mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 394 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 23:46 
Cytuj  
Kabu napisał(a):
no musze przyznac iz mythic milo mnie zaskoczyl tym patchem. przywolywanie wierzchowcow nie wywoluje juz u mnie dreszczy-a obawialem sie ze bede sie z tym meczyl do konca :)


Wez, zapomnialem o tym dodac. Poprzednio myslalem ze gorszego odglosu trabki/rogu juz dac nie mogli. A jednak! ;[

Jak kilka osob odpala mounty brzmi to troche jak orkiestra z reklamy polopiryny.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 00:45 
Cytuj  
No jak dzisiaj ktoś rzucił hasło "those new trumpets sound gay!" to 10 osób nagle postanowiło na nich sobie pograć, a robili to przy każdym BO który zajmowaliśmy :)


Posty: 13
Dołączył(a): 27.05.2008
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 10:41 
Cytuj  
czy mieliscie - problemy z lekkim lagiem po ostatnim patchu ?
- mnie cos zaczelo wczoraj z lekka przycinac


_________________
nie ma litosci dla slabych

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 10:58 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Marudzisz. Animacje poprawily sie, jedne co przeszkadzalo to pozostajace na postaci efekty spelli (chociaz zielona smuga ciagnaca sie za bronia po jakiejs trutce od biczy wyglada calkiem fajnie).
Morale dziala jak powinno u mnie, lagow tez w zasadzie nie mam. Moze pod t3 keepami przy kupie ludu w avelorn. No ale ja gram 7600GS.

Wylacz cienie, specular i LightMapy.
Z nieznanych przyczyn to trzy rzeczy najbardziej zamulaja. Reszte mozna miec (a nawet trzeba), wlaczana na full (wlacznie FSAA, anizo etc).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 12:03 
Cytuj  
Ja mam wszystko wylaczone od bety. Inna sprawa ze nadal retail wersja nie dziala tak dobrze jak stary klient bety.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 441
Dołączył(a): 13.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 12:37 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
[...]
Inna sprawa ze nadal retail wersja nie dziala tak dobrze jak stary klient bety.


Stary klient bety tak dobrze dziala, ze plik data.myp rozrasta sie do dziesiatek GB (z ver. retail ma ~48MB).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 12:42 
Cytuj  
Mowie o jeszcze starszym kliencie bety. Tym przed zmiana grafiki (ktorej w sumie grajac na low prawie nie zauwazam).


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 08:07 
Cytuj  
czy komuś jeszcze bardziej podobał się stary system kolizji? czy tylko mi? bo nie chcę whinować, ale wkurza mnie jak ludzie 30s przepychają się pod gatem keep-a bo ktoś się nie rusza..

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 08:38 
Cytuj  
Mnie jako tankowi sie cholernie nie podobal. Dzieki temu ze ludzie warpowali rola tanka praktycznie nie miala sensu. A ze ktos sie nie rusza... to niech sie nauczy ruszac.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 09:10 
Cytuj  
no wlasnie, najlepiej jak w drzwiach stoja healerzy i healuja nie ruszajac dupy do srodka ;-)
na szczescie jak to dwarfiki to mozna probowac przeskoczyc nad nimi ;-)

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 10:11 
Cytuj  
I dlatego ludzie na stanowiskach powinny mieć skill
Obrazek


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 17:37 
Cytuj  
Dzisiejsze hotfixy na US, pewnie jutro na EU

Cytuj:
Greetings!

What a week! Even with everyone busy "rockin out" to the Heavy Metal live event, we've been (head) banging out some hot fixes this afternoon:

General Changes and Bug Fixes

* Based on player feedback, we have adjusted the way our End User Licensing Agreement (EULA) is presented. With this update, this window will only become visible in cases when we have made modifications to the contents of the EULA.
* Additional improvements have been made to client performance and stability, particularly during periods of intense combat.

Content

* Mikhail the Profane: This NPC will no longer spawn below the world.
* The Empire Handgunners in Greenskin Chapter 10 will now defend themselves properly when attacked at range.

Items

* Vault Gem: Fixed an issue that allowed players to use this item in an unintended manner.
* Tier 3 Keep Gold Bags would occasionally not have a set item in them. This has been corrected.

Quests & Public Quests

* The Sea of Saphery: Added missing start and completion dialogue to this quest.
* Working Undercover: Players who have abandoned this quest can now receive another helmet by killing Ranger Stoutfoot again.
* The Windstep Codex: Fixed an issue that was preventing players from interacting with The Windstep Codex quest item in order to complete the quest.
* Mind, Body & Soul (DISABLED): Players can no longer accept this disabled quest.
* Unlikely Origins: Bloodrock Poisontails and Bloodrock Scorpions should now appropriately count towards the Bloodrock Chitin requirement of this quest.
* Footsteps of Evil: The Cruel Screamers will now spawn more frequently.
* Wild Stunty Hunting: Undin Baladson's head will now only drop for players on the quest. This fixes an issue which had sometimes prevented players from getting credit for the kill.
* Price of Mercy: Fixed an issue that was sometimes preventing players from being able to use the Lothern Spear in the proper area, causing the quest to become stuck.
* Cleanin' Up Kadrin: Fixed several issues that were preventing players from completing the quest.
* Restless Vengeance: Players can now summon the Vengeful Spirit to complete this quest
* Culling the Weak: Added missing start and completion dialogue to this quest.
* Head of the Line: Fixed an issue that was preventing players from interacting with the monument plaques.
* Restless Vengeance: Added a return waypoint for this quest.
* Ruins of Anlec: Fixed an issue that sometimes prevented the Stage 3 monsters of this Public Quest from despawning.
* The Brass Legion: Fixed an issue with this Bastion Stair Public Quest which could, in some cases, prevent the first stage from being completed.
* By Dawn's Early Light: Fixed an issues with this Public Quest that would cause the first stage condition to increment without player participation..
* Shady Tower: Fixed an issue in which Lord Karoun would run out of the boundaries of Public Quest area.
* Burnbeard's Oath: Fixed an issue which was preventing this Public Quest from being completed past the second stage.

Realm vs. Realm

* Well of Qhaysh: Palisades have been added around this keep. This corrects an issue that could in some cases allow besieging players to improperly gain entry into the keep.
* Martyr’s Square: Fixed an issue in which players would not receive renown for capturing this Battle Field Objective.
* Kadrin Valley: Healers have been placed in the Destruction Warcamp and in the Order Warcamp in this zone.
* Nordland: The guards at the Order Warcamp will now better defend the camp from attackers.
* Kazad Damaz: Fixed an issue that was causing the postern doors of this keep in Kadrin Valley keep to not function properly.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 2 gru 2008, 20:56 
Cytuj  
Jutro na EU wchodzi 1.0.6:

http://img.war-europe.com/syndic_img/ne ... 06_EN.html

Naprawde DUZY patch, nawet jesli polowa z tego co pisze bedzie dzialac dobrze to naprawde wielki krok do przodu.
Teraz jeszcze brakujace stolice i mozna probowac sciagac tych graczy ktorzy odeszli.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 13:33 
Cytuj  
Testował już ktoś zmiany?


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

*

Posty: 51
Dołączył(a): 22.10.2008
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 16:18 
Cytuj  
Duuuuuuzzzzzooo nowego :) zobaczymy co teraz :P jescze jak by sie postac nie zawieszala na byle kamyczku :P


_________________
Obrazek
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 16:27 
Cytuj  
Nawet woz drabiniasty na plazy przestawili!

*

Posty: 167
Dołączył(a): 2.10.2008
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 17:26 
Cytuj  
generalnie jeśli ktoś używał sporej liczby adonów to może mieć teraz problem..


_________________
Suffer not the witch to live!!!

**

Posty: 349
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 20:38 
Cytuj  
generalnie jak zwykle poprawiając jedno rozwalili co innego... szkoda gadać , chociaż CSR obiecał,że znają problem i wszyscy nad nim pracują.
i smiesznie teraz scenario w T1 wyglądają.


_________________
Obrazek

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 22:38 
Cytuj  
wydaje mi sie, czy zjebali animacje castowania, przynajmniej u warrior priesta? po ruchu postaci mimo tego, że pasek castowania się skończył, spell się nie aktywuje, trzeba stać w miejscu z 0.5-1.0 s po cascie, aby zadziałał ;/

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 23:03 
Cytuj  
Cast Bar Responsiveness

In version 1.0.6 we resolved a number of issues that related to cast bar functionality and combat responsiveness. The following improvements have been made:

* Spells will no longer be interrupted accidentally if you begin moving after the cast bar has disappeared
* Cast bars will no longer restart or flicker after the spell has finished.
* Spell effects and animations should no longer restart after the spell has finished and the cast bar has disappeared
* Damage values and impacts will now sync up closer to when the actual damage is applied to the target

As a result of these changes players may experience spell animation looping or a slight pause after completing a spell cast in certain environments. We are aware of concerns players are expressing over these changes and are closely monitoring the issue. We are working on a fix to eliminate the graphical delay after the completion of a spell or ability.

These changes are part of our ongoing efforts to improve overall game responsiveness based on issues that the WAR community has identified. We look forward to your feedback and will continue to improve spell animations and effects.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 394 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.