Oyci3C napisał(a):
1. Nawet jak zaczniesz gre dlugo po release nie bdziesz odstawal od reszty przez to, ze nia masz czasu siedziec przy kompie 24/7 bo masz 16lat i jedyne Twoje zajecie to odrabianie lekcji.
2. Gra bedzie polegala na *skillu* czyt. umiejetnosci grania swoja postacia, a nie tym, ze (patrz wyzej w p. 1) siedzisz 24/7 i udalo Ci sie wyfarmowac item, ktory wali criticale z dupy i jednym strzalem kladziesz delikwenta.
3. Nie ma zadnych chory *levelkow* np. 80, 100, 29382983 na ktorych dopiero zaczniesz sie bawic tylko sa skille i TY decydujesz w jakie skille inwestujesz przez cos masz niemalze nieograniczone mozliwosci tworzenia postaci jakie oferuje gra ma sie rozumiec.
4. Jesli jakis skill Ci sie nie podoba mozesz go "zrzucic" i zajac sie podnoszeniem innego skilla (np. zamiast walenia toporkiem zapragniesz ucinac glowy mieczem dwurecznym) i nie zajmie Ci to kolejnego miesiaca czy dwoch tylko parenascie godzin.
5. Jesli w ogole bedzie jak w UO to nie bedziesz musial robic posranego alta gdzie masz dwa crafting skille to wyboru czy tam trzy tylko zrobisz sobie toona (postac dodatkowa, nie glowna ktora grasz) i wrzucisz mu same crafting (do robienia mieczykow, pancerzy, bizuterii) nie koncentrujac sie na nich Twoja glowna postacia.
Mam nadzieje, ze dobrze wyjasnilem.
dzieki, ogolnie o tym, jak bedzie wygladal darkfall cos tam wiem, ale rozumiem juz co chciales poweidziec i co powiedziales w niezlym skrocie.
a co do Twojej wypowiedzi. uwazam, ze wszystko ma swoje plusy i minusy. mi nie do konca podoba sie fakt, ze mozna osiagnac maksimum skilla w tydzien (nawet, jezeli dotyczy to tylko sytuacji, gdy rozwijasz tylko jeden skill na poczatku gry, gdy inne sa wyzerowane). przyklad ktorym posluzylem sie na forumfall:
jezeli zaczne gre elfem i zrobie master archera w tydzien, a gre zaczynalem z mysla o stworzeniu takiej wlasnie postaci i takim sposobie grania, to co? koniec? cel osiagniety? po tygodniu? ale rozumiem plusy, ktore przytoczyles.
nei zgadzam sie tylko z jednym. moim zdaniem przytaczanie szybkiego skillowania jako przeciwwagi dla 16latka, ktory siedzi non stop przed komputerem. roznice czasu, jaki poswiecasz grze ty i on, mozesz zneutralizowac, bo walka odbywa sie w trybie fps (o ktorym wspominasz).
do tego nie potrzebne ci szybkie robienie skilli.
ps. a sprzety, ktory wala criticale z dupy
w darkfall nie istnieje. byla o tym wielokrotnie mowa.