mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2002, 15:07 
Cytuj  
http://update.uo.com/design_423.html

gdyby jeszcze przypadkiem ktos nie widzial.. nie wiem ale ogolnie rofl :[ musze powiedziec vhailor ze chyba w dobrym momencie konto sprzedale ja mialem sobie reaktywowac ale bardzo watpie ze to zrobie po przeczytaniu tego calego gowna
'najciekawsze' zmiany:

-Mace weapons will now do less damage to armor than before (but still more than other weapon types).

rozumiem zeby trammiesi nie plakali jak pojda sobie w valorite armorku na power scrolle polowac ale po chuj to nam?

-The 8th circle summoning spells will now have a normal spellcasting delay.

mozliwosc szybszego wycastowania takich spelli jak earthquake czy chain lightning.. czytaj dalej

-Purple potions deal extra damage based upon the thrower's alchemy skill.

czytaj dalej...

Players will no longer be able to cut up the bodies of players' characters.

rofl ja sie pytam kiedy nam katany zamienia na plastikowe miecze albo patyki

Red characters will not be able to gain Virtue, or use any Virtue abilities.

zwazajac na to ze wiekszosc siege jest... hmm a moze raczej wiekszosc siege byla red to troche glupie

Some new items that are available exclusively through adventures in the Felucca dungeons and lost lands will be "cursed" (the opposite of "blessed"), meaning that they will stay on a player's corpse upon death and be lootable.

no i tego kurde nie potrafie pojac
jesli sa cursed itemy i pisze sie o nich ze maja byc lootable jak gracz zginie moze rownie dobrze oznaczac ze wszystkie inne itemy beda unlootable

Innocents (blues) will no longer be able to negatively affect other innocents through the following area effects indirectly: purple potions, mass curse, meteor swarm, chain lightning, earthquake, fire field, poison field, paralyze field, blade spirits, or energy vortex. This applies to all facets of Siege Perilous and Mugen.

no i to jest po prostu piekne... wyobrazcie sobie maly squadzik bluesow z exp potami i area spellami
do tej pory jedyna rzecz ktora mogla powstrzymywac przecietnego npk od uzywania tych rzeczy to inni bluesi w poblizu a teraz? :[

Felucca will have much of its spawn modified to include fewer monsters overall, yet a much higher percentage of medium to high-end monsters (liches, daemons, ancient wyrms, blood elementals, etc.), and far fewer low-end monsters (slimes, rats, snakes, headless', etc.).

aha czyli teraz po wejsciu do fire np. zamiast 10 slimesow beda mnie walily 2 lich lordy.. ok

-virtue justice...

w ktorym to dostaje sie punkty za mordowanie red playersow bez powodu

no i to niby wszystko.. ale jednak sa jeszcze body dzieki ktorym bedzie mozna fajnie rozjebac resztki starego hero/evil systemu (roby o kolorze hero i evil(?) z bod rewards) poza tym jak wiadomo supremely accurate vanq large battle axy.... :[ oraz power scrolle !!11

tak to jest jak sie do teamu pracujacego nad zmianami dla sp wklada kretyna ktory wczesniej zajmowal sie tworzeniem tekstur dla sprzetu kuchennego w the sims online

jesli wejdzie no looting na prawe nie bedzie sensu zeby grac w ta gre bo na siege nie gralem po to zeby w koncu stac sie nastepnym pieprzonym potworkiem do farmowania przez bluesow z 5096483086509 uber mocami niewazne jak bardzo by smierdzieli

***

Posty: 508
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2002, 15:44 
Cytuj  
Popieram :sad:
Szczegolnie zjebali:
Innocents (blues) will no longer be able to negatively affect other innocents through the following area effects indirectly: purple potions, mass curse, meteor swarm, chain lightning, earthquake, fire field, poison field, paralyze field, blade spirits, or energy vortex. This applies to all facets of Siege Perilous and Mugen.

teraz sobie nie wyobrazam walk na bgy eh wogule sobie nie wyobrazam walk z bluesami jak beda miotac purplami i walic poison fieldy, ktore ich nie beda ranic :sad:

Z tym ulootable to chyba pieprzneli sie bo nie bylo tego punktu o tych sprawach i zrobili copy&paste starego :sad: Jezeli nie to przejebane do konca bo nie wyobrazam sobie walk w t2a czy w dungeonach gdzie jak mnie killna nie moge wrocic przez 30 min lol przy populacji na sp to ladnie zjebie shard i beda go mogli ladnie skasowac :sad:


_________________
Kiyote aka Gudluk
[_0_]
Nudzilo mi sie chyba

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2002, 16:17 
Cytuj  
moze wlasnie chodzi o zamkniecie SP ?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2002, 16:37 
Cytuj  
Maja zamiar otworzyc veteran shard z roszerzonymi zasadami Trammel. Trammel PRO.
Wogole wykasuja wszystkie dungeony, zostawia tylko invulnerable zwierzaczki. Skill stealing zamieniaja na Scamming. Snooping na Cheer Up. I wprowadzaja specialny guzior HELP!, ktory automatycznie odsyla Cie pod Brit West Bank. Miasta maja zostac przerobione, tak by bylo w nich wiecej bankow. Brit West Bank zostanie powiększony o dodatkowe piętro i plac wokol zostanie 4 krotnie rozszerzony. W interface zostana dodane specialne opcje do spamowania, ze cos sprzedajesz/kupujesz/potrzebujesz gate/rez/heal/gold/stuff.

HEHE :smile:

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2002, 16:50 
Cytuj  
moze wlasnie chodzi o zamkniecie SP ?

no niestety na to by wychodzilo bo sp im bardzo nie pasuje
caly czas trzeba specjalnei dla nas inne zakonczenia czy cos do scenario przygotowywac
caly czas trzeba cos kombinowac ze zmianami w publishach zamknac w cholere i bedzie spokoj
tak samo jak banowali pk tak samo jak zrobili trammel tak samo jak zamykaja teraz fel... a tramielici nadal zostana i bedzie ich wystarczajaco duzo zeby na nich zarobic...

ale ja sie dziwie - PO CO NAM TE ZMIANY NA SP
zaloze sie ze gdyby sp byl taki sam jaki byl ~2 lata temu nikt by nie narzekal i wiele osob ktore odeszly dzieki osi nadal by gralo :| ale przemow tym... gklsjgkldf musze sie chyba restocknac bo skonczyly mi sie slowa:[

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2002, 17:06 
Cytuj  
JA was nie rozmumiem - od dawna wiadomo ze OSI patrzy dosc niechetnie na PK (CH* wie czemu) - tzn mnie wiadomo od kiedy zaczolem grac na OSI. Widac bylo od poczatku ze zmiany sa dla trammel lub dla blue na plus a dla pk na minus(chocby lotowanie w dungeonach blue i kradzieze).
OSI traktuje SP jak veteran shard a nie pvp pro ( wasza wersja )
Nastepna sprawa pvp na fell w europie jest momentami zalosne - przynajmniej w opowiesciach ikspila - to juz naprawde lepiej to robic w COY. CO wam zalezy pograc blue char ? Musicie miec koniecznie reda ???

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2002, 18:21 
Cytuj  
OSI traktuje SP jak veteran shard a nie pvp pro ( wasza wersja )

osi traktuje sp jako co? osi do konca nie wie co to jest sp

CO wam zalezy pograc blue char ?

rofl gram red po to zeby zabijac ludzi a nie glaskac sie z jakimis gejami pod bankiem w trammel i jak osi ma zamiar wpajac mi do glowy takie zajebiste prawa jak blue=good red=bad to ja mam to w dupie i pierdole taka gre znajde sobie inna albo i nie ale w to nie bede gral
jak bede mial ochote pograc sobie bez lootowania zabitych to zagram w daoc

Musicie miec koniecznie reda ???

tak scorpio ja musze miec koniecznie reda I NIE PROSILEM SIE O TO ZEBY TO KTOS ZMIENIAL
poza tym jak chcesz wymakrowac 1000 mc? rofl
osi o to chodzi - zeby wszyscy byli blue i jak wy siedzieli sobie pod bankiem i rozmawiali
ja nie po to gralem w ta gre

****
Avatar użytkownika

Posty: 1106
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2002, 18:27 
Cytuj  
Cry more :'< ?


_________________
The Legendary.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2002, 18:29 
Cytuj  
ciekawe kiedy tobie sie znudzi? jak w publish 18 wytna wszelkie formy pvp?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1106
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2002, 19:00 
Cytuj  
Jest pare fajnych zmian i pare bezsensownych w Pub 16.
Ogolnie jakos nie przerazaja mnie bluebiski nawet potrafiacy rzucac pfieldy czy purple pots :wink:.
Z tym lootowaniem to jakis walek , ale mysle ze wszystko bedzie lootable na sp oprocz jakis blessed wynalazkow...
Virtues zawsze olewalem i jakos nie widze zeby dawaly straszny advantage , to bardziej dla trammies jakas atrakcja do PvM.
BODs , w sumie execptional power blessed weaps to niezly kwach ale zobaczymy jak z tym bedzie ...
Powerscrolls , tu mam mieszane uczucia bo w sumie jakies urozmaicenie , nowe templates itd a z drugiej strony kolejny dysbalans.
Nerfing tamerow,eval+anat=wrestl , alchemy itd te zmiany mi sie podobaja...


_________________
The Legendary.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1106
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2002, 19:01 
Cytuj  
Btw ty zawsze plakales o zmiejeszenie spawnu i widac ze cos z tym chca zmienic ale jak im to wyjdzie to niewiadomo :.


_________________
The Legendary.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2002, 19:06 
Cytuj  
plakalem nie plakalem :[ jak ci sie ash podobaly walki w ice? teraz beda monsterki mocniejsze + od razu beda walily w ciebie eboltami zamiast czekac

niestety jest tak ze zaden update dla sp nie przyniosl nic naprawde fajnego :( no moze oprocz ridable dragons..

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: konrador dnia 2002-06-28 20:09 ]</font>

***

Posty: 508
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2002, 19:45 
Cytuj  
bah
niby zgadzam sie z ashem chociaz sadze , ze jednak blue horde az tak glupia nie jest i wyciagna z tego korzysci hehe chociazby chain lighting ze zmniejszonym delayem i nie raniacy innych bluesow :sad: insta kill jak znajdzie sie 4 bardziej pomyslowych a i pewnie ladny fastcast z chaina tez wyjdzie hehe
Co do monsterkow to tak jak konrador mowi niby mniej ale silniejsze i atakuja od razu.. do destard moze byc problem z wejsciem :/
A imho jezeli nie zrobia unlootable i delaya to moze byc ciekawie , bedzie moze troche wiecej walk kolo tych champion spawnow..


_________________
Kiyote aka Gudluk
[_0_]
Nudzilo mi sie chyba

****
Avatar użytkownika

Posty: 1106
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2002, 19:58 
Cytuj  
Czary obszarowe nigdy nie mialy duzego znacznia poza house fighting , factions fights w bazach itd , wiec bez przesady z tym.


_________________
The Legendary.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1106
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2002, 19:59 
Cytuj  
Pozatym mam nadzieje ze na Euro bedzie mad action po tych zmianach...
Ale to sie jeszcze okaze.


_________________
The Legendary.

***
Avatar użytkownika

Posty: 922
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2002, 21:43 
Cytuj  
Mnie najbardziej wkurwiaja power skrolle. Ale z tego co widzialem na TC potrzeba 20-30 osob na 2-3h do zespawnowania championa, ktory ma skrolle 110-120. Ciezko bedzie bluesom zebrac tyle wiary i nie zostac pknietym podczas bicia spawnu. Uber smith hammery z BODow beda malo realne na SP bo za malo kowali.


_________________
I wish to place a trash barrel~

****
Avatar użytkownika

Posty: 1106
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2002, 21:48 
Cytuj  
Ferdek moj mule-slejvik nafarmuje mi ladnie powerscrolle i runic hammers :<


_________________
The Legendary.

***

Posty: 508
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2002, 22:34 
Cytuj  
Ash opszarowe spelle nie mialy znaczenia bo raz ranily twoj team dwa dlugo sie je castowalo. Teraz jak bedziesz blue i twoj team blue to nie zranisz swoich i czas castowania obnizyli wiec zaczna miec znaczenie .. :sad: Z power scrollami i bodami nie ma co rozpaczac moze nie bedzie tak zle hehe


_________________
Kiyote aka Gudluk
[_0_]
Nudzilo mi sie chyba

****
Avatar użytkownika

Posty: 1106
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2002, 22:44 
Cytuj  
omg ale przesadzacie z tym
guildmates i tak bedziesz kaleczyl i tak field spellami


Posty: 13
Dołączył(a): 25.06.2002
Offline
PostNapisane: 28 cze 2002, 22:48 
Cytuj  
Co to sa te powerscrole? [Jestem nowy i nie wiem...]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.