mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 57  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 20:43 
Cytuj  
Hm....

Dzisiaj odpaliłem Wiedźminka po kilku ładnych miesiącach.

Cóż za problem stworzyć taką grafikę w MMO? bodajże postowałem tutaj na tym forum o tym, że marzy mi się WoW z poruszającą się na wietrze trzciną. A Wiedźmin jak na swoją grafikę, nie ma w ogóle wymagań dużych, na 280gtx osiągam w x4 antia i 1680x1050 po 100 klatek, więc to samo co WAR a różnica jest kosmiczna.

I pisanie o Crysisie w MMO jest totalnie debilne. Co to za porównanie w ogóle? Crysis został stworzony do zmiękczenia każdego kto ma dobrego kompa żeby kupił jeszcze lepszego.

Nie trzeba mieć umysłu geniusza, żeby stwierdzić że WAR ma fatalną grafikę jak na dzisiejsze czasy, ale przecież nie o to chodzi w tej grze. Chociaż dla mnie, to prawie podstawa :).

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 20:57 
Cytuj  
MMO nie moze miec ladnej grafiki. Byli tacy co probowali to forsowac i im wyszlo to srednio albo slabo. MMO ma dzialac szybko na jak najwiekszej ilosci sprzetu przy jak najwiekszej ilosci rzeczy na monitorze. Prawda jest taka, ze do takiego singleplayera to mozna na chama jebna prerenderowany teren i dla niektorych to chuja zmieni w odbiorze :P.
W MMO jest duzo dynamicznych danych niestety.
Inna sprawa ze gamebryo jest chujowy :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 21:21 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Hm....

Dzisiaj odpaliłem Wiedźminka po kilku ładnych miesiącach.

Cóż za problem stworzyć taką grafikę w MMO? bodajże postowałem tutaj na tym forum o tym, że marzy mi się WoW z poruszającą się na wietrze trzciną. A Wiedźmin jak na swoją grafikę, nie ma w ogóle wymagań dużych, na 280gtx osiągam w x4 antia i 1680x1050 po 100 klatek, więc to samo co WAR a różnica jest kosmiczna.

I pisanie o Crysisie w MMO jest totalnie debilne. Co to za porównanie w ogóle? Crysis został stworzony do zmiękczenia każdego kto ma dobrego kompa żeby kupił jeszcze lepszego.

Nie trzeba mieć umysłu geniusza, żeby stwierdzić że WAR ma fatalną grafikę jak na dzisiejsze czasy, ale przecież nie o to chodzi w tej grze. Chociaż dla mnie, to prawie podstawa :).


Akurat słaby przykład, zobacz wyzimę handlową i jak framerate leci na łeb na szyje, stary engine nwn przeładowany efektami po prostu nieraz nie daje rady, to samo zrobili z silnikiem obliviona...


_________________
@polygamia

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 21:26 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
Hm....

Dzisiaj odpaliłem Wiedźminka po kilku ładnych miesiącach.

Cóż za problem stworzyć taką grafikę w MMO? bodajże postowałem tutaj na tym forum o tym, że marzy mi się WoW z poruszającą się na wietrze trzciną. A Wiedźmin jak na swoją grafikę, nie ma w ogóle wymagań dużych, na 280gtx osiągam w x4 antia i 1680x1050 po 100 klatek, więc to samo co WAR a różnica jest kosmiczna.

I pisanie o Crysisie w MMO jest totalnie debilne. Co to za porównanie w ogóle? Crysis został stworzony do zmiękczenia każdego kto ma dobrego kompa żeby kupił jeszcze lepszego.

Nie trzeba mieć umysłu geniusza, żeby stwierdzić że WAR ma fatalną grafikę jak na dzisiejsze czasy, ale przecież nie o to chodzi w tej grze. Chociaż dla mnie, to prawie podstawa :).


Akurat słaby przykład, zobacz wyzimę handlową i jak framerate leci na łeb na szyje, stary engine nwn przeładowany efektami po prostu nieraz nie daje rady, to samo zrobili z silnikiem obliviona...


Nie masz pojęcia jeżeli chodzi o silnik zastosowany w Wiedźminie. System renderujący jest stworzony od nowa, nie zostało tam nic ze starego renderującego systemu NWN. Po drugie nawet w starej wersji gry (zaraz wyjaśnię...) nigdy nie leciał fps łeb na szyję na starym 7600GT! A teraz wyjaśniam - polecam zainstalować Update do Wiedźmina (patch 1.4). Natomiast co do jednego postu powyżej - silnik Far Cry rewelacyjnie sprawdza się w MMO - vide Aion. Pewnie zastosowaliby silnik z Crysis'a, ale wtedy był jeszcze niedostępny.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***

Posty: 627
Dołączył(a): 28.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 21:30 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Natomiast co do jednego postu powyżej - silnik Far Cry rewelacyjnie sprawdza się w MMO - vide Aion. Pewnie zastosowaliby silnik z Crysis'a, ale wtedy był jeszcze niedostępny.

Podawanie jeszcze nie wydanego MMO jako przykladu swietnie dzialajacego silnika to troche chybiona sprawa...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 21:34 
Cytuj  
CryENGINE ma juz swoje lata dlatego swietnie sie sprawdza w MMO. Tak samo jak Unreal tutaj w wersji od 1-3 (sorry ale UT 3 wyglada 4x lepiej, i mam 3x tyle FPS przy 10x wiekszej jatce na monitorze :P).
Niech kurwa Mythic kupi licencje na cos noramlnego bo to gowno beda fixowac przez najblizsze dwa lata -;-.

CryENGINE2 poaz pokazowka i pokazaniem ze wspolczesne kompy sa gowno warte do niczego sie nie nadaje imo :P.

@up
CryENGINE dobrze działa. Mozna potestowac w FarCry. Ale i tak wyjdzie w praniu jak zawsze -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 22:28 
Cytuj  
Wszystko co leci teraz na Unreal 3 Engine na kartach powyżej 8xxx po prostu pływa przy 100 fpsach. Świetny engine imo.

Brothers in Arms najnowszy będzie na nim, hit murowany.

*

Posty: 112
Dołączył(a): 9.12.2007
Offline
PostNapisane: 4 paź 2008, 00:05 
Cytuj  
Robo napisał(a):
Fumoffu napisał(a):
Grafika ..... no sorry moze nie najwarzniejsza ale na boga jest 2008 rok !! Zrobienie przyzwoitego silnika graficznego to już żaden wyczyn a ten w Warhammer online wygląda jak z przed 10 lat



Wolisz mieć grafe jak w Crysisie i klatkowanie jak na ekranie masz 5 osób, czy więcej funu kosztem grafiki ?


nie miałem wcale namysli grafiki jak w Crysis .... Mi po prostu chodzi o to że takie staruszki jak Lineage 2 i FF XI wyglądaja o niebo lepiej niż Warhammer.

Jak dal mnie ta gra powinna jeszcze zostac w fazie beta ....

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 paź 2008, 00:17 
Cytuj  
Jak dla mnie takie gry jak FF albo Lineage 2 nigdy nie powinny ujrzec swiatla dziennego. Ewentualnie moglyby byc dostepne jedynie pod warunkiem ze grajacy ma skosne oczy. Polaczenie skosnych oczu i tej grafiki chyba sie nawzajem niweluja i da sie grac. Moze.

Apropo WAR'a - widze ze juz sie porobily setupy farmujace w scenariuszach. Biega taka grupa po moim serwie (wszyscy lvl 40)

Magus
Shaman
DoK
Sorc
Sorc/Mar
Mar

+ pare addow najczesciej

Magus pulluje wszystkich w promieniu 65ft do siebie (chain healuja go w miedzyczasie), Mar (chyba, nie jestem pewien) wali ae disable, aoe aoe aoe, root aoe i po zabawie. Co scenario maja jakies 5-8k rps.


_________________
afk for quite a while

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 21:54 
Cytuj  
Pierdolony, jebany, chujowy kurwa scenario. Jak ja kurwa nie lubie Tor Anorc. Do kurwy nedzy ile w to mozna grac. KURWAAAAAA. Mythic powinien go wyjebac z gry.
Drama off.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 161
Dołączył(a): 8.09.2008
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 21:56 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Pierdolony, jebany, chujowy kurwa scenario. Jak ja kurwa nie lubie Tor Anorc. Do kurwy nedzy ile w to mozna grac. KURWAAAAAA. Mythic powinien go wyjebac z gry.
Drama off.


Mimo iz i ty i ja mamy to gdzies, to wyjatkowo sie z toba zgodze.

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 22:01 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Pierdolony, jebany, chujowy kurwa scenario. Jak ja kurwa nie lubie Tor Anorc. Do kurwy nedzy ile w to mozna grac. KURWAAAAAA. Mythic powinien go wyjebac z gry.
Drama off.


To że debile z orderu tylko tam potrafią wygrać (byle bw z knockiem i rootem, który kretyn to kurwa wymyślił to nie wiem) nie oznacza że musisz/musicie się tam zapisywać :roll:


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 22:07 
Cytuj  
MagPS napisał(a):
iniside napisał(a):
Pierdolony, jebany, chujowy kurwa scenario. Jak ja kurwa nie lubie Tor Anorc. Do kurwy nedzy ile w to mozna grac. KURWAAAAAA. Mythic powinien go wyjebac z gry.
Drama off.


To że debile z orderu tylko tam potrafią wygrać (byle bw z knockiem i rootem, który kretyn to kurwa wymyślił to nie wiem) nie oznacza że musisz/musicie się tam zapisywać :roll:


Niestety. To jedyny scenario jaki działa. Reszta ma czas łądowania >2h.
Ja naprawde chce dobic do 28lvl i jebac na t3 -;-. Grindowac levelu nie zamierzam, ale chyba bede musial :<.

A nie sorry. Przed chwila sie wlaczyl Doomfist cos tam. Debile z ordery obrywały i scenario sie wyłaczył bo orderu było za mało WTF?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 161
Dołączył(a): 8.09.2008
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 22:07 
Cytuj  
MagPS napisał(a):
iniside napisał(a):
Pierdolony, jebany, chujowy kurwa scenario. Jak ja kurwa nie lubie Tor Anorc. Do kurwy nedzy ile w to mozna grac. KURWAAAAAA. Mythic powinien go wyjebac z gry.
Drama off.


To że debile z orderu tylko tam potrafią wygrać (byle bw z knockiem i rootem, który kretyn to kurwa wymyślił to nie wiem) nie oznacza że musisz/musicie się tam zapisywać :roll:


....a gdybys mial choc troche oleju pod kopula, to domyslilbys sie, ze order mowi dokladnie to samo :
debile z destro tylko tam sie zapisuja i ciagle kogos wkopuja do lawy bo taktycznie wygrac to juz nie potrafia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 22:18 
Cytuj  
srodkowy_olek napisał(a):
MagPS napisał(a):
iniside napisał(a):
Pierdolony, jebany, chujowy kurwa scenario. Jak ja kurwa nie lubie Tor Anorc. Do kurwy nedzy ile w to mozna grac. KURWAAAAAA. Mythic powinien go wyjebac z gry.
Drama off.


To że debile z orderu tylko tam potrafią wygrać (byle bw z knockiem i rootem, który kretyn to kurwa wymyślił to nie wiem) nie oznacza że musisz/musicie się tam zapisywać :roll:


....a gdybys mial choc troche oleju pod kopula, to domyslilbys sie, ze order mowi dokladnie to samo :
debile z destro tylko tam sie zapisuja i ciagle kogos wkopuja do lawy bo taktycznie wygrac to juz nie potrafia.

Chuja prawda. To jak IB pierdolnie AoE knockbaka to wszyscy leca przez pol mapy. To Samo RP i SW.
Archmage ma single knockbacka ale to chuj, bo i tak lecisz przez pol mapy.
Ten scenario kompletnie zasysa pałe.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 22:41 
Cytuj  
RP ma 30ft knockbacka który nie zawsze działa także chill.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 22:45 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
RP ma 30ft knockbacka który nie zawsze działa także chill.

V.

Tell me more, kiedy zawsze koncze w lawie -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 22:50 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Tell me more, kiedy zawsze koncze w lawie -;-.


skoros lama i nie potrafisz sie ustawic tylem do sciany to bedziesz latal do lawy jak nub :)


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 22:53 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
iniside napisał(a):
Tell me more, kiedy zawsze koncze w lawie -;-.


skoros lama i nie potrafisz sie ustawic tylem do sciany to bedziesz latal do lawy jak nub :)

Nie ja poprostu biegne za zergiem.
Zreszta to bez znaczenia. Rzygac mi sie chce jak widze poraz 300 ten pierdolony scenario..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 23:56 
Cytuj  
To na temple chodz. Proste.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 57  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.