S@mael napisał(a):
Tarcza oczywiscie ma sens , jezeli pokrywa czesc ciala i trzeba znalezc luke w obronie albo wykorzystac moment gdy postac sie odsloni .A co z parowaniem bronia? Nie ma parowania jest DPS a to prowadzi do bezmyslnego gank button mushing.
"you choose to block" jak wybierasz ze chcesz blokowac to znaczy ze nie robisz tego recznie , inaczej uzylby bezposredniej formy "you block by .."
Jak cos trzeba przelaczyc to nazywa sie to stance ;/
no chyba ze ma kwiecisty styl lol " i choose to kick your ass"
The point is : Dzialac to z pewnoscia bedzie ale nie bedzie to nic rewolucyjnego ani zajmujacego;< Wolabym zobaczyc prawdziwa szermierke , niz hack and slash.
PS: golum a jak myslisz po co sa te skille?
wiele osob na forumfall twierdzi, ze wygladac to bedzie nastepujaco - left click atak, right click - blok. szukalem jakiegos potweirdzenia w formie cytatu devsow, niestety nie znalalzlem.
co do Twojego pytania o te skille:
sadze, ze skill wladania tarcza, bedzie wplywal na to, ile obrazen mniej zostanie Ci zadane. niezaleznie od tego, czy bedzie to wyrazone w procentach czy w ilosc oszczedzonych hp, nie bedzie to zalezec od tego, jaki bedzie skill twojego przeciwnika w dowolnej broni jaka zaatakuje, wartosc ta bedzie stala. bo dotyczyc bedzie tylko Twoich umiejetnosci wladania tarcza. na przyklad skill na poziomie 10 to 5% obrazen mniej, skill 20 to 10% obrazen mniej i tak dalej.
badz tez skill tarczy 10 to 10 hp zabranych mniej, 20 to 20 hp mniej... i tak dalej.
skill wladajacego mieczem
nie bedzie mial wplywu na powodzenie bloku badz tez jego skutecznosc, tylko na sile uderzenia, od ktorego beda odejmowane powyzsze wartosci.
oczywiscie tak to widze. cholera wie jak bedzie.
hehe, czyli wszystko co napisalem, mozna olac cieplym moczem, do czego namawiam.
tak sie zastanawiam, chodzilo Ci o to samo?
bo podskornie wyczuwam jednak roznice.. mialem wrazenie, ze sugerowales porownywanie skilla atakujacego i blokujacego.