mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2008, 00:26 
Cytuj  
Arizafal napisał(a):
Panowie chyba pomyliliscie Tematy .....2 strony pisania o czyms o czym 80 % czytajacych forum , chcacych cos z nalesc pomocnego im w grze NIEZROZUMIE ....


ja nie mam najmniejszego kłopotu ze zrozumieniem, to wszystko jest bardzo proste i przynajmniej dowiedziałem się co nieco o procesie programowania gier :)


_________________
no more wow...

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2008, 01:28 
Cytuj  
dark_lord napisał(a):
Arizafal napisał(a):
Panowie chyba pomyliliscie Tematy .....2 strony pisania o czyms o czym 80 % czytajacych forum , chcacych cos z nalesc pomocnego im w grze NIEZROZUMIE ....


ja nie mam najmniejszego kłopotu ze zrozumieniem, to wszystko jest bardzo proste i przynajmniej dowiedziałem się co nieco o procesie programowania gier :)


Muszę Cię zmartwić - praktycznie nic się nie dowiedziałeś :lol:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2008, 08:06 
Cytuj  
Arizafal napisał(a):
Panowie chyba pomyliliscie Tematy .....2 strony pisania o czyms o czym 80 % czytajacych forum , chcacych cos z nalesc pomocnego im w grze NIEZROZUMIE ....

Spojrz na to z innej strony. W ten sposob sie nie rozpetal Flame war vs rszta :E. :lol:
Cytuj:
Muszę Cię zmartwić - praktycznie nic się nie dowiedziałeś

Fakt. Ale..
www.3dbuzz.com
Jest jeden darmowy, cholernie dlugi Video-Tutorial nt. projektowania gry tekstowej w C# :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2008, 08:38 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Arizafal napisał(a):
Panowie chyba pomyliliscie Tematy .....2 strony pisania o czyms o czym 80 % czytajacych forum , chcacych cos z nalesc pomocnego im w grze NIEZROZUMIE ....

Spojrz na to z innej strony. W ten sposob sie nie rozpetal Flame war vs rszta :E. :lol:
Cytuj:
Muszę Cię zmartwić - praktycznie nic się nie dowiedziałeś

Fakt. Ale..
www.3dbuzz.com
Jest jeden darmowy, cholernie dlugi Video-Tutorial nt. projektowania gry tekstowej w C# :D.


Od Buzza to mam kupione wszystkie tutoriale do XNA. Trochę to kosztuje, ale polecam! Ot taki mały offtop.

PS.
Nie wspomnę już o tutorialach od Unreal Engine 3 :P


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2008, 08:40 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
iniside napisał(a):
Arizafal napisał(a):
Panowie chyba pomyliliscie Tematy .....2 strony pisania o czyms o czym 80 % czytajacych forum , chcacych cos z nalesc pomocnego im w grze NIEZROZUMIE ....

Spojrz na to z innej strony. W ten sposob sie nie rozpetal Flame war vs rszta :E. :lol:
Cytuj:
Muszę Cię zmartwić - praktycznie nic się nie dowiedziałeś

Fakt. Ale..
www.3dbuzz.com
Jest jeden darmowy, cholernie dlugi Video-Tutorial nt. projektowania gry tekstowej w C# :D.


Od Buzza to mam kupione wszystkie tutoriale do XNA. Trochę to kosztuje, ale polecam! Ot taki mały offtop.

PS.
Nie wspomnę już o tutorialach od Unreal Engine 3 :P

Fakt, kolesie maja, niesamowita siłe przekazu. Jak oglądałem Tutorial nt. modelowania AT-ST w 3ds, to sie popłkałem jak sie klociłi przez większość czasu :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2008, 08:11 
Cytuj  
W końcu naprawiłem i gra się w miarę płynnie (mourkaine temple 25-50 fpsów).

1) zauważyłem, że największe problemy były gdy w party ktoś zaliczał glebę, ew ew jak pod paskami było masakrycznie dużo buffów/debuffów, co oznacza, że winne są skrypty od UI
zainstalowałem squared i wyłączyłem Party groups

2) nowe stery nvidii (178.13_geforce_winxp_32bit_english_whql.exe z 25/09) ogólnie wyraźnie podniosły wydajność


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.