaczej nie wykorzysta sie mocy karty. Poszukam linka to dam. Jak za słaby komp to karta sie "dławi" i na tym radku im większa rozdzielczość tym lepiej działa.
do kazdej karty trzeba mocnego procesora, nothing new...

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2008, 16:34 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Bo ta gra jest strasznie niewykończona/ zoptymalizowana/wypolerowana/dopieszczona.

Powinna wyjść na gwiazdkę najszybciej.


Ja mam slaby komp i jakos nie mam problemu by uczestniczyc w walkach w keepach gdzie napieprza sie sie czaami setki ludzi, 9600gt e2180 i 4gb ram w 1680x1050 na full detalach daje rade, nie ma cudow ale te 20-25fps w ostrej zadymie jest co daje komfort.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2008, 16:51 
Cytuj  
Nie chodzi o samą grafikę tylko o ogół.

Wczoraj np. znalazłem zbugowany quest, problem w tym że raportowałem go dawno temu w closed becie...

*

Posty: 146
Dołączył(a): 22.08.2007
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2008, 16:59 
Cytuj  
Cytuj:
Jeżeli ta gra jest taka jak piszesz, to taki AoC w ogóle nie powinien ujrzeć światła dziennego.


Masz racje, aoc nie wogole nie powinno zostac wydane w takim stanie

Cytuj:
Animacje? To wy macie w czasie rvr czas na ogladanie animacji? Bo ja przy pilnowaniu sztandaru tankowaniu lorda i championow i rozgladaniu sie za Orderem raczej srednio.


Mi nie sprawia przyjemnosci granie w low i wszystkie opjce off, gra ze wszystkim na HIGH i paroma wymuszonymi opcjami wyglada tak jakbym si tego spodziewal na low/medium. Gra jest nowa, kompa mam nowego, wiec cos tu nie tak.

Gra to nie tylko rvr, animacje sa slabe co tu duzo ukrywac. zobaczcie jak strzela z luku elf(nie pamietam nazwy klasy) do moba odleglego o 3 metry - po paraboli (sic). Kule leca jak w matrixie, to samo strzaly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2008, 17:39 
Cytuj  
Najlepsze jest to ze najwekszymi krytykami grafiki w WAR sa gracze WoW :)
Ja tez mam oczy i widze ze grafika jak na 2008 rok jest slabiutka ale pogodzilem sie z tym juz dawno, co mi z ladnej grafy ( np AoC ) jak nie ma grywalnosci, cos za cos narazie i nie zapowiada sie by powstala gra idealna.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2008, 17:41 
Cytuj  
endryu napisał(a):
Zamierzam pograc do konca pierwzsego miesiaca, zrobic maxymalny level(obecnie 11) i zobaczyc co gra oferuje pozniej oraz jak wyglada Destruction i przedewszystkimi jakie rzeczy beda wprowadzac w patchach oraz jak czesto.
/discuss

Sprobuj juz teraz Destruction (greenskinz), sama rozkosz. Wczoraj sie przerzucilem i nie moge sie oderwac =] Empire bylo nudne jak flaki..


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2008, 17:55 
Cytuj  
Ta, spiesz się, wbijesz szybko 40 i co dalej ? Sam pvp będziesz grać ? Stracisz 3/4 gry i przez pare tygodni będziesz się nudzić bo wątpie, żeby ludzie lecieli na pałe byle do 40tego.

*

Posty: 146
Dołączył(a): 22.08.2007
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2008, 17:55 
Cytuj  
Mysle ze troche sie tu nie zrozumielismy, mi nie zalezy na tym zeby gra obslugiwala "szader 9.0, miala textury ultra super high, etc.." nie znam sie na tym, ale widze to co jest.

Najwazniejsze zeby wszystko sie ze soba komponowalo, sprawialo wrazenie, ze swiat zyje sobie wlasnym zyciem, a my - gracze w nim jakos uczestniczymy.


Fani, antyfani wowa, nikt chyba nie zaprzeczy ze grafika w wowie pomimo tego ze jest stara, i poszczegolne modele, textury nie sa najwyzszej jakosci ale sie ze soba KOMPONUJA, sprawiajac do dzisiaj dobre wrazenie.

Ale wracajac do topicu..

mechanika jest dopracowana, rulesy, albo jestes w pvp, albo od razu ladujesz tam gdzie stales, ale interfejs, chat, social, animacja, to wszystko mniej wiecej lezy lub ledwo idzie

zle ze nie ma celu celu, beznadzieja ze nie mozna przestac celowac w friendlisa bez zdejmowania celu w ogole (jak chce siebie poleczyc, a celowalem w kogos, a jednoczesnie przede mna leci wrogi peleton z gosciem z flaga na czele, to moge sie poleczyc, ale potem oni juz se dobiegna zanim ja przyceluje w flag bearera i znowu go bede smazyl)


Ostatnio edytowano 21 wrz 2008, 17:58 przez endryu, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2008, 17:58 
Cytuj  
Hmm co do grafiki to fakt jest słaba .Mimo że gra chodzi płynnie , żadnych przycinek nie zauważyłem to poziom widoczności i odległe tesktury wyglądaj tragicznie:) .Mam nadzieję że to poprawią:)


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2008, 19:14 
Cytuj  
grafika z wowa > aoc > warhammer

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2008, 19:22 
Cytuj  
gufnowapnjasz napisał(a):
grafika z wowa > aoc > warhammer

Chyba Cie pogielo, albo grales w AoC na 286... Litosci, juz nie wciskajmy ludziom ciemnoty. Jesli dla Ciebie grafika WoW > Aoc to moge spokojnie zalozyc, ze twoja znajomosc aspektow graficznych lezy, podobnie zreszta jak gust...

Niby co w Wow'ie ladniejsze ? To ze Orgrimmar ma tyle polygonow, co w AoC jedno drzewo ? Czy moze to, ze tekstura calego kontynentu w WoW'ie starczylaby moze na jedna osade w Aoc - tak mala rozdzielczosc ma ? Czy moze to, ze w AoC widzisz w promieniu kilku kilometrow, a w Wow'ie engine co najwyzej kilkaset metrow ? Czy moze to, ze choinka jest tam tak zielona i tak symetryczna, ze zachwycac sie nia moze co najwyzej dziecko ? :) Ehh szkoda slow...

http://img527.imageshack.us/img527/1848 ... 016mo2.jpg
http://img338.imageshack.us/my.php?imag ... 040gg5.jpg


Ostatnio edytowano 21 wrz 2008, 19:33 przez Greeg, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2008, 19:24 
Cytuj  
Może jemu nie chodziło o jakość tylko ogólne odczucia, estetyka, spójność a nie detale i rozdzielczość tekstur. Jeśli jest tak jak piszę to popieram w pełni. :)


_________________
@polygamia

**

Posty: 448
Dołączył(a): 10.12.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2008, 19:48 
Cytuj  
grafa w WoWie pod względem całości wykonania i efektu końcowego w sensie świata jako takiego miecie AoC i WAR jak chce a gra ma 4 lata.


Greeg napisał(a):
Ehh szkoda slow...

nie kazdy sie spuszcza przed monitorem na ilosc poligonow. niektorzy lubią po porstu dobry klimacik i wrazenie ze swiat zyje. a nie biegajace komputerowe ludki po komputerowym swiecie z xxxx poligonow uuuuuh hoh

ale jesli chodzi o WAR to chyba trzeba dac mu troche czasu, pograc. Ja po 4 godzinach grania zmienilem troche zdanie niz mialem na poczatku. moze beda z tego ludzie ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2008, 19:52 
Cytuj  
Świat w WAR nie żyje, świat w WAR walczy. Czuć wojnę na każdym kroku. Moim zdaniem miecie WoW'a pod tym względem, zamiast spokojnej muzyczki mamy odgłosy nieustającej walki.

**

Posty: 448
Dołączył(a): 10.12.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2008, 19:53 
Cytuj  
inny klimat i tyle. ale troche wiecej muzyki by nie zawadzilo imo.

i btw. dla mnie najbardziej zwaloną rzeczą jest to ze WAR nie reaguje na przestawienie klawiszy myszki dla leworęcznych w panelu sterowania windy. jak ktos wie jak to rozwiązać to plz help.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2008, 20:37 
Cytuj  
Niektorym wow naprawde zryl psychike :( a co do wara, gierka spoko bez rewelacji, przynajmniej na razie.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2008, 21:05 
Cytuj  
niektórzy bez wowa mają zrytą psychikę


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 608 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 31  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.