mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 394 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 10:37 
Cytuj  
za rok to bedzie za pozno, z takim synchro nie da sie grac komfortowo pvp

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 10:46 
Cytuj  
komfortowo w pelni moze nie.
ale grac, da sie bez problemow wiekszych.

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 11:05 
Cytuj  
Casterami to luzik ale melee to juz czasami matrix, widze tez problem "apdejtowania" pozycji na mapie targetu mojego (playera)teleporty, target out of range, ability not ready itp. coraz bardziej mnie to wkurwia

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 11:10 
Cytuj  
melee gra sie calkiem dobrze. nie mam wielkich problemow swoim ib.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 11:12 
Cytuj  
Tez ghram ib i albo jestes slepy albo klamiesz mendol:D

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 11:18 
Cytuj  
mendol jest po prostu subiektywny czyt.fanboj

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 11:24 
Cytuj  
Synchro wkurza i nie ma co mowic, ze nie.

Ale mmorpg.pl to jedyna chyba miejsce na swiecie gdzie odchodzi taki whine.

Brat gra melee i jeszcze nigdy sie na synchro nie skarzyl (czasami jak przylaguje to target jest oor i dziwne rzeczy sie dzieja, fakt).

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 11:26 
Cytuj  
Mnie najbardziej wkurza synchro UI-Akcja.
Jedno swoje,drugie swoje.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 11:44 
Cytuj  
nie, vercin, nie jestem slepy.
nie mowie, ze w ogole nie ma bledow, zdaza sie target out of range, ale nie jest to nagminne i nie przeszkadza zbytnio.
skupiam sie na tych 90% gry kiedy problemy nie wystepuja i z tego mam fun.
nie widze sensu narzekania, ze te 10% to jakies problemy.

fanbojowanie nie ma z tym nic wspolnego raczej.

*

Posty: 74
Dołączył(a): 14.06.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 11:48 
Cytuj  
Ja gram Witch Elfka i bardzo często zdarzają się "teleporty" moich celów. Jest to o tyle nagminne, że aż pytałem znajomych czy w Orderze jest klasa ze skillem podobnym do magowego blinka z WoW.


_________________
Onaga, Ozeen, Anemic

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 11:52 
Cytuj  
ano to jest zjebane collision detection.
nie spodziewam sie zeby byli to w stanie naprawic jakos soon, wiec nauczylem sie z tym zyc i odpuscilem sobie proby 'blokowanie' przeciwnika.

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 11:55 
Cytuj  
Ja tez sie nauczylem, ale w inny sposob. Blokuje, daje pare ciosiow, ktore wchodza w cel i potem gonie juz w kierunku w ktorym wrog znajdzie sie za chwilke...:)
A.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 12:15 
Cytuj  
chociaz fakt, ze to chyba najbardziej wkurzajacy 'bug'. nie doczytalem nigdzie czy maja zamiar to naprawiac/czy w ogole ktos na to narzeka?
chcialbym zeby dzialalo to tak jak w aoc.
stoimy w keepie na schodach i nic sie nie przecisnie. niestety w chwili obecnej nie ma to wiekszego sensu.

*

Posty: 197
Dołączył(a): 10.07.2008
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 12:25 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
chociaz fakt, ze to chyba najbardziej wkurzajacy 'bug'. nie doczytalem nigdzie czy maja zamiar to naprawiac/czy w ogole ktos na to narzeka?
chcialbym zeby dzialalo to tak jak w aoc.
stoimy w keepie na schodach i nic sie nie przecisnie. niestety w chwili obecnej nie ma to wiekszego sensu.


nie jesteś normalny...

jakby ktoś zebrał twoje posty ( cięzko to nazwać tak ale...)
to by zobaczył kolesia o rozdwojeniu jaźni ( nie wiem czy znasz takie słowo, jak nie to sobie sprawdź)


_________________
whatever does not kill you, simply makes you...STRANGER...

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 12:28 
Cytuj  
Tez nie jestem normalny i chce by stojac na schodac w keepie mozna bylo blokowac przeciwnika.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 12:29 
Cytuj  
bartus, a ktore 'slowo' mam sprawdzic? rozdwojenie czy jazn?
pisz konkretnie prosze bo sie gubie w twoich wypowiedziach :-)

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 12:36 
Cytuj  
Dzialajace kolizja bylaby fajna, ale jak nie ma to trudno.

Myslalem, ze to ranged maja problem z tym slynnym zjebanym synchro, gram tankiem i naprawde rzadko mi sie zdarzaja takiego typu problemy, na tyle rzadko, ze nie maja prawie wplywu na rozgrywke.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 12:38 
Cytuj  
no widzisz mrynar to jestesmy w mniejszosci.
zaraz cie vercin zje z kolega, ze ty tez nie masz racji i generalnie klasa melee nie da sie grac w war'ze :-)

***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 14.07.2006
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 12:48 
Cytuj  
Grac się da, ale różowo nie jest. Co moze tank na ten temat zreszta wiedziec... spróbujcie zagrac jakims mdps. Najlepiej lwem :P. Gdzie 80% ciosow ma jakis warunek by je odpalic. Czy to udezenie w bok/plecy, czy to cel ponizej 50% hp, czy to ailing target etc. etc. Tutaj bad synchro potrafi dac w kosc (Przyklad? Zbilem target do np 45% hp, chce wbic execute... nie dziala. Sekunde pozniej target juz podbil hp do 55% i skilla nie odpalę. Jak ktos chce, przykladow moge podac duzo wiecej). Zwlaszcza, ze jesli nie wejdzie mi silence czy mortal strike to moj cel najnormalniej w swiecie nie zginie :P (ergo => I failed). To nie kwestia czy da sie grac czy nie, to kwestia czy bedziesz spelniac swoja role dobrze, czy w ogole.
I aby nie bylo... gra jak dla mnie jest bardzo fajna. Ale przestancie bzdurzyć tak jakby mdps byli super cacy z malymi tylko, irytujacymi niedociągnięciami bo to nieprawda.


_________________
Mykinky

RED? = DEAD

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 12:56 
Cytuj  
De-synchro jest też zależne od serva , ja gram razem z vercinem i też moim WL mam problemy z synchronizacją , na innym servie gdzie mam witch elfkę takich problemów jest 0.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 394 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.