mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 358 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Autor Wiadomość
**

Posty: 278
Dołączył(a): 14.09.2008
Offline
PostNapisane: 12 paź 2008, 10:58 
Cytuj  
imo aladyn

plansza z latajacym dywanem byla nie do przejscia


_________________
GucioSS napisał(a):
koniec świata będzie za te parenaścię miliardów lat co naukowcy mówili bo w tedy słońce ma uderzyć w ziemię.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 paź 2008, 11:06 
Cytuj  
He6e3uMeHHu napisał(a):
imo aladyn

plansza z latajacym dywanem byla nie do przejscia

Jasie wylozylem duzo szybciej na takiej cimnej mapie chyba w nocy.

A Gravitrona ktos pamieta ? :E.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 12 paź 2008, 11:33 
Cytuj  
http://www.mmorpg.pl/viewtopic.php?t=27948

Macie, specjalnie odkopałem dla was temat.

A teraz sio !

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 12 paź 2008, 11:36 
Cytuj  
Dla wszystkich, ktorzy nie zalapali tego co było w podtekscie mojego posta

To była ironia mająca na celu wyśmianie rozpoczynającej się własnie zabawy pod tytułem: "kto miał komputer jako pierwszy i kto pierwszy grał w gry", tudzież "wymień jak najstarszą grę, a będziesz fajny".

Pozdrawiam!


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 paź 2008, 11:56 
Cytuj  
Zychoo, no co Ty! nie wiedziałem! pisałem swojego posta z pełną powagą ;(

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 12 paź 2008, 12:03 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Zychoo, no co Ty! nie wiedziałem! pisałem swojego posta z pełną powagą ;(

sir, yes sir


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 12:35 
Cytuj  
http://www.planetdiablo.com/images/phot ... ?id=534010


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 350
Dołączył(a): 7.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 paź 2008, 20:29 
Cytuj  
http://www.diii.net/blog/comments/diiin ... nterview/1

"He also goes into some detail on why they decided to remove assignable attributes..."

Ahahahaha.
O rany! Super sympatyczna zabawa bedzie! Wyjasnienie z filmiku:
NEW PLAYERS DIDN'T KNOW WHERE TO SPEND STAT POINTS

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 paź 2008, 21:08 
Cytuj  
Mało mroczne? don't think so:

Obrazek

http://www.worthplaying.com/article.php?sid=56564

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 08:13 
Cytuj  
Cytuj:
Diablo III z automatycznym podnoszeniem statystyk postaci
Czwartek, 16 października 2008, godzina 09:21, autor: Renor Mirshann

Blizzard ujawnił, że w Diablo III nie będzie punktowego podnoszenia statystyk postaci - gra zajmie się tym sama. Firma zapowiada, że ich różnorodność w żaden sposób na tym nie ucierpi.

Serwis Hellforge zebrał do przysłowiowej kupy nieco wypowiedzi pracownika Blizzarda o nicku Bashiok (z battle.netowego forum), które wyjaśniają kilka nieścisłości związanych z systemem statystyk w grze Diablo III.

Diablo III

Na początek - tak, zrezygnowano z manualnego, punktowego podnoszenia statystyk postaci. Gra zrobi to automatycznie po każdym awansie na poziom wyżej (system podobny do tego zastosowanego w WoW-ie). W związku z tym, że nie będzie już zabawy w "plus 5 do siły", pozbyto się również odpowiednich ograniczeń użycia przedmiotów. Ekwipunek nie będzie już wymagał określonego poziomu statystyk - Blizzard zapowiada, że dowolna postać będzie mogła korzystać z większości dostępnego w grze sprzętu. Większości, ponieważ w DIII wciąż znajdzie się miejsce dla broni, zbroi i podobnych przeznaczonych wyłącznie dla jednej klasy.

Powód takiej decyzji? Cytując innego pracownika Zamieci, Jaya Wilsona: "W większości przypadków, podwyższanie atrybutów w Diablo II było świetną szansą na zepsucie postaci (...). Większość graczy na początku nie wiedziała, jak dobrze rozdawać punkty, a kiedy w końcu poznali odpowiedź na to pytanie, to zawsze sprowadzała się ona do czegoś w stylu "pięć w energię, a potem całą resztę w żywotność".

Diablo III

Studio od razu odpowiada na oczywisty w tej sytuacji kontrargument ograniczania rozwoju postaci. Zapowiada, że ma w zanadrzu kilka mechanizmów, które zapewnią podobne możliwości tworzenia zróżnicowanych, unikalnych bohaterów, co w części drugiej. Na postać na pewno będzie wpływać magiczny ekwipunek - w większym stopniu, niż dotychczas. Nie można też zapominać o ulepszonym systemie run, dzięki któremu korzystanie z umiejętności nabierze nowych rumieńców. To nie wszystko, jednak Blizzard nie zamierza już teraz odkrywać wszystkich kart - reszta informacji o systemie rozgrywki Diablo III pojawi się w swoim czasie.

imo fail.
Jeszcze troche i gra sie bedzie sama przechodzic.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 08:20 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Cytuj:
Diablo III z automatycznym podnoszeniem statystyk postaci
Czwartek, 16 października 2008, godzina 09:21, autor: Renor Mirshann

Blizzard ujawnił, że w Diablo III nie będzie punktowego podnoszenia statystyk postaci - gra zajmie się tym sama. Firma zapowiada, że ich różnorodność w żaden sposób na tym nie ucierpi.

Serwis Hellforge zebrał do przysłowiowej kupy nieco wypowiedzi pracownika Blizzarda o nicku Bashiok (z battle.netowego forum), które wyjaśniają kilka nieścisłości związanych z systemem statystyk w grze Diablo III.

Diablo III

Na początek - tak, zrezygnowano z manualnego, punktowego podnoszenia statystyk postaci. Gra zrobi to automatycznie po każdym awansie na poziom wyżej (system podobny do tego zastosowanego w WoW-ie). W związku z tym, że nie będzie już zabawy w "plus 5 do siły", pozbyto się również odpowiednich ograniczeń użycia przedmiotów. Ekwipunek nie będzie już wymagał określonego poziomu statystyk - Blizzard zapowiada, że dowolna postać będzie mogła korzystać z większości dostępnego w grze sprzętu. Większości, ponieważ w DIII wciąż znajdzie się miejsce dla broni, zbroi i podobnych przeznaczonych wyłącznie dla jednej klasy.

Powód takiej decyzji? Cytując innego pracownika Zamieci, Jaya Wilsona: "W większości przypadków, podwyższanie atrybutów w Diablo II było świetną szansą na zepsucie postaci (...). Większość graczy na początku nie wiedziała, jak dobrze rozdawać punkty, a kiedy w końcu poznali odpowiedź na to pytanie, to zawsze sprowadzała się ona do czegoś w stylu "pięć w energię, a potem całą resztę w żywotność".

Diablo III

Studio od razu odpowiada na oczywisty w tej sytuacji kontrargument ograniczania rozwoju postaci. Zapowiada, że ma w zanadrzu kilka mechanizmów, które zapewnią podobne możliwości tworzenia zróżnicowanych, unikalnych bohaterów, co w części drugiej. Na postać na pewno będzie wpływać magiczny ekwipunek - w większym stopniu, niż dotychczas. Nie można też zapominać o ulepszonym systemie run, dzięki któremu korzystanie z umiejętności nabierze nowych rumieńców. To nie wszystko, jednak Blizzard nie zamierza już teraz odkrywać wszystkich kart - reszta informacji o systemie rozgrywki Diablo III pojawi się w swoim czasie.

imo fail.
Jeszcze troche i gra sie bedzie sama przechodzic.

śmierdzi mi WOWem single player ;)

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 10:19 
Cytuj  
@up

Bardziej World of Warcraft Class Wars!

guild wars ;)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 10:55 
Cytuj  
Cytuj:
Diablo III

Na początek - tak, zrezygnowano z manualnego, punktowego podnoszenia statystyk postaci. Gra zrobi to automatycznie po każdym awansie na poziom wyżej (system podobny do tego zastosowanego w WoW-ie). W związku z tym, że nie będzie już zabawy w "plus 5 do siły", pozbyto się również odpowiednich ograniczeń użycia przedmiotów. .


Wyjebali jedna z fajniejszych rzeczy w diablo..., a wszystko po to zeby przypadkiem jakies dzieci sie nie zniechcily do gry bo zle statsy rozlozyly.

Strasznie mnie wkurwia ta nowa moda ustalania w rpg wszystkiego za graczy...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 10:59 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Cytuj:
Diablo III

Na początek - tak, zrezygnowano z manualnego, punktowego podnoszenia statystyk postaci. Gra zrobi to automatycznie po każdym awansie na poziom wyżej (system podobny do tego zastosowanego w WoW-ie). W związku z tym, że nie będzie już zabawy w "plus 5 do siły", pozbyto się również odpowiednich ograniczeń użycia przedmiotów. .


Wyjebali jedna z fajniejszych rzeczy w diablo..., a wszystko po to zeby przypadkiem jakies dzieci sie nie zniechcily do gry bo zle statsy rozlozyly.

Strasznie mnie wkurwia ta nowa moda ustalania w rpg wszystkiego za graczy...

Spoko. Wszyscy czekamy na DFO.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 11:01 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Wszyscy czekamy na DFO.


I na AoC 1.1 który jeszcze bardziej pogrąż tego faila ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 11:04 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
iniside napisał(a):
Wszyscy czekamy na DFO.


I na AoC 1.1 który jeszcze bardziej pogrąż tego faila ;p

Głupoty gadasz. Gram wlasnie w 1.1 i jest bardzo fajnie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 11:08 
Cytuj  
Huraaa, powodzenia zatem życzę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 11:14 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Huraaa, powodzenia zatem życzę.

Nie musisz. AoC sie jeszcze podniesie, jak kolwiek ze wzgledu na specyficzny kombat raczej nie bedzie swiecic triumfow na czele list przebojow :P.

A dla tych ktorym sie nie podobal kombo system. Zredukowali ilosc przyciskow jakie trzeba wciskac zeby miec fatality.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 358 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.