konrador napisał(a):
Gra z zalozenia nie ma byc gra dla przecietnego gracza MMO. Jesli produkt bedzie solidny, to ja nie martwie sie o to, ze nie bede mial z kim grac, bo jakis casual stwierdzi, ze za trudno mu sie celuje, albo ze za ciezko mu jest, bo znowu wszystko stracil, jak poszedl afk i zostawil postac w srodku lasu, nie myslac o konsekwencjach. Tego typu nerfowanie, ulatwianie i debilizowanie, zeby przypodobac sie takim lewiwym whinerkom oznacza stopniowa carebearyzacje calego produktu i w rezultacie zniechecenie grupy graczy, dla ktorej pierwotnie byl on przygotowywany. Mam nadzieje, ze jesli gra wypali i beda w nia grali gracze czekajacy na cos takiego od lat, to Aventurine bedzie sie trzymalo swego i mialo jaja oraz odwage bardzo glosno i wyraznie powiedziec w/w carebearkom: GTFO.
nie zrozumielismy sie. ja sie nie martwie, ze nie bedzie z kim grac (w sensie ilosci). i absolutnie nie chce zadnych ulatwien. ja sie martwie, ze nie bedzie zbyt wielu ludzi z doswiadczeniem w MMORPG, ktorzry zarazem duzo graja w FPS. nie beda sobie radzic i odejda, bo przy full loot beda notorycznie sie wkurwiac. zostana gracze strzelanek. i DFO z RPG zrobi sie FFA FPS. moze po prostu mamy inne oczekiwania co do gry. dla mnie FPS w DFO to super pomysl, jako dodatek do MMORPG w postaci super pomyslu na bardziej wymagajacy i realistyczny (oddajacy umiejetnosci gracza) kombat. a boje sie, ze gra stanie sie MMOFPS, ze zniknie klimat RPG. ale powtarzam sie. wiec koncze te dywagacje. pozyjemy zobaczymy.
S@mael napisał(a):
Swietna recenzja !
Wyglada jak precast! OMG YES
precast byl juz widoczny na filmiku z aten. pisalem o tym, zreszta nawiazujac do Twojego placzu, jak to go nie ma, i jaki to darkfall jest beznadziejny. co za wkurwiajacy troll.