mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 402 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 07:41 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
sorry ale koncept to war > aoc.
aoc poza niby 'fajnym' system walki i ladna grafika w endgame nie oferuje nie wiadomo czego. a juz na pewno nie przebija pod tym wzgledem war'a.

FFA PvP >> War
Tak samo combat system. O detekcji kolizji ktora ddziala nie wspomne :P.
To ze, akuart PvP wogole nie skonczyli to inna sprawa. Koncpecyjnie bije kazde popularne mmo na rynku atm.

IMO koncepcyjnie najbardziej było zblizone do EVE. Tyle tylko ze w EVE to przynajmniej działa i nie ma jakis pojebanych instancji kazdego obszaru :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 07:44 
Cytuj  
ffa miales w vanguardzie, na dodatek z dropem kasy.
detekcja dziala, w warze tez bedzie dzialac prawidlowo.
i to tyle. sorry ale ile mozna sie tluc w kolko o pvp expa?
zreszta napisalem - combat jest fajny i lepszy od wiekszosci mmo.

i to na tyle jesli chodzi o oryginalnosc aoc.
takze, to, ze bije to raczej nie do konca prawda.
swiat podzielony na malutkie districts, siegowanie ograniczone do ilus tam osob.
takie gw w bardziej rozbudowanej formie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 07:52 
Cytuj  
Cytuj:
i to tyle. sorry ale ile mozna sie tluc w kolko o pvp expa?

Tyle samo ile mozna sie tluc na scenario :P.
Albo o keepa, ktorego przejecie w sumie gowno daje. (moze nie liczac tego ze jest na droze do przejecie stolicy). Ktora o zgrozo! Zdobywa sie w instancjonowanych obszarach (jak to było 50vs50 ?).
Prawdopodobnie jakby wszystkie ficzery były od poczatku i wygladały tak jak maja wygladac (keepy i oblezenia bez ograniczen). To byłoby lepiej. Teraz mozna miec nadzieje, ze Gaute wywiaze sie ze starych obietnic :P.
Cytuj:
ffa miales w vanguardzie, na dodatek z dropem kasy.

Ano. Ale AoC wywrawł chociaz dobre wrażenie na Tortage. O Vanguardzie moge powiedziec, ze z miejsca mnie zniechecil :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 07:53 
Cytuj  
no a mi sie vg podobal.
poza tym byl otwarty i jedyne co to byl podzielony na zony.
a w aoc? 20 districtow czy wiecej na jedna lokacje. instancjonowany caly swiat. to nie mmo ;-p
zreszta ile mozna sie bic o keepa? wczoraj jakies 5h :-)

poza tym niestety aoc do wykonczenia brakuje jakies 60% contentu.
levelowanie to czysty grind.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 07:58 
Cytuj  
Cytuj:
zreszta ile mozna sie bic o keepa? wczoraj jakies 5h

No to sam odpowiedziles, na to co mozna zrobic w AoC. Tylko ze ja nie mowilem, ze to jest. To według założeń projektu miało tam być, bez ograniczeń :E.
Cytuj:
a w aoc? 20 districtow czy wiecej na jedna lokacje. instancjonowany caly swiat. to nie mmo ;-p

Ano strasznie z dupy rozwizanie. zony ok, rozumiem jest prosciej i ogolnie walic. Ale instancje to juz przesada -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 08:45 
Cytuj  
Cytuj:
levelowanie to czysty grind.

wprowadzasz ludzi w błąd. Levelować można spokojnie robiąc questy przechodząc pomiędzy Khopfesh-Connals-Wild Lands i pozniej w odp. zonach. Dodatkowo exp z craft q, dodatkowo group questy. Do ok. 60 lvlu jak na razie ani razu perfidnie nie grindowalem, wrecz przeciwnie musialem rezygnowac z wielu questow bo byly juz szare i nie oplacalo sie w nie angażować. Czepiliscie sie tych instancji jak rzep psiego ogona ;) :P obecnie w niczym instancje nie przeszkadzaja bo nie ma ich az tak wiele.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 08:46 
Cytuj  
a ile osob jednoczesnie gra w jednej instancji? 20?
sorry w fps'ach jest wiecej ludzi na mapie.

nie wprowadzam w blad.
po premierze od 53 levelu zeby zrobic kolejny trzeba bylo jebac miliony mobow.
group questy? moze byly ze 3 dzialajace.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 08:51 
Cytuj  
No moze od tego czasu zwiekszyla sie ilosc questow hgw.

Instancje == fail. Ale mysle ze nawet 100 osob na insta moze byc :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 09:08 
Cytuj  
nie widzialem nigdy tyle ;-p

*

Posty: 101
Dołączył(a): 7.07.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 09:12 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
nie widzialem nigdy tyle ;-p

Kiedy ostatni raz grales?

Bez problemu mozna bawic sie w pvp 2xRAID vs 2xRAID lub nawet wiecej.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 09:16 
Cytuj  
2xraid tzn ile? 100 osob?

*

Posty: 101
Dołączył(a): 7.07.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 09:18 
Cytuj  
48 vs 48 i wiecej, w tym samym czasie w tej samej zonie moga sobie lubdzie bic moby i robic questy. Gram juz pare miesiecy i jeszcze nigdy nie odczulem, ze instancje w jakis sposob mnie ograniczaja.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 09:25 
Cytuj  
no to chyba nie grales w zyciu w mmo, ktore nie jest instancjonowane.
aoc jest jedna wielka instancja i tego nic nie zmieni.

*

Posty: 101
Dołączył(a): 7.07.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 09:29 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no to chyba nie grales w zyciu w mmo, ktore nie jest instancjonowane.
aoc jest jedna wielka instancja i tego nic nie zmieni.


Gralem w wiele MMO, lubie otwartość świata, ale do zoningu i instancjonowania w AoC już się przyzwyczaiłem. Dla mnie ogromnym plusem i tym co trzyma mnie przy AoC to - dynamika combatu i klasy postaci. Brakuje ciągle contentu, ale to się zmienia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 10:28 
Cytuj  
instancje to fakt moze swietnym pomyslem nie sa
ale teoretycznie gdyby ich nie bylo to ludzie uciekali by do innych krainek wylogowywali itp
pamietam jaki tlok byl w keszacie i gdyby nie zony to podejrzewam ze wielu ludzi z mniejszych gildii by wymieklo i zrezygnowalo z racji 0 szans
takie oazy to must have - szczegolnie gdy konsekwencje zabijania/umierania sa zerowe
zreszta jak ktos uciekal to szukanie go po zonach traktowalem jako poscig - fakt moze krainka wyglada identycznie ale mozna przyjac ze to inny obszar na ktory poprostu ktos uciekl
instancjonowania mogliby sie pozbyc gdyby np na kazdy przedzial lvlowy przypadaly np 4 krainki - aby ludzie mieli gdzie sie podziac ew gdyby powiekszyli obszar 4-krotnie

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 10:33 
Cytuj  
ale po to maja pve servery.
a nie kurde ffa.

**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 14:30 
Cytuj  
Cytuj:
nie wprowadzam w blad.
po premierze od 53 levelu zeby zrobic kolejny trzeba bylo jebac miliony mobow.
group questy? moze byly ze 3 dzialajace.

wprowadzasz, piszesz o stanie gry po premierze jak sam napisales. Jakby nie bylo, od premiery trochę czasu minęło i gra teraz wygląda inaczej. Group questy w black castle sa imho wzorem do robienia dungeonów. Mega grywalne i wciągające na tych ładnych parę godzin gry, aby zrobić wszystkie questy naraz. narzekacie i zrzędzicie okrutnie na stan gry, który mial miejsce po premierze. gra nadal nie jest idealna, ale napewno jest duzo lepsza niz probujecie co do tego na siłę tu wszystkich przekonywać.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 14:36 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ale po to maja pve servery.
a nie kurde ffa.

tzn wiesz ffa jest zajebiste ale kiedy jest ffa tylko dla czystego ffa bez rzadnych zasad czy tez nagrod i kar (szczegolnie tych drugich) to zaczyna sie robic bajzel
nie wyobrazam sobie jak to mielismy np na Fury Ruscorpa jedna instancje w keszacie
80 chyba nie wbil bym nigdy chyba ze tlukl jak w southparku dziki na 1 lvlu

jesli chodzi o ffa najlepiej zrobione sa imo MUDy
Vanguard ma tez po czesci dobry system - aczkolwiek jak wsadzisz pieniadze do banku tez sie wiele nie dzieje
ale to w pewnym stopniu hamuje ludzi - kazde PvP niesie za soba konsekwencje - no i bywa dochodowe

pvp dla samego pvp mam w fpp - i jest maksymalnie zbalansowane

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 14:44 
Cytuj  
Juz ktos wczesniej o tym wspominal:

CDProject niezle wtopil z AoC. Wszedzie w prasie reklamy, ze wychodzi pierwszy mmo po polsku (nawet w jakiejs gazecie widzialem AOC komiks dolaczony), a tu gry nie ma. Kampanie pewnie zamowili jeszcze przed masowa ucieczka z conana.

Generalnie to zla informacja dla polskiego rynku mmo, wiec naprawde trzeba sie modlic, zeby FunCom porzadnie naprawil gre i co najwazniejsze poprawil swoj wizerunek na forach (co nie bedzie latwe).

**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 14:56 
Cytuj  
Od zmiany dyrektora na oficjalnym forum eng klimat bardziej pozytywny i przede wszystkim sporo konstruktywnych postów z gotowymi sugestiami przyporządkowanymi do poszczegolnych elementów funkcjonowania gry.

Czy cd projekt wtopi czy nie trochę za wczesnie, by o tym mowic - sprzedaż mogą mieć niezłą, pozniej sie okaze ile osob przedluzy abonament i bedzie za niego poprzez odpowiednio dlugi czas placic. Premiera pl wersji i kolejny miesiac wiele powie o faktycznej kondycji AoC.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 402 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.