mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 280 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 29 paź 2008, 17:37 
Cytuj  
http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=98617 - najnowszy patch live.

**
Avatar użytkownika

Posty: 328
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 29 paź 2008, 20:09 
Cytuj  
Czy to jest ten Patch, który był tak długo oczekiwany (1.1 Zdaję się.) ?


_________________
http://www.twitch.tv/spikemoon
BattleTag: SpikeMoon#2924

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 paź 2008, 20:37 
Cytuj  
Lukas24MwO napisał(a):
Czy to jest ten Patch, który był tak długo oczekiwany (1.1 Zdaję się.) ?

Nie to PvP Patch. Chociaz roznie mowia.
Dla mnie 1.1 to w tedy kiedy Ymirs Path wprowadza.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 101
Dołączył(a): 7.07.2008
Offline
PostNapisane: 29 paź 2008, 22:23 
Cytuj  
I DX10.

EDIT
Jeszcze ze trzy takie jebutne patche i AoC wyjdzie na super prostą.

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 30 paź 2008, 22:17 
Cytuj  
Taa.... jeszcze trzy "takie" patche i AoC zamiast wyjść na prostą to zejdzie na dno.

Funcom did it again :har: Takiego babola to się nie spodziewałem, a mieli pełno czasu by wszytko działało ok. Nie wspomnę już wprowadzeniu zmian, którym większość community jest przeciwna.

*

Posty: 101
Dołączył(a): 7.07.2008
Offline
PostNapisane: 30 paź 2008, 22:19 
Cytuj  
Lokken napisał(a):
Taa.... jeszcze trzy "takie" patche i AoC zamiast wyjść na prostą to zejdzie na dno.

Funcom did it again :har: Takiego babola to się nie spodziewałem, a mieli pełno czasu by wszytko działało ok. Nie wspomnę już wprowadzeniu zmian, którym większość community jest przeciwna.


Dopiero w weekend bede mial czas przetestowac. Na papierze IMO wyglada to wszystko pozytywnie.

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 30 paź 2008, 22:38 
Cytuj  
Getorix napisał(a):
Dopiero w weekend bede mial czas przetestowac. Na papierze IMO wyglada to wszystko pozytywnie.


Heh, no własnie. Najbardziej niedopracowany jest PvP Notoriety System. Ma masę niedociągnięć, całkowicie psujących rozgrywkę. Mam nadzieję, że szybko naprawią bugi a cześć zmian w ogóle wypierdolą w pizdu bo prawie nikt ich nie chce (na serwach PvP przynajmniej). Co do zmian w combacie to po tych paru duelach, które wczoraj przeprowadziłem mogę powiedzieć, że:

- Nukerzy i ranger dostali boosta. Zwłaszcza necro jest silny teraz oraz Demo (temu to się należało bo wcześniej składali się jak zapałki).
- Mocno po dupie dostał Barb, nerf cc plus mała liczba sensownych combosów robi swoje.
- W moim odczuciu Bear Shaman vs postacie melee jest jeszcze silniejszy (może oprócz HoX`a). Z casterami jest już gorzej a z necro to już tragedia. Wali ci wszystkie DoT`y po czym skacze jak małpa a ty go gonisz próbując trafić. Tyle, że za każdego missa masz debuff do dmg dla finisher`a comba.

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 31 paź 2008, 10:54 
Cytuj  
Lokken napisał(a):
Wali ci wszystkie DoT`y po czym skacze jak małpa a ty go gonisz próbując trafić. Tyle, że za każdego missa masz debuff do dmg dla finisher`a comba.


czyli to czego sie obawialem-barb posysa-z dps stal sie goniacym miskiem bez sensownego dmg :/ btw czy no escape nadal na tak dlugo pozbawia nas broni?

eh a ja naprawde chcialem znowu pograc w conana:/

**
Avatar użytkownika

Posty: 328
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 31 paź 2008, 15:43 
Cytuj  
No ja również chciałem znów pograć w Conana ;/


_________________
http://www.twitch.tv/spikemoon
BattleTag: SpikeMoon#2924

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 paź 2008, 16:17 
Cytuj  
A kto wam broni ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 31 paź 2008, 21:20 
Cytuj  
Mi broni błąd przy instalacji... :roll:


_________________
...

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 31 paź 2008, 22:56 
Cytuj  
a jak wogole wyglada sytuacja populacji na serwerach?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 paź 2008, 23:21 
Cytuj  
Lufanga napisał(a):
a jak wogole wyglada sytuacja populacji na serwerach?

Na Fury i Aquiloni gra duzo (nawet bardzo) ludzi. Na reszcie to nie wiem.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 479
Dołączył(a): 31.10.2008
Offline
PostNapisane: 1 lis 2008, 02:34 
Cytuj  
Czyli wracam :) juz jutro robie instalke gry :P i zasysam ciekawe ile tego bedzie zasysania i czy juz przekroczyli 30 GB tymi patchami itp.

*

Posty: 101
Dołączył(a): 7.07.2008
Offline
PostNapisane: 1 lis 2008, 14:24 
Cytuj  
Na soulstorm slabawo (aczkolwiek nie tragicznie), dlatego robie reroll na fury.

**
Avatar użytkownika

Posty: 328
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 14 lis 2008, 22:11 
Cytuj  
Dotrał do mnie emial, że patch "Ymir's Pass is live". Czy ci którzy grają widzą jakieś pozytywny zmiany w grze poza nowa krainą? W pełni działające Siege, lepszy balans, nie wywalanie do windy etc... Czekam na odpowiedź


_________________
http://www.twitch.tv/spikemoon
BattleTag: SpikeMoon#2924

*

Posty: 76
Dołączył(a): 11.08.2002
Offline
PostNapisane: 15 lis 2008, 03:47 
Cytuj  
Dzisiaj mielismy siege okolo 80 osob walczylo ze soba i laga nie bylo , czy w pelni dzialaj trudno powiedziec moze przypadkiem bylo wszystko ok,katapulty/balisty dzialaly , punkty naliczalo dobrze ;)
Do windy mnie juz nie wywala od pierwszej czesci pvp patcha (mowie tu o out of memory),fps wydaje sie tez byc bardziej stabilny.
A co do balansu to chyba zawsze beda klasy ktore sa op badz up ,po ostatnich zmianach trendy sa tosiek i hox :) Czasy gemow sie dawno skonczyly i juz niema 1 guard to rule them all

**
Avatar użytkownika

Posty: 328
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 15 lis 2008, 12:38 
Cytuj  
Dace napisał(a):
Dzisiaj mielismy siege okolo 80 osob walczylo ze soba i laga nie bylo


Ale siege z NPC'ami czy Guild vs Guild?


_________________
http://www.twitch.tv/spikemoon
BattleTag: SpikeMoon#2924

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 15 lis 2008, 17:11 
Cytuj  
Nie ma czegoś takiego jak siege z NPC`ami.

**
Avatar użytkownika

Posty: 328
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 17 lis 2008, 15:31 
Cytuj  
Lokken napisał(a):
Nie ma czegoś takiego jak siege z NPC`ami.


Z tego co wiem (może się mylę), miasta gildiowe mogą być atakowane przez postacie nie sterowane przez gracza, czyli NPC'ami (Non-Player Character's).


_________________
http://www.twitch.tv/spikemoon
BattleTag: SpikeMoon#2924

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 280 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.