mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 222 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 22 paź 2008, 23:07 
Cytuj  
...

S@mael napisał(a):
- PvP poor . Naciskasz fire i gosc zaczyna wyprowadzac cios jak w momencie jego konczenia celownik znajduje sie na przeciwniku ,obrywa. Cale pvp...[ o yea skill lol] Widzialem lepsze w grach z przed 10 lat, ktore na dodatek maja hit boxy i inne bajery.
Umiejetnosc poruszania < ping . Ping bedzie gora bez wzgledu na umiejetnosci gracza


nawet w grach typu quake czy CS ping nie jest gora "bez wzgledu na umiejetnosci gracza". oczywiscie sa pewne granice. dlatego mam nadzieje, ze serwer bedzie w niemczech.

S@mael napisał(a):
3rd person view jest wlasciwie tak zrobiony iz wyglada jak koslawy FPP , celownik jest na szyji postaci , Trzeba bedzie godzinami gapic sie na plecy postaci ktora bedzie zaslaniac co jest pod nogami. [ realistic view like hell]


tez mnie to martwi. duzy minus dla orkow i pieskow (duzych modeli).

S@mael napisał(a):
- Realistic stealth - lol nagle znika gdy jestesmy konno, [albo ktos stoi za naszymi plecami] mozemy sobie jezdzic kamerka gdzie chcemy. [ Kamerki sa zj^%$ne no brain at all]


zastanawialem sie nad tym. moze mounty nie sa tak zwrotne? stad koniecznosc freecam?

S@mael napisał(a):
- Lucznictwo - poor , mozemy sobie latac z nabitymi lukiem , reka nam nawet nei zadrzy [ check M&B] , nie wspominajac o animajach nawet czy zasadzie na jakiej nastepuje trafienie. [wydaje sie nawet miec time bar jak w castingu rofl]


tu nie do konca rozumiem. moim zdaniem to dobrze, ze mozna odczekac jakis czas z naciagnietym lukiem i zwolnic cieciwe w momencie, ktory tobie odpowiada. a co do drzenia rak... bez przesady. to moze jeszcze ogolne dreszcze od biegania w ciezkiej zbroi? ;)

S@mael napisał(a):
- Muzyka sucks nie oddaje klimatu lokacji - not a big deal but still.


szcerze mowiac, mam nadzieje, ze bedzie mozna ja wylaczyc. jaka by nie byla, w tej grze, kazdy dzwiek moze uratowac Ci zycie. ;) troche patetycznie, ale wiesz o co chodzi.

S@mael napisał(a):
- Lokacje - Poszczegolne budynki czy statici nei wygldadaja zle , ino swiat jest pusty malo przemyslany pod wzgledem interaktywnosci , a miasta to jakies wioski , nie wyobrazam sobie zlodziejstwa w czyms co wyglada jak koszary+ bank. [ no town play at all]
We will run our ass off przez bezsensowne pustkowia na ktorych nie mozna bedzie podjac zadnej interakcji -climb, mining, item drop , hide , ambush etc etc.


czy Ty chcesz nam poweidziec, ze uczestniczysz w becie?

S@mael napisał(a):
Casting z FPP - nie dosc ze nic nei widac bo zaslaniaja ci widok jakas zjebana rozdzka i reka [tak jakby nie moglybyc nizej i tylko wystawac]
to sprowadza sie to do obserwowania swojego casting bar , miejmy nadzieje ze cel jeszcze tam bedzie jak ping pozwoli :D No timing [oprocz vs ping] no spell disturb .Nic tylko czekac na back kille since u cant fucking see a shit. [implent precast FFS]


reke poprawic moga w sekunde, lub nie, co to w ogole za problem?
moim zdaniem czary dzialaja dokladnie tak jak luk (naciagasz i po zapelnieniu paska puszczach, keidy chcesz). tak to moim zdaniem wyglada, gdy rzuca czar "Launch" w trakcie prezentacji w atenach.

S@mael napisał(a):
Nie moge sie doczekac bety, zeby przekonac sie czy sie myle.
But SIR wTF do u want this game has fool loot and open PVP LAWL.
nie nie ma full loot , nie moge lootowac nic ziemi to nie jest to full loot .
po 8 latach UO oczekuje czegos wiecej.


nie moge lootowac nic z ziemi to nei jest full loot? ale na ziemi nic nie bedzie lezalo, wiec co chcesz lootowac? oj, chyba nie zrozumialem tej kwestii, z pewnosci chodzilo Ci o cos innego.

a co do parowania bronia - czy to nei bylaby kolejna rzeczz, ktora wymienilbys jako wade, bo parowac mieliby latwiej Ci, z mniejszym pingiem? ;)

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 paź 2008, 02:13 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Cytuj:
Melee w FPP sie slabo sprawdza,

Klocilbym sie. W Dark Messiah grało mi sie bardzo przyjemnie.

Ale faktycznie. Jak ktos chce FPS w settingu fantasy nie poprostu czeka na Project Offest. Jako i ja tez czekam z utesknieniem :<.

Monitoruję tytuł i fpp nie będzie jedynym view mode.
Nie wiadomo jednak czy konkretny view mode będzie automatycznie ustawiany podczas korzystania z danego typu broni.
Tak czy siak, parowanie ciosów w trybie multiplayer zapowiada się na istne novum.
Chwilowo zastanawiam się nad AoC (age of chivalry ; ), ale piracić engine source nie mam ochoty, a CS/HL mnie nie bawi.
(jest jeszcze PV&K mod)

konrador napisał(a):
Troche krecisz. [CIACH]

Ja odniosłem wrażenie że gościu gra w DFo od co najmniej pół roku i narzeka że błędów sprzed 3 lat developerzy jeszcze nie poprawili. Co więcej,że w ogóle nie mają takiego zamiaru.


konrador napisał(a):
Poza tym to za wiele wymagasz. To ma byc gra MMORPG z duzym naciskiem na PVP i tutaj nikogo nie obchodzi immersion czy realism. Melee w FPP sie slabo sprawdza, kropka. Na plaskim monitorku mozesz sie pobawic w symulatory lotu albo wyscigi co najwyzej, bo w symulatury walki to niestety jeszcze dlugo, dlugo nie.


I tu bym właśnie polemizował. TPP w grach mmorpg-like przypomina mi bardziej rts niż rpg. A to właśnie przez kontrolowanie wirtualnej postaci na ekranie (tpv) - dokładnie tak jak ma to miejsce w rts - a nie tak de facto wcielenie się w postać (fpv). I nie ma tu dla mnie żadnego znaczenia czy melee combat czy long range.

Na czym w ogóle opierasz te "słabo sprawdza" ? Gothic X / M&B / Thief/ Dark messiah / nie pamiętam innych singli
(w DM nie grałem, ale to co stosunkowo niedawno zobaczyłem na trailerach wywaliło mnie z butów, choć tytuł ma już 2 lata)

Sprawa płaskich monitorków:
http://www.naturalpoint.com/trackir/
http://www.youtube.com/watch?v=Jd3-eiid-Uw
Żeby się chciało developerom gier inwestować w takie technologie, to sławetne okulary VR nie byłyby św. gralem, tylko co najwyżej gadżetem (o ile nie tak pospolitą sprawą do PC jak gamepad do konsoli).
Dorzucę jeszcze ździebko inne rozwiązanie matroxa do dynamicznego tworzenia szerokokątnego obrazu na 2-3 monitorach. Znajdę linka to ... aaa znalazłem
http://www.matrox.com/graphics/en/products/gxm/th2go/
Cytuj:
...and gamers wanting a totally immersive experience.


I jest przecież symulator walki. Toribash sie zowie ;)

ps: Tak generalnie to no offence,ale z tym "nikogo nie obchodzącym immersion i realizmem" w grze PvP to już pojechałeś całkowicie po bandzie.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 23 paź 2008, 13:40 
Cytuj  
przegladnicjcie, az sie wierzyc nie chce ze to z darkfalla ;)

Mapa nieco zmieniona, a ogolny design tych pierdol mi sie podoba

http://events.mymgn.com/wp-gallery/2008 ... _00012.jpg

http://events.mymgn.com/wp-gallery/2008 ... _00011.jpg

http://events.mymgn.com/wp-gallery/2008 ... _00015.jpg

http://events.mymgn.com/wp-gallery/2008 ... _00013.jpg


_________________
Cytuj:
Originally Posted by Rhade:
Just sit back, relax and enjoy the forumfall.
Darkfall is just an after-party, really.

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 paź 2008, 17:45 
Cytuj  
A to właśnie przez kontrolowanie wirtualnej postaci na ekranie (tpv) - dokładnie tak jak ma to miejsce w rts

Moze jakis TPP w jakichs RTS-ach jest mozliwy, ale przewaznie jest to jakis semi-top-down / isometric view (zreszta sa one tez wykorzystywane w RPG). TPP jest w grach akcji i RPG. FPP tez jest w RPG... Nie ma tutaj naprawde zadnej reguly. Nie chcialbym bawic sie w machanie bronia w trybie FPP, jest to nienaturalne, wyglada i sprawdza sie slabo. Melee w wymienionych przez ciebie grach jest dla mnie wlasnie nieporeczne, slabo wygladajace, przewaznie slabo zrobione i toporne. Zdecydowanie wole walczyc w TPP.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 paź 2008, 18:02 
Cytuj  
kon, jak nie grałes w Dark Messiah to naprawde polecam. chociazby po to zeby sie przekonac jak moze wyglada Mele combat w trybie FPP. A naprawde zadne filmiki na nie oddaja tego jak sie gra samemu. Jest poprostu doskonale. Sam z czystej przyjemnosci, poprostu lubiłem sie bawić w obcinanie kończyn mieczem :P.

btw co do Matroxa.. Oni sa mocni w gembie i wymyslaniu nowinek. Niestety te ich karty nadaja sie co najwyzej do Photoshopa :P. Tzn. tego starszego bez wsparcia CUDA...


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 paź 2008, 09:54 
Cytuj  
[QUOTE=S@M;1860149]no itsnot the same. not even close

in MB- u have pre-hit , DF u pres fire char starts hit [so if laged u fail]
- in MB u have complex targeting system in archery[timed release otherwise arrow goes a bit side from your original target] , in DF u can run with your bow aimed without loosing perfect aim, in MB if u stand with bow aimed to long or move u start loosing your perfect aim , in DF not , u have casting/archery bar in DFO.

in MB - u have directional hits , in DF u hit always in the center of the screen
in MB u have disturbed atacks [ if u get hit u loose prehit] in DF u can get hit and atack in the same time.

in MB - u have directional blocking with every wep , and shield blocking
[ Wep colission detection]
in DF u only have shield block or parry stance with wep.

in MB u can disturb your atack and do diferent direction atack , DF - NO its hack and slash delayed by time for doing swing

in MB u have delays/timers for after blocking to do other actions like atack again or do parry , DF has parry stance and no timers.

MB - your body and its coordination is a bit to slow and artificial for MMO, DF has good speed.

MB - hit boxes , DFo no hit boxes ,more dmg from back . in both games speed and physics modifies dmg

MB- 3rd person or 1st person camera to choose in both melee and range [3rd person from above your head.] DFO fucked up cameras , in FP u cant see a shit since a wand and hand covers half of your screen , TP - the crosshair is on the neck of the char.

I thought that M&B combat is a bit poor and too slow , so what can i say about DFO combat? its BAD rly. Hope it will change fast , this game is our only hope.[/QUOTE]
Forgot to add :

in M&B diferent side atack have different speed [ofcoz speed is also modified by wep choose so big axe is slower then short sword,and your char's agillity]

so on:
-trust faster
-swings medium
- above head slower

DFO :
- all same

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 paź 2008, 10:23 
Cytuj  
MB is a single player game, DFO IS NOT : OOO

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 paź 2008, 10:26 
Cytuj  
To niech nie pierdola o swoim "revolutionary combat"
Ale nie widze przeszkod w postaci zasobow systemowych czy innych zeby combat dorownywal single player . Slyszalem ze Age of chivalry ma lepszy combat -ale jeszcze nie mialem okazji sprawdzic a to juz muliplayer


Ostatnio edytowano 26 paź 2008, 10:31 przez S@mael, łącznie edytowano 1 raz
*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 paź 2008, 10:30 
Cytuj  
S@mael napisał(a):
To niech nie pierdola o swoim "revolutionary combat"
swoja droga wierzysz w slowa goscia, ktory wie zapewne nie wiecej od Ciebie? takie domysly to wiesz

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2008, 11:05 
Cytuj  
combar system DFO będzie rewolucyjny, jesli zaoferuje poziom rozgrywki zblizony do mniej udanych FPSów, przy rozwiązaniu problemu lagów i umożliwiając prowadzenie epickich bitew.

fakt, nie będzie to system tak dobry jak w M&B (nie bądźmy naiwni), ale będzie do niego tak zbliżony jak żaden inny MMORPG.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 paź 2008, 11:13 
Cytuj  
Nie to zeby combat M&b to bylo jakies cudo , jest naprawde sredni ,ale zawiera pare elementow naprawde rewolucyjnych co wiecej bardzo realistycznych.Na wielka pochwale zasluguje tam lucznictwo/kusznictwo;p wedlug mojej opini PERFECT.

Poruszanie sie niestey bylo :

AoD Dante@:

On top of that, if Aventurine were to add an action disrupt effect upon receiving damage, one would never be able to stand a chance against more than one attacker (similar to how in M&B, if two players slip your guard, you're pretty-well fucked because you can't take action amongst all the incoming attacks)

response
S@M@

That was an issue in M&B only cause as u describe it was too slow and clunky ,which i agree with. disturbing atacks adds huge skill to the game , in movement , timing etc.

You must be able to get out from enemy range fast , then u wont be swarmed and all your atacks disturbed.


Old timerzy UO wiedza jakie znaczenie mial spell disturb w UO i jaki to mialo wplyw na umiejetnosc poruszania sie na polu bitwy i wyczucia timerow.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 26 paź 2008, 11:47 
Cytuj  
samael, placzesz juz ktorys post z rzedu. zaczyna mi to dzialac na nerwy.
a DFO nawet nie mialo jeszcze bety.

rozumiem, ze siedza tu ludzie, ktorych idea DFO i zaproponowane przez developerow rozwiazania przyciagaja, ale co Ty tutaj robisz? ja pierdziele, to zle, to gorsze, tamto kiepskie.
i nawet muzyka moglaby byc lepsza. jezu, co za placzek.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 paź 2008, 12:39 
Cytuj  
Join date : wrzesień 2008 , i calkowity brak pojecia o MMO . Nie denerwuj sie golumie ;D nie mam serca cie flamowac.

Dfo bylo swego rodzaju sztandarem nadzieji na kontynuacje best game ever UO.

moje nadzieje troche poslzy w las , ale to wciaz bedzie najlepsze MMO w tej chwili na rynku. Moim celem jest otwieranie oczu na rozwiazania ktore moga ja ulepszyc i dyskutowanie o roznych rozwiazaniach , opierajac sie na doswiadczeniu z innych gier.

Nie zamierzam shit talkowac Devow - hey you'r shit , u cant make good pvp and u suck" tylko "hey what if u do this in that way, do u see potential init?"
Generalnei nie wypowiadam sie o grach na ktorych mi nei zalezy, wszystkie WoWy niech sobie robia co im i ich care face playerbase sie podoba.

So im a DarkFall cARE FACE.


Ostatnio edytowano 26 paź 2008, 12:51 przez S@mael, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2008, 12:48 
Cytuj  
a niech to, co by ci biedni devsi zrobili bez takich ludzi jak ty?!

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 paź 2008, 12:53 
Cytuj  
Jak mam czekac kolejne 5 lat zeby zagrac w gre w jaka chce , to wole sobie odpuscic MMO.

Co by zrobili? Nic .pracowali dalej. A co by zrobili gdyby mieli ten punkt widzenia w czasie developingu? Moze nie trzeba byloby czekac tych 5 lat.

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 26 paź 2008, 14:31 
Cytuj  
S@mael napisał(a):
Jak mam czekac kolejne 5 lat zeby zagrac w gre w jaka chce , to wole sobie odpuscic MMO.


To odpusc, nikt nie broni

Cytuj:
Join date : wrzesień 2008 , i calkowity brak pojecia o MMO . Nie denerwuj sie golumie ;D nie mam serca cie flamowac.


a ja mam mozg zeby stwierdzic ze masz problemy z wlasna osobowisca ;]

rozumiem ze to jak w wojsku etc. szacunek sie ze stazem nabywa, w takim razie klaniam sie, jestes wielki

problem w tym ze sa tu osoby ktore siedza w temacie dluzej, nie mowiac juz o forum ( nie mowie o mnie ) i jakos potrafia rozmawiac z innymi, nie koniecznie robiac z siebie przy tym jakichs masterow

dlatego - proponuje dac sobie na wstrzymanie, do lasu sie przejdz czy cos, odetchnij


_________________
Cytuj:
Originally Posted by Rhade:
Just sit back, relax and enjoy the forumfall.
Darkfall is just an after-party, really.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 paź 2008, 15:22 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
samael, placzesz juz ktorys post z rzedu. zaczyna mi to dzialac na nerwy.
.


Some fucken wannabie new joiner nie bedzie mi mowil co mam robic. Wiem po co tu jestem i po co tu pisze. Chetnie podejmuje merytoryczne dyskusje i slucham argumentow kogos kto ma inny punkt widzenia . Mozesz polemizowac [bo to sa tylko mocno ugruntowane przypuszczenia oparte na obserwacji i dev quotes , udowodnic mi ze nei mam racji in game .
This shit is personal i tell u :/

lol albo ja moge przestac to pisac and give the forum to fucken newjoiner wannabies like u. FINE.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 paź 2008, 15:26 
Cytuj  
sqall napisał(a):
To odpusc, nikt nie broni

Cytuj:
J
rozumiem ze to jak w wojsku etc. szacunek sie ze stazem nabywa, w takim razie klaniam sie, jestes wielki

problem w tym ze sa tu osoby ktore siedza w temacie dluzej, nie mowiac juz o forum ( nie mowie o mnie ) i jakos potrafia rozmawiac z innymi, nie koniecznie robiac z siebie przy tym jakichs masterow

dlatego - proponuje dac sobie na wstrzymanie, do lasu sie przejdz czy cos, odetchnij


Przychodze napisac o czyms co uwazam ze jest wazne , dyskutowac,
a jacys WoW age morons beda mi mowic ze mam nei przychodzic tu plakac . Mozesz kupic gre narzekac ze cos jest do dupy i nic nie mowic, po czym przestac w to grac , mozesz tez probowac to zmienic .Grajcie dalej w kolejne i kolejne gry z marnym pvp i bez zadnych mozliwosci wyboru,liniowym rozwojem i zerg skillem .
douche bags. FUCK U LOL

Zeby cokolwiek ocenic trzeba w to troche pograc, wiadomo ze sa to tylko przypuszczenia , moga byc mechanizmy o ktorych mi sie nawet nie snilo [ yea right ] Niekotore rzeczy widac juz teraz i mozna na ich podstawie wysuwac wnioski. A wlasnie fora sa od tego zeby to rozpatrywac.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 26 paź 2008, 15:51 
Cytuj  
Faktycznie S@mael, przestan plakac i pisac o DFO tak jak gdybys juz gral od co najmniej kilku miesiecy - nie wiesz jak bedzie wygladal combat, wiec nie wiem na co tak naprawde narzekasz. I nie mozesz oczekiwac ze bedzie mechanika rodem z single player gier pokroju M&B, bo to po prostu nie jest obecnie technicznie mozliwe.

I nie flamowac mi tu, spokoj ma byc. :)

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 paź 2008, 15:59 
Cytuj  
Widzisz nawet ty nie zaprzeczasz ze mam racje. HA HA ! :<
Rzeczywiscie nie ma sensu tu postowac skoro kazda proba dyskusji an temat mechaniki jest odbierana jako placz lol. Nie mam tu rozmowcow.[ z malymi wyjatkami]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 222 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.