mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 10:45 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ffa open pvp - mord na kazdym kroku.
i tyle.
nie ma sie co zaglebiac blasz bo tutaj nie wygrasz zadnymi argumentami.
po to sa severy pve w aoc zebys mogl sobie tam spokojnie grac uczestniczac w pvp instancjach jesli i kiedy masz ochote.

Mendol tylko ze serwer ffa open pvp to zbyt szerokie pojecie i moze oznaczac serwer, ktory opisal blasz (swiat gdzie kazdy moze zabic kazdego, jednak postacie zyja w jakims tam swiecie z obowiazujacymi prawami, i nie chodzi tu o serwery rpg, na ktorych trzeba odgrywac swoja postac) jak i swiat bez zadnych zasad gdzie nowo stworzona postac ma od razu max lvl, max zbroje i jedynym jej celem jest zabijanie innych bez zadnych ograniczen.
i pisanie o serwerach pve nie ma sensu bo nikt tu nie mowi, ze nie chce byc gankowany, raczej o tym ze w mmorpgu swiat powinien byc sensownie zbudowany, a nie jakas tam arena.

**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 11:26 
Cytuj  
Cytuj:
ffa open pvp - mord na kazdym kroku.
i tyle.
nie ma sie co zaglebiac blasz bo tutaj nie wygrasz zadnymi argumentami.
po to sa severy pve w aoc zebys mogl sobie tam spokojnie grac uczestniczac w pvp instancjach jesli i kiedy masz ochote.

Wracamy tu Mendol znów do punktu wyjscia. Założmy to co piszesz - w aoc - open pvp ffa serwer = wielka arena z ladnym swiatem, w ktorym fabularna logika nie ma sensu, szkoda wiec nazywać taką grę z członem
"rpg", raczej action mmopvp /?/. i jedyny wspolny mianownik z rpg to levele i sposob lewelowania, ktory jednak jak np. twierdzi iniside nie jest esencją rpg. ;) Twórcom AoC chyba nie chodzilo jednak o stworzenie areny bez regul zwiazanych ze swiatem - nie liczylbym zatem na zmiany w tym kierunku, choć w sumie sam przeciwko takiemu serwerowi nie mialbym, o ile bylby dokladnie oznaczony, ze na rp, logike na nim nie ma co liczyc ;) "Hard core ruleset pvp server". Ciekawy jestem ilu byloby zapalencow na taki serw, w sumie mozna zrobic petycje na oficjalnym forum i zbadac sprawę. próba nie strzelba jak to mowią, a może sie okazać, że otrzymacie to czego oczekujecie w aoc, o ile znajdzie sie spora grupa osob wspierających tę ideę.
imho chyba teraz się zrozumieliśmy ze wszystkimi i każdy nadal wie swoje ;)
pzdr
B.

**

Posty: 265
Dołączył(a): 6.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 12:13 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Brolg napisał(a):
konrador napisał(a):
[tak moze sobie byc jakas nowa gra spelniajaca wymagania gracza, ktory gra dla wyzwania wynikajacego z walki z zywym przeciwnikiem (czyt. po to, zeby leczyc swoje gleboko ukryte kompleksy).

Ależ jest. Praktycznie w każdym dużym mieście można się gdzieś zapisać do klubu paintballa. Chociaż fakt, na full loot to się chyba nikt nie zgodzi.


Ta? Ale do czego Ty nawiazujesz? Moze od razu polecmy wszystkim graczom, ktorzy za rozrywke uwazaja walki pvp pomiedzy soba, zapisanie sie do najemnikow, ktorzy walcza w Afganistanie albo Kambodzy.


Nie wiem czy zauważyłeś, ale to miał być żart. Generalnie mam czasami wrażenie, że coniektórzy piszący na tym forum urwali się z choinki i żyją w we własnym świecie, takim ze Świetym Mikołajem i wogóle. Gra mmorpg z gubieniem itemów, złota z własnych plecaków... Najlepiej, żeby jeszcze za śmierć w PvP był podwyższany abonament. Wtedy by walki były bardziej realne i stanowiłyby wyzwanie, a tak to tylko takie "carebears"... Jakoś tak chyba w dalszym ciagu do coniektórych nie dotarło, że gry komputerowe robi się dla pieniedzy, a nie dla idei. Już widzę firmę, która pakuje gruba kasę w projekt juz w załozeniu niszowy. Co to jest? Caritas? Twórcy każdego produktu, szczególnie tak drogiego w produkcji nastawiają się na jak największą liczbę odbiorców, czyli takiego, który bedzie jak najbardziej user friendly, koniec kropka. Więc ile razy można pisać te same bzdury? Przepraszam, zaomniałem, dzieki temu mozna później jako argument w dyskusji napisać, że na tym forum to ja juz mam 4k postów (widziałem takie wypowiedzi), co z tego że 90% jest bez sensu... Albo zawieraja teksty typu: "naucz sie czytac ze zrozumieniem" albo "użyj opcji search baranie". W sumie juz mi sie nie chce pisać, bo i tak nic to nie zmieni...


Ostatnio edytowano 17 paź 2008, 12:18 przez Brolg, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 12:14 
Cytuj  
Cytuj:
Gra mmorpg z gubieniem itemów, złota z własnych plecaków... N

Utlima Online, DFO.
Odejdz.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 265
Dołączył(a): 6.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 12:21 
Cytuj  
I to są te tytuły, które rządzą obecnie na rynku i zgarniaja największą rzeszę graczy? Jaasne...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 12:22 
Cytuj  
brolg ale czego nie rozumiesz?
ze 'my' chcemy niszowego produktu, ktory zaoferuje nam to co wymienilismy?
i zeby zarabiac na grze nie trzeba miec 1mln subskrypcji?

**

Posty: 265
Dołączył(a): 6.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 12:25 
Cytuj  
To proponuje zrobić to samemu, bo nikt o zdrowych zmysłach, który ma jakieś pojecie ile to wszystko kosztuje tego juz w tej chwili nie zrobi. Po tym jak Blizzard pokaza, że gra mmorpg może mieć 10 mln kont, nikt nie zainwestuje w produkt, który w założeniu bedzie miał mniej niż milion graczy.


Ostatnio edytowano 17 paź 2008, 12:27 przez Brolg, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 12:26 
Cytuj  
Dodam jeszcze Vanguard, w EvE tez mozna duzo stracic w PvP (choc nie ma tam plecakow).

Lotowanie zwlok to super idea.

Nie wszystkie gry sa robione pod jak najwieksza publike, bo gdyby tak bylo mielibysmy na rynku tylko The Sims, Need for Speed, Fife i World of Warcraft.

**

Posty: 265
Dołączył(a): 6.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 12:42 
Cytuj  
Przypomnij mi prosze tą dyskusję jak juz DFO wreszcie wyjdzie i będzie miało tego full loota

I nie mów do mnie misiu :evil:


Ostatnio edytowano 17 paź 2008, 12:55 przez Brolg, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 12:44 
Cytuj  
Brolg napisał(a):
Przypomnij mi prosze tą dyskusję jak juz DFO wreszcie wyjdzie i będzie miało tego full loota

Dobrze misiu. Masz jeszcze EVE.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 76
Dołączył(a): 11.08.2002
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 13:27 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
brolg ale czego nie rozumiesz?
ze 'my' chcemy niszowego produktu, ktory zaoferuje nam to co wymienilismy?
i zeby zarabiac na grze nie trzeba miec 1mln subskrypcji?

Ja np nie rozumiem tego , skoro niszowego produktu nie znalezliscie w Aocu , nie odpowiada wam system jaki jest to na jaka cholere dalej siedzicie w jego dziale i smiecicie ? Jest dzial dfo/uo/eve troche nizej.A najgorsze jest to ,ze wiekszosc z 'was' tak naprawde niema zielonego pojecia w jakim stanie jest gra w dniu dzisiejszym, powtazacie ciagle te same bzdury ,ktore byly wspominane podczas bety/premiery.Odstraszacie tylko ludzi ktorzy sa/byli zainteresowani ta gre narzucajac im na sile swoje poglady jak mmo powinno wygladac wg 'was' a jak tak nie wyglada to jest be i fail.I ciagle marudzenie tych samych osob jest juz naprawde meczace.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 14:57 
Cytuj  
te normy to normy logiki i normy grania rp

Normy logiki wylaczaja sie w momencie rozpoczecia castowania pierwszego fireballa. Normy grania rp... Okreslone przez?

mam prawo do prywatnej oceny jakiejkolwiek grupy

Alez oczywiscie, a w jaki sposob to zrobisz swiadczy tylko o tobie.

Ogolnie widze, ze w kwestii wielu rzeczy zaczelismy sie mniej wiecej zgadzac. Tyle ze ja mam zgola inne podejscie do gry.




Praktycznie w każdym dużym mieście można się gdzieś zapisać do klubu paintballa.

A ty sie do kolka teatralnego zapisz. O!

Ale mu powiedzialem, he he. Dobra riposta. Zdecydowanie.

Najlepiej, żeby jeszcze za śmierć w PvP był podwyższany abonament.

Watpie, zeby ktokolwiek chcial robic z siebie meczennika czy masochiste, po prostu niektorzy gracze oczekuja od gry wyzwania i lubia, jesli przy dazeniu do zdobycia nagrody jest jakies ryzyko, ktore czyni dla nich caly ten proces ciekawszym, a dodatkowo chcieliby po prostu, zeby po wygranym duelu/walce dostali jakas wirtualnie-namacalna nagrode.

(...) gry komputerowe robi się dla pieniedzy, a nie dla idei. Już widzę firmę, która pakuje gruba kasę w projekt juz w załozeniu niszowy. Co to jest? Caritas?

FunCom chcial sie z AOC wspiac na sam szczyt i jaki jest tego efekt? No wlasnie. Nikt nie mowi o robieniu gry dla idei, tylko dla konkretnej grupy graczy, ktora jest spora, i ktora od wielu lat czeka na porzadny tytul, ktory spelnilby ich oczekiwania. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe, ale jesli jest, przyjmijmy, 10milionow graczy i 20 gier, to nie kazda z nich moze miec 5 milionow aktywnych subskrypcji i "zgarniac najwieksza rzesze graczy", jak juz mowili inni zreszta. Jesli chce sie zmiesc z powierzchni ziemi produkt dominujacy na rynku od paru lat to trzeba miec prawdziwego asa w rekawie, bo inaczej jest to porywanie sie z motyka na slonce po prostu. Dlatego mowa jest o robieniu gry niszowej, czyli nie takiej, w ktora nikt nie gra (bo chyba zle rozumiesz nisze), ale taka, ktora bylaby co prawda duzo mniejsza od lidera, ale na ktorej i tak mozna zarabiac pieniadze. I taka gra AOC mialo byc, jak wynikalo z zapowiedzi - gra dla graczy starszych, nastawionych na inny, bardziej wymagajacy typ rozgrywki niz ten znany np. z WOW.




Dace, przestan histeryzowac. Dyskusja dotyczy serwerow open PVP i tego, czego rozne osoby od nich oczekuja. Nikt nie mowi, ze cos jest be czy fail. Juz raz ci o tym mowilem, ale powiem jeszcze raz - odstaw najlepiej czytanie forow dyskusyjnych, jesli opinie sprzeczne z twoimi tak mocno cie bulwersuja i mecza.

**

Posty: 265
Dołączył(a): 6.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 18:04 
Cytuj  
To jeżeli wiesz jak zrobić taką grę niszową, dla małej grupy graczy, która nie bedzie później wymagała nakładów pieniędzy na utrzymanie serwerów, płace pracowników, którzy będą poprawiali błędy, programistów, grafików itd odpowiedzialnych za nowy kontent bez jakiego gra sie nie utrzyma to oświeć mnie w tym względzie. Mam czasami wrażenie, że spora grupa ludzi na tym forum o zarabianiu pieniedzy ma pojecie polegające na pójściu do rodziców i poproszeniu ich o nastepne kieszonkowe. Poza tym wg Ciebie Conan miał byc w założeniu gra dla starszych graczy nastawionych na wymagający typ rozgrywki? A ja Ci powiem, że on był nastawiony na bandę zakompleksionych nastolatków ogladających gołe cycki i krew na ekranie. Oczywiście przesadzam, ale akurat tam znalazł na pewno duzo większą grupę docelową niż ci starsi, doswiadczeni.

Ja juz sobie pozwolę zakończyć na tym dyskusję w tym temacie. Mam w sumie ciekawsze rzeczy do roboty.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 18:07 
Cytuj  
EVE-Online.
Powtarzam to poraz kolejny, a ty dalej jakbys mial klapki na oczach powtarzasz swoją mantre.
Powiem wiecej. EVE-Online ma najiekszy superkomputer używany przy grach i najdrożdza baze serwerą/ilość klientów.
A jednak co pol roku wydaja darmowy dodatek i jakos nie narzekaja ze im sie oplaca.

Sorry ale ty wiesz tyle o game-devie i zarabianiu kasy w nim, co ja o kamodzanskim balecie.
Cytuj:
Ja juz sobie pozwolę zakończyć na tym dyskusję w tym temacie. Mam w sumie ciekawsze rzeczy do roboty.

Jedyna madra rzecz jaka napisales w tym temacie. Dziekujemy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 265
Dołączył(a): 6.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 18:19 
Cytuj  
Nie wytrzymam. A w każdym dodatku kontent zawierajacy nowe krainy, od metra i troche grafiki, która trzeba opracować, bo jak wiadomo w Eve wygląd krain powala. A te animacje poruszajacych się statków poezja, ile to czasu i pieniędzy trzeba wydać, żeby opracować tak skomplikowane procesy. I te serwery (jeden) które trzeba utrzymać. W porywach do 40k graczy i gra jaka świeża wydana jak nic w ciagu ostatnich miesięcy. O niszowych mmorpegach to sobie można było pomarzyć 10 lat temu, a nie teraz jak sie okazało, że to jest coś do zarabiania pieniędzy, ale jak to nie jest w stanie dotrzeć to rzeczywiscie dyskusja nie ma sensu, dalej walcie sobie z braku argumentów tekstami typu "pierdolisz" i powtarzajcie wciąz te same teksty o wyzszości Świąt Bożego Narodzenia nad świętami Wielkiejnocy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 18:25 
Cytuj  
Brolg napisał(a):
Nie wytrzymam. A w każdym dodatku kontent zawierajacy nowe krainy, od metra i troche grafiki, która trzeba opracować, bo jak wiadomo w Eve wygląd krain powala. A te animacje poruszajacych się statków poezja, ile to czasu i pieniędzy trzeba wydać, żeby opracować tak skomplikowane procesy. I te serwery (jeden) które trzeba utrzymać. W porywach do 40k graczy i gra jaka świeża wydana jak nic w ciagu ostatnich miesięcy.

Patrzac na to jakie glupoty w tym momencie piszesz (szczegolnie ze utrzymanie superkomputera zloznego z klastrow jest dalece trudniejsze niz utrzymanie pojedycznych klastrow), swiadczy tylko o twojej niewiedzy i ingornacji w temacie, w ktorym probojesz blysnac inteligencja. Wracaja skad wylazles, bo teorie jakie glosisz moga zaszkodzi uzytkownika chcacym zaczac zabawe z AoC albo EVE.

ZEBY ZARABIAC NIE TRZEBA MIEC 3MLN SUBSKRYBCJI. WYSTARCZY NAWET 200k.

Niestety do AoC wjebał sie Gaute i zjebał gre doszczetnie (tak sie dzieje jak w plowie sie resetuje projekt i stwierdza, ze sie porywa z motyka na slonce). AoC miał szanse, egzystowac w niszy dla które był przeznaczony (rozbudowane Open PvP, sieges, crafting, polityka itd). A dostalismy misz-masz, który nie ma szans z\konkurowac z WoW/EQ2 (PvE), ani w PvP (WAR, EVE).

Skoncz pieprzyc głupoty, bo aż oczy bolą..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 18:59 
Cytuj  
oświeć mnie

Jesli gra jest mniejsza, troche wolniej sie rozwija, ma mniej serwerow, mniej sprzetu, na ktorym to wszystko stoi, mniej ludzi, ktorzy to wszystko obsluguja, to wymaga mniejszych nakladow pienieznych. Istnieja gry z liczba subskrybentow grubo ponizej 500k i maja sie dobrze, ale to zapewne tylko dlatego, ze ludzie za nie odpowiedzialni sa z Caritasu, robia je dla idei i caly czas do nich doplacaja z kieszonkowego wyproszonego od swoich rodzicow. Tak samo zreszta jak wszystkie firmy w okreslonych branzach, ktore wypuszczaja sobie jakiestam niby-konkurencyjne produkty, ale robia to tylko z dobrego serca, no bo nie kazdy moze rozlewac Coca-Cole, robic telewizory Sony, skladac samochody Volkswagena czy szyc bluzy Adidasa, a wiadomo, ze zarabiac na siebie moze tylko i wylacznie ten najwiekszy.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 19:55 
Cytuj  
tak tylko zapytam - co ta Wasza dyskusja ma wspólnego z tematem , czyli patchem do AoC?

bo tak ogólnie to pier.... bez sensu przez kilka stron- bez sensu to znaczy- każdy ma rację wg siebie oczywiście

konrador - mam nieodparte wrażenie , że bardzo potrzebny jest całkiem osobny dział na temat pvp, instancjonowania, zonowania, lootu itp - może
" Elementy mmmorpg - co lubie a co nie" - i tam każdy będzie snuł wywody, bo w każdej grze tu na forum stale powtarzają sie te same tematy, te same kłótnie ( dyskusje) tych samych ludzi- czasami chcę coś poczytać konkretnego na dany temat i musze przebijać sie przez kilka stron bzdetów nic nie wnoszących do tematu a mających jedynie pokazać kto jaką ma wiedzę na temat mmo itp

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 20:25 
Cytuj  
Przesledz sobie rozwoj tematu, postaraj sie zrozumiec jak z jednego tematu mozna przeskoczyc na inny, lezacy bardzo blisko tego glownego i nie mecz, bo rece mi juz opadaja i czuje, ze powoli opuszczaja mnie sily zyciowe jak po raz setny musze tlumaczyc jak funkcjonuja fora dyskusyjne osobie, ktora dyskusje widzi jako wklejanie suchych informacji i komentarze typu "fajnie :P". Nie rozmawiamy tutaj o przyslowiowej dupie marynie, filmach, polityce, ani religii, tylko trzymamy sie tematu gry i omawiamy zmiany wprowadzane przez patch oraz alternatywy dla nich.

To jest forum tworzone przez uzytkownikow takich jak ja czy ty, wiec jesli chcesz zobaczyc jakis ciekawy temat, chcialbys zeby wywiazala sie ciekawa dyskusja nt. interesujacego ciebie aspektu gry, uwazasz, ze brakuje topica o twojej ulubionej klasie, to do ciezkiej cholery zrob cos, zeby to zmienic w taki sposob, aby zainteresowac innych uzytkownikow.

I radze w tej chwili zakonczyc narzekanie na "narzekania" uzytkownikow. Jestem ciekaw jak wg ciebie powinien wygladac temat dot. planowanych zmian w grze i bylbym zainteresowany przeczytaniem hipotetycznego przebiegu prawidlowej dyskusji pod patch notes, na pm - moze to pozwoli mi spojrzec na dyskusje z innej perspektywy.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 17 paź 2008, 22:29 
Cytuj  
kon- nie miałem na myśli tego , że źle prowadzisz to forum, bo na prawdę uważam ( bez lizusostwa) , że jesteś jednym z najlepszych modow na forach mmo ( choć czasami zdarzy ci się cos palnąć - jak każdemu)

mój post to był trochę wyraz frustracji- nie gram już w AoC , bo gram w WAR- którego przerwę , bo mimo super sprzętu mam cholerne frezy i dlatego zastanawiam sie nad powrotem do AoC - stąd też chciałem się dowiedzieć czegoś ciekawego, w tym opinii tych którzy dalej grają - jak gra obecnie wygląda i w jakim idzie kierunku
niestety , przebrnąłem kilka stron tematu i w większości czytałem wypowiedzi, w których jeden przed drugim się popisywał, a trzeci pisał co by chciał- nie bardzo to wiele wnosiło do tematu i jako użytkownik forum, który chce poczytać coś ciekawego , nowego , czasem śmiesznego ( oj a to się zdarza bardzo często tu ) się znerwiłem - efekt mój post - który nota bene też nic nie wnosi do tematu

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.