Witam chciał bym przedstawić wam nową grę tzn. nie tak nową bo trwają już beta testy od czerwca... A mianowicie jak dla mnie ta gra to będzie DARMOWY WOW i nic więcej
EDIT: zapomniałem dodać, że open beta ruszy 9 grudnia
tutaj jest link do oficjalnej strony gry
Kod:
www.runesofmagic.com
na której można się zarejestrować i wziąść udział w losowaniu beta key'a do 3 i ostatniej fazy beta testów mi się udało wiec tez spróbujcie
tutaj podam link do polskiej strony o grze
Kod:
http://www.runesofmagic.com.pl/news.php
A teraz założenia związane z grą czyli co będzie dostępne
Kod:
1. Free2play (darmowa gra): brak abonamentu miesięcznego, darmowy download
2. Regularne aktualizacje z nowymi rozszerzeniami jak: klasy, rasy, mody itp.
3. Rozległy system podwójnych profesji z 6 podstawowymi klasami i dodatkową do wyboru
4. Wszechstronne czary i kombinacje ataków
5. Ponad 600 questów i serii questów kontynuujących fabułę
6. Obszerna fabuła świata
7. Już na wstępie ponad 600 zadań i serii questów
8. Swobodny świat oparty na grafice 3D
9. Losowe oraz stałe podziemia.
10. Indywidualność doboru skilli i zaklęć
11. Zestawy zbroi ze specjalnymi bonusami
12. Dynamiczny system itemów: modyfikowalnych setkami run
13. Ciekawy system PvP (Gracz na Gracza) z walkami na arenach i wojnami gildii
14. Walki PvP serwer na serwer!
15. System rankingowy
16. Wiele zróżnicowanych mount-ów (wierzchowców)
17. System craftingu (ulepszania rzeczy) polepszający dostępne itemy
18. System domków: spersonalizuj własny dom używając własnych mebli
19. Siedziby gildii w specjalnych strefach
20. System reputacji
21. Modyfikowalny interfejs bazujący na zmianach użytkownika (możliwość wprowadzenia własnych add-onów)
22. System map i kompasu tak by uczynić łatwiejszym odnalezienie zasobów i zadań
23. Dom handlowy: aukcje kupowania i sprzedawania w grze itemów
24. Możliwość teleportowania poprzez runy
25. Sterowanie poprzez myszkę (zaznacz & kliknij) lub klawiaturę (WASD lub klawisze strzałek
Dostępne klasy
Kod:
Wojownik
Rycerz (palladyn)
Mag
Kapłan (priest)
Łotrzyk (rogue)
Łowca
no i może krótka specyfikcja każdej z tych klas
Kod:
WOJOWNIK
Żaden wojownik nie wycofałby się z honorowej walki...
Wyćwiczeni w używaniu najbardziej śmiercionośnych broni, wojownicy zawsze dążą by stać się jeszcze potężniejszymi. Dzięki swojej biegłości we wszystkich technikach walki w zwarciu nie chciałbyś znaleźć się w zasięgu ich oręża podczas bitwy na śmierć i życie. Każde zwycięstwo wojownika jest budowane na drodze honoru. Atak w plecy przeciwnika i inne nieuczciwe ruchy są tematem tabu. Perspektywa nadchodzącej walki nigdy nie wzbudza w nich strachu. Nie znają tego uczucia. Czują jedynie wolę zwycięstwa i walki o honor.
Atrybuty:
- Strength: 28
- Dexterity: 23
- Constitution: 26
- Intelligence: 10
- Wisdom: 17
Wojownicy są prawdziwymi mistrzami w używaniu wszelkiego rodzaju broni białej, a także prawie wszystkich rodzajów zbroi. Sterowani przez szał bojowy, atakują ani wrogów poprzez kombinację śmiercionośnych ciosów jednocześnie zwiększając tempo walki do oszałamiającej prędkości. Wojownicy wykorzystują też szał do zwiększenia swych umiejętności bojowych lub zastraszania wrogów w bitwie poprzez prezentacje niesamowitej, dzikiej furii - tak strasznej, że typowy piechur rzuca broń na ziemię i w panice ucieka. Ostatecznie dzięki różnym kombinacjom innych klas może wykorzystać swoje umiejętności na wiele sposobów. Jednak sianie spustoszenia w oddziałach wroga zawsze pozostanie ich największym atutem. Doświadczeni wojownicy mają na uwadze to, co się dzieje wokół nich, dzięki czemu wiedzą kiedy powinni poddać się swojemu szałowi. To jeszcze bardziej zwiększa ich skuteczność w bitwie.
Dostępny Ekwipunek:
a)Bronie:
- 1H Sword
- Dagger
- Wand
- 1H Axe
- Mace
- 2H Sword
- 2H Staff
- 2H Axe
- 2H Hammer
b)Zbroje:
- Robes
- Cloth
- Leather
- Chain
- Shield
Tytuły:
Fighter -> Warrior -> Berserker -> Destroyer
Kod:
RYCERZ
Dzięki swemu szkoleniu, rycerze wiedzą jak poprawnie korzystać z masywnych zbroi i ciężkich broni. Są mistrzami w walce, chociaż ich prawdziwą siłą jest głęboka wiara. Pozwala im to na wezwanie mocy światła ukrytej w każdej ludzkiej duszy. Dzięki ich porywistej mocy i żelaznej woli, rycerze mogą chronić wszystko co dla nich święte niczym solidny, stalowy mur. Zwykli podróżnicy, którzy cenią swoją profesję wyżej niż własne życie nie mogą się równać z rycerzami, którzy ściśle trzymają się Kodeksu Honorowego.
Atrybuty:
- Strength: 26
- Dexterity: 21
- Constitution: 28
- Intelligence: 21
- Wisdom: 23
Rycerze są najbardziej defensywną klasą w grze - tylko oni mogą zakładać zbroje płytowe. Dzięki ich mocy światła, mogą użyć specjalnych zdolności, które położą ich przeciwników na ziemię. Są oni jedną z niewielu klas które mogą odważyć się na walkę w zwarciu z najpotężniejszymi monstrami.
Dostępny Ekwipunek:
(a)Bronie:
- 1H Swords
- Maces
- 2H Swords
- 2H Hammer
(b)Zbroje:
- Cloth
- Leather
- Chain
- Plate
- Shield
Tytuły:
Squire -> Knight -> Templar -> Crusade
Kod:
ŁOTRZYK
Łotrzykowie to chyba najszybsza klasa postaci. Prawie zawsze są w stanie podkraść się, by przyłapać swoje ofiary nieprzygotowane. Ponieważ ich siła fizyczna nie jest oszałamiająca, zwykle wzmacniają swoje szybkie ataki podstępnymi truciznami, przez co stają się wielkim zagrożeniem dla przeciwnika. Mniej uzdolnieni wojownicy patrzą z pogardą na ich ogromny arsenał imponujących sztuczek, uważając je za "nie fair". Rzadko się zdarza, aby łotrzyk opuścił bitwę nie wypełniając uprzednio swoich kieszeni - jakby nie patrzeć, jest w końcu łotrzykiem...
Atrybuty:
- Strength: 23
- Dexterity: 28
- Constitution: 22
- Intelligence: 14
- Wisdom: 19
Łotrzykowie są specjalistami w zadawaniu specjalnych obrażeń fizycznych. W walce bezpośredniej używają sztyletów oraz broni dystansowych na odległość. W przeciwieństwie do wojowników i łowców, łotrzykowie polegają głównie na swoich podstępnych metodach, jak ukradkowe ataki, trucizny i różnorakie sposoby na zadawanie krwawiących ran. Z powodu braku niezwykłej siły czy obrony, zwykle wychodzą z tarapatów dzięki swojej zwinności i szybkości. Jedyna rzecz, o której myśli zadając cios jest błyskawiczne trafienie z chirurgiczną precyzją. Oprócz umiejętności walki, łotrzykowie potrafią także zastawiać pułapki, robić rekonesans okolicy i zwiększać dochody grupy, co czyni z nich wartościowych członków drużyny.
Dostępny Ekwipunek:
(a)Bronie:
- 1H Swords
- Daggers
- Projectiles
(b)Zbroje:
- Cloth
- Leather
Tytuły:
Thief -> Rogue -> Swift Blade -> Nightshadow
Kod:
ŁOWCA
Łowcy są wytrwałymi podróżnikami, czułymi na zagrożenia czyhające w ich otoczeniu. To pozwala im na zbliżenie się do przeciwnika z korzystnej pozycji. Zimna precyzja przy strzale z łuku to dla nich chleb powszedni. Krwawa walka wręcz nie jest dla nich przeznaczona, jeśli już jednak do niej dojdzie, mają oni wystarczająco atutów, by wyjść z niej zwycięsko. Niesamowity refleks i zręczność zwiadowców czynią ich celem niezwykle trudnym do trafienia, nawet dla bardziej zaprawionych w bojach wojowników. Jednakże preferują oni ciche, eleganckie i sprytne rozwiązania niż zwykłe tłucznie się na śmierć i życie. Wytrzymałość, koncentracja i trzeźwy, zimny umysł to prawdziwe cnoty myśliwego, które pozwalają mu na upolowanie jakiegokolwiek trofeum niczym nic niespodziewającej się zwierzyny.
Atrybuty:
- Strength: 21
- Dexterity: 25
- Constitution: 21
- Intelligence: 20
- Wisdom: 20
Łowca jest mistrzem w walce na dystans, wciąż ćwiczy swe umiejętności posługiwania się łukiem i kuszą do perfekcji. Jeśli dojdzie do walki wręcz, łowca polega głównie na unikach i spowalnianiu przeciwnika by móc odbiec na bezpieczną odległość dla oddania strzału lub by przetrwać do czasu przybycia posiłków. Specjalizujący się w walkach na odległość, łowcy mogą pokonać przeciwnika w parę sekund lub przynajmniej poważnie go osłabić by stał się łatwym celem w walce wręcz. Dzięki precyzji i bystrym oczom, łowcy potrafią dostrzec ukrytego przeciwnika w bezpiecznej odległości, przez co są naturalnymi wrogami Łotrzyków. Zręczność i intelekt to najważniejsze cechy łowcy, które pozwalają mu na sianie spustoszenia w oddziałach wroga z bezpiecznej odległości.
Dostępny Ekwipunek:
a)Bronie:
- 1H Swords
- Daggers
- Bows
- Crossbows
b)Zbroje:
- Cloth
- Leather
Tytuły:
Hunter -> Scout -> Ranger -> Marksman
Kod:
KAPŁAN
Ludzie potrzebują bogów, ale ich dusze nie potrafią obcować z bóstwami bezpośrednio. Kapłani swoimi modlitwami wspierają wszystkich, którzy potrzebują boskiej pomocy. Tworzą swoje cuda używając mocy, która przepływa przez nich dzięki ich bogom. Na przykład dzięki wiarze w Narfasa, boga źródlanej wody, będą mogli leczyć rany, uzdrawiać i sprowadzać z powrotem dusze do ciał. Jednocześnie, używając tej samej mocy, mogą ochraniać wszystkich, którzy w niego wierzą. Ale ich wiara w boga musi być mocna: muszą mu zawierzyć siebie i swoje przeznaczenie. Tylko przez taką mentalność może powstać połączenie między kapłanem i boską mocą, dzięki któremu może on działać cuda na świecie.
Atrybuty:
-Strength: 14
-Dexterity: 14
-Constitution: 18
-Intelligence: 26
-Wisdom: 28
Kapłani potrafią chronić, przywracać punkty życia i zwiększać statystki swoich towarzyszy, a także posiadają moc przywracania z martwych. Potrafią nosić tarcze i tylko oni mają możliwość używania żywiołu wody do zadawania obrażeń magicznych. Jenak ich najważniejszym zadaniem pozostaje wzywanie boskiej pomocy i leczenie ran w czasie bitwy. Nawet jeśli ktoś kiedyś spotka samotnie podróżującego kapłana, pewnie szybko zostanie zaproszony do wspólnej podróży z innymi poszukiwaczami przygód. W końcu nieczęsto dostaje się możliwość korzystania z boskiej pomocy.
Dostępny Ekwipunek:
a)Bronie:
- Wands
- Mace
- 2H Staff[/list]
b)Zbroje:
- Cloth
- Robes
- Shield
Tytuły:
Preacher -> Priest -> Cleric -> Bishop
Kod:
MAG
Magowie są mądrzy i rozważni - wiedza jest jedyną mocą w jaką wierzą. Przez eony starali się odkryć tajemnice żywiołów, żeby całkowicie zrozumieć i opanować ich inkantacje. Ogromna koncentracja, jaka jest wymagana do wyzwolenia zaklęcia, zmusza magów do walki bez ochrony oferowanej przez jakiekolwiek zbroje. Magowie rzucają zaklęcia na odległość, dlatego zawsze warto mieć jakiegoś zaufanego wojownika do pomocy. Trudności, które trzeba wytrwać chroniąc tych czasem dziwacznych uczonych, są całkowicie rekompensowane, przez wielką moc, z której korzystają
Atrybuty:
- Strength: 10
- Dexterity: 12
- Constitution: 12
- Intelligence: 28
- Wisdom: 24
Magowie atakują za pomocą ognia i błyskawic zadając straszliwe magiczne obrażenia. Niektóre z ich czarów potrafią otoczyć szeroki obszar ognistym murem i zatrzymać całe hordy potworów wewnątrz. Chodzą słuchy, że potężni magowie potrafią ujarzmić potęgę feniksa. Za pomocą swojej tajemnej wiedzy potrafią chronić siebie i swoich towarzyszy przed ranami lub zwiększyć siłę całej drużyny.
Dostępny Ekwipunek:
a)Bronie:
- Wands
- Daggers
- 2H Staff
b)Zbroje:
- Cloth
- Robes
Tytuły:
Theurgist -> Mage -> Arcanist -> Elementalist