mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 608 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 31  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 33
Dołączył(a): 8.10.2008
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 10:25 
Cytuj  
Pierwsze wrażenia.

Dzień 1.
No zajebista gierka, zero grindu, super pvp od samego początku.

Dzień 2.
PQ to świetna sprawa... ale gdzie są kurna ludzie? Scenario są naprawdę fajne... szkoda, że gram po raz setny Nordenwatch bo ludzie nie mają jaj, żeby zapisać się np na Khaines, nie wspominając o dwarfowym scenario - tego nie uświadczyłem ani razu. Pod koniec dnia zastanawiam się za ile puścić gierkę na allegro.

Dzień 3.
Zaczynam od małego researchu na necie. Staram się znaleźć przydatne informacje na temat WARa... polskie strony/fora/blogi to najgorszy syf pod względem rzetelnej informacji. Mam wrażenie, że w Polsce nie liczy się fakt, że wystartował WAR, liczy się flame war WAR vs WoW co jest szczytem głupoty bo to dwie zgoła różne gry a przede wszystkim skierowane do różnych ludzi. Potrzebne informacje znajduje na różnych zagranicznych stronkach, konfrontuje z grą no i... no i okazuje się, że zbyt wcześnie skreśliłem tą grę.

Dzień 4.
Powoli nuży mnie farmienie. Tak niestety grind nadal istnieje, z tą różnicą, że teraz bije innych ludków zamiast mobów. Robimy z gildia wypad, jednocześnie na T2 i T3 - z racji rangi ide na T2... bierzemy dwarfickiego keepa, bierzemy oba pointy, w tym czasie pojawia się 1 destro lol. Bierzemy drugiego keepa na bagnach i dwa punkty, nikt sie nie zjawia - zaczynam poważnie wątpić bo podobno destro ma "taaaaką przewagę". Zaliczamy Shadowlands - wreszcie opór wroga - całe jedno party ale z pomysłem, wycinają nas dwa razy wykorzystując rozluźnienie w trakcie bicia keep lorda, w rezultacie bierzemy keepa i oba pointy. Nic nie zapowiadało co wydarzy się dalej. Godzina 20:00 już troche nudno, skończyły się keepy w T2 (niby jest jeszcze keep u chaośników ale tam musielibyśmy wziąć ze 2 warbandy, żeby nas zerg nie zjadł, na szczeście miłośnicy sekt i mutacji trzymają się swoich terenów i nie wyłażą z dziury). Idzie info... atak na dwarfickiego keepa, kurduple tracą już bramę. Warto zanotować - godz 20:30, stan warbandy: 20 osób - biegniemy pod keepa... warrior prisci padają na kolana i zaczynają się modlić, no żesz... co za motłoch, proporcja 2:1 dla destro (conajmniej). Ok chłopaki bawią się ramem, odważnie wybieramy atak na ich tyły zamiast wejście do keepa bocznymi drzwiami. Po 10 minutach gonimy już tylko niedobitki. Nadchodzą posiłki, teraz proporcja zdecydowanie wzrasta do 3:1, wróg ma nieziemski support, ilosc healerow bardzo mnie cieszy (jako SW) toć to mój główny target. Na szczęście jest ich tylko dużo ale nie potrafią się wspierać (choć bitchbladki wychodziły z siebie żeby uwalić mnie i drugiego kolege elfa po fachu). Niebędę opisywał tu całej bitwy powiem tylko, że od kompa odszedłem o godzinie 1:30 - po 5 godzinach Destro wreszcie się poddało, to było dla mnie nie do pojęcia, jak można zmarnować 5 godzin na bicie się o keepa, który nic nie daje w porównaniu do 5 godzin na scenario? No właśnie można, i to jest właśnie to. Zaznaczę tylko, że przewaga Destro cały czas wahała się między 2 a 3 do 1, pod koniec broniliśmy keepa w 7 osób a wróg zaserwował nam 3 katapulty przed keepem, było ostro - było zajebiscie.

Dzień 5.
Do pracy wstałem ledwo co, ale od rana wiem, że subskrypcję przedłużę bez mrugnięcia okiem.


Plusy:
+ toż to Młotek pełną gębą :D
+ archetypy postaci
+ lore, lore, lore... LORE
+ fabularnie wypełniony po brzegi jak na MMO, tego się nie spodziewałem
+ wreszcie coś dla graczy pvp a nie single-player-MMO-wannabe
+ brak możliwosci pisania zlozonych makr ataku itp, cała walka, wszystkie sekwencje zawsze odpala się z ręki a nie one-button-to-win (niestety niektórzy uparli się, że makra są im niezbędne i używają nostromo [czyżby rekompensata za brak skilla? jak dla mnie nic nie usprawiedliwia automatyzowania gry])

Minusy:
- silnik gry, całe szczęście przez ostatnie 5 lat grałem na złomie to teraz nawet jak mi przytnie na nowym sprzecię to mi to nie przeszkadza :P
- jakieś pomniejsze bugi (floating postaci, zbugowanie animacji dla typu ataku)
- standardowe UI jest spoko ale czasem są problemy z odpalaniem skilli czy stancji
- brak Wood elfów, brak Bretonii, brak Skavenów, brak Lizardmenów :cry: (tylko chaos dwarfów nie brak :P)
- jak dla mnie servery mogły by mieć większe limity
- największym minusem tej gry jest to, że jest tak atrakcyjna (nie napiszę dobra bo ma wiele błędów), że powoduje u fanatycznych fanboi WoWa pianę na ustach i niedowierzanie, że może powstać gra, która pod niektórymi względami ośmiesza produkcję Blizzardu co przekłada się na święte krucjaty i wszechobecną atmosferę nagonki na dziecko Mythic - szczerze mówiąc modlę się aby Wrath of the Farm King okazał się dobrym dodatkiem, żeby ludzie zafascynowani WoWem mogli grać w WoWa a nie whinować na forach WARa

PS. sorry za rozlegle opisy ale szukając info o WARze strasznie chciałem właśnie tego typu relacje poczytać a znalazłem ich mało więc sam teraz napisałem może komuś się przyda do podjęcia decyzji czy warto wydać 140 zl na tą grę.

PS2. podobnie jak kolega, który rozpoczął ten wątek oceniam WARa względem Lineage 2 bo tym grom bliżej do siebie niż do WoWa. Poki co WAR wygrywa z L2 na całej linii, ciekawi mnie tylko czy endgame WARa przebije endgame L2.

PS3. Wszedzie czytam jaki to Shadow Warrior nie jest słaby wzgledem BW itp itd. Tak jest słaby, ale na scenario nie na otwartym RvR. Po bitwie, którą opisałem ludzie dziękowali za 110 ft death blowy na wrogich healerach a nie za dps BW.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 10:25 
Cytuj  
Cytuj:
Porobiles jakies idiotyczne zalozenia, prawdziwosci ktorych udowodnic nie potrafisz, potem sie do nich ustosunkowales - tak sie jarajac cala sytuacja, ze az literki z podniecenia pogubiles. Jestem wzruszony - ponownie. ;]

coooooooooooooooooooooooooooool.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1034
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 10:29 
Cytuj  
Za pierwszym razem tez strasznie sie jarałem walką o keepa. Za n-tym razem juz nie ma takiej zabawy ;p


Posty: 33
Dołączył(a): 8.10.2008
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 10:32 
Cytuj  
druzil napisał(a):
Za pierwszym razem tez strasznie sie jarałem walką o keepa. Za n-tym razem juz nie ma takiej zabawy ;p


to nie byl pierwszy raz :] i dlatego tak mnie cieszy ze nadal mi sie podobalo

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 10:52 
Cytuj  
"5 godzin bicia sie o keepa ktory nic nie daje" z tym sie zgodze ,troszke sie traci czas, za 1-2 razem bylo super ale juz teraz to nuda i walka o pietruszke dlatego nie mam parcia na te keepy

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 10:57 
Cytuj  
QFC napisał(a):
"5 godzin bicia sie o keepa ktory nic nie daje" z tym sie zgodze ,troszke sie traci czas, za 1-2 razem bylo super ale juz teraz to nuda i walka o pietruszke dlatego nie mam parcia na te keepy
na ranku 14 gildi w zdobytego keepa wbijasz swój sztandar. gildia dostaje boosta i płaci w T4 10g na godzine za takie okupowanie go.
im dłużej go trzyma tym wiekszy boost.
jedna gildia może mieć jednego keepa na raz.

imo sens jest i w podatkach nawet 80% i w keepach.


_________________
psn


Posty: 33
Dołączył(a): 8.10.2008
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 11:05 
Cytuj  
QFC napisał(a):
"5 godzin bicia sie o keepa ktory nic nie daje" z tym sie zgodze ,troszke sie traci czas, za 1-2 razem bylo super ale juz teraz to nuda i walka o pietruszke dlatego nie mam parcia na te keepy


Wycinasz fragment, wyrywasz go z kontekstu i przyznajesz mi rację... szkoda, że ja się z tobą nie zgadzam :wink: a napisałem, że to nic nie daje tylko po to żeby podkreślić determinację graczy destro którzy uparcie napierali przez 5 godzin i za to im dziękuję bo dostarczyli nam i sobie kupę frajdy.

Jeżeli już teraz jest to dla Ciebie walka o pietruszkę tzn, że chyba nie odnajdziesz się w endgamie.

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 11:31 
Cytuj  
zobaczymy co bedzie na 40lvlu, jesli bedzie "tyle do zdobycia" co na keepie w fazie lvlowania to pewnie wiele osob sie rozczaruje, ja juz tysiace godzin wygralem w mmo i takie keepy o pietruszke nudza mnie szybko , na scenario napedza mnie renown rank i exp wiec wole tam byc bo mam cos z tego no i moze jestem lekkim pvp farmerem

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 11:44 
Cytuj  
QFC napisał(a):
zobaczymy co bedzie na 40lvlu, jesli bedzie "tyle do zdobycia" co na keepie w fazie lvlowania to pewnie wiele osob sie rozczaruje, ja juz tysiace godzin wygralem w mmo i takie keepy o pietruszke nudza mnie szybko , na scenario napedza mnie renown rank i exp wiec wole tam byc bo mam cos z tego no i moze jestem lekkim pvp farmerem

IMO exp leci najszybciej z solo grindu na PQ. (a jak mozna grupowo AoE grind robic to jeszcze szybciej).
Poprostu u elfów znajduje sie jakis PQ z elfami (lol), i sie je tlucze pojedyczny. Mozna pasek w 15 minut zrobic. Ale nudzi to strasznie :<.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 11:46 
Cytuj  
QFC napisał(a):
zobaczymy co bedzie na 40lvlu
własnie to jest błąd. WAR nie ma być lvlowaniem do 40.

ma być tak że możesz rerola robić raz w tygodniu i się dobrze bawić w RvR.

ten kto czeka że tam na 40 to oohhhhoohhhhoo takie rzeczy są, zawiedzie się wiec nie czekajcie to się nie rozczarujecie :wink:

jedyne co warto mieć to wysoki rank gildii (przynajmniej 14)


_________________
psn

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 12:09 
Cytuj  
ja oczekuje end game na 40 lvl , faza lvlowania to poznanie gry i nauka obslugi danej klasy, desh to co ty piszesz o rolu i dobrej zabawie to nie dla mnie, ja nie potrafie grac casualowo ,z tego wnioskuje ze to gra na czas emisji bloku reklamowego w tvn;-)

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 12:13 
Cytuj  
Hmm, a za przegrany SC w 5 minut dostajesz jakies 0,5 paska.
Imo SC>PQ.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 12:36 
Cytuj  
QFC napisał(a):
ja oczekuje end game na 40 lvl , faza lvlowania to poznanie gry i nauka obslugi danej klasy, desh to co ty piszesz o rolu i dobrej zabawie to nie dla mnie, ja nie potrafie grac casualowo ,z tego wnioskuje ze to gra na czas emisji bloku reklamowego w tvn;-)

obawiam się że T2, T3 i T4 nie różni się zbytnio - zawiedziesz się

Zychoo napisał(a):
Hmm, a za przegrany SC w 5 minut dostajesz jakies 0,5 paska.
Imo SC>PQ.

dokładnei racja, dlatego premade z kumplami > cokolwiek innego


_________________
psn

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 12:44 
Cytuj  
I wciaz wracamy do tego samego... Gra odniesie sukces jesli samo granie, combat bedzie dawal fun. I wtedy nie bedzie znaczenia czy tluczesz sie 5 czy 1 raz o keepa, czy on cos ci daje jak go juz zdobedziesz itp. A jak combat jest zwalony, nie miodny to wlasnie pojawiaja sie zaraz opinie, ze juz sie cos nudzi itd. To beda tylko dodatki do fajnej zabawy jaka jest samo granie, samo walczenie. Tak jak wlasnie w przytaczanych przykladach fpsow, gdzie grasz, bo jest fun, dynamika, miodnosc. Tak jak w WoWie, w ktorym idziesz 100 raz na ten sam BG, dlaczego to sie wciaz nie nudzi, ale sprawia ci to fun, bo sama walka w WoWie jest bardzo grywalna i miodna.

Dlatego jesli WAR nie poprawi strony technicznej combatu, komunikacji z serwerem, aby dac lepsze odczucie, ze postac na ekranie odrazu wykonuje twoje polecenia, tym samym dodac tej ikry i soczystosci do walki, to chocby conent byl hiper, mega extra to wiele to nie zmieni jak samo to co robisz nie da zabawy.


Ostatnio edytowano 8 paź 2008, 12:47 przez simo, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 12:46 
Cytuj  
jak poprawi server lag to bedzie ok.
sam combat jest bardzo dobry i nie wymaga zmian.
nie chce combatu z wow'a, bo gdyby mi odpowiadal i byl taki super zajebisty to bym gral w wow'a.

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 13:13 
Cytuj  
Szczerze mowiac, w kwestii walki zaszly gigantyczne zmiany od CB. Na lepsze oczywiscie. Na poczatku byla to dla mnie masakryczna wada WARa, walka byla tak slamazarna, po w sumie tez przeciez nie jakos koszmarnie szybkiej walce w wow, ze mialem wrazenie, ze nic sie nie dzieje. Ale teraz, kiedy przyzwyczailem sie, mam wrazenie,ze jest niemal rownie plynna jak w wow. Po prostu, kwestia gustu...
A.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 13:14 
Cytuj  
simo ma racje co do combatu, global cd powinni dac 1 sek ale z ta komunikacja z serverem to sie nie da , wow ma super combat ale zjebany content , ale sam combat wystarczy czasem zeby grac bez celu widze to po znajmych i mysle ze to jest glowny sukces blizzarda bo raidy to jak sadomaso ja tak to odbieram i podziwiam tych co ich to napedza do gry

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 13:25 
Cytuj  
a w czym combat wow'a jest taki zajebisty? moze ktos wyjasnic troche bardziej dokladnie poza pisaniem 'miodny, super' ?

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 13:28 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a w czym combat wow'a jest taki zajebisty? moze ktos wyjasnic troche bardziej dokladnie poza pisaniem 'miodny, super' ?

jest elitystyczny, nonkonformistyczny i ekstraordynarnie zajebisty m'kay?


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 13:29 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a w czym combat wow'a jest taki zajebisty? moze ktos wyjasnic troche bardziej dokladnie poza pisaniem 'miodny, super' ?
ma krótki global CD, szybkość wciskania klawiszy wpływa na dynamike (szybkość) używania skilli. tak to rozumiem.


_________________
psn

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 608 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 31  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.