mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 676 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 34  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 18 paź 2008, 17:20 
Cytuj  
@up

Totemy shammiego?


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 18 paź 2008, 17:51 
Cytuj  
Druid, imp lotp daje 8% many przy cricie.

***

Posty: 517
Dołączył(a): 26.12.2005
Offline
PostNapisane: 19 paź 2008, 10:03 
Cytuj  
hehe to chyba logiczne kto daje mane :) paladyn z dzadzmentem (duzo many przy hicie - dalej tak jest? ) sp (podobno ma slabiej dzialac teraz) szaman (tyle ze jakos nie pamietam zeby mi ktos dawal szamana do grupy ;/) i druid. problem jest inny - spec.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 paź 2008, 18:59 
Cytuj  
O co chodzi teraz z hunterem?

Zrobilem sobie alcika huntera, dobilem do 12 poziomu, przez dwa levele juz mam peta. No i teraz pytanie, co to sie porobilo z tymi skillami zwierzat? One teraz automatycznie zdobywaja skille wyzsze ranga podczas levelowania? Czy to sie tyczy tylko tych skilli ktore byly kiedys dostepne poprzez pet trainera? Na levelu 11/12 pet dostal rank 2 growla (sam z siebie).

Eh... normalnie zamieszania narobili z tym hunterem ;)

(czy mi sie wydaje, czy hunter teraz wiecej white damage zadaje?)


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 31 paź 2008, 19:59 
Cytuj  
Swoja droga, czy tylko ja mam takie wrazenie, ze Glyph of Arcane Shot jest troche... kiepski? Walczac z dwoma stworami gdzie jednego tankuje pet i ten stwor ma na sobie stinga... to strzelajac do niego arcane shot dostajemy 20% z arcane shot... z tym, ze w ten sposob drugi stwor zrywa sie z peta i leci do nas... badziew. Ciekawe czy to naprawia.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 10:03 
Cytuj  
BUMP

Waszym zdaniem najlepszy build pod PvE to?
Waszym zdaniem najlepszy pet pod PvE to?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 24 lis 2008, 14:08 
Cytuj  
Witam.

Na powyzsze pytanie znalazlem juz odpowiedz.
Natomiast mam kolejne.

Interesuje mnie kwestia hitcapa.Aktualnie przy rozdaniu 3 talentow ktore podwyzszaja hita hitcap wynosi 197.I tutaj powstaje moje pytanie.
Przy okolo 170 hita i nie rozdaniu talentow w drzewku dodajac hita mam 0 misow w Naxxie.Czy wielkosc krytow czy pojedynczych strzalow jest zwiekszona przy zwiekszonym hicie?Bo jesli nie to ja nie widze powodu zeby mial ladowac 3 punkty w talent ktory nie powoduje nic.Dzieki wielkie za pomoc.

*

Posty: 130
Dołączył(a): 2.01.2008
Offline
PostNapisane: 24 lis 2008, 15:41 
Cytuj  
9% = cap
wladuj tyle ile ci brakuje


_________________
Nat is fat

*

Posty: 50
Dołączył(a): 12.12.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 09:35 
Cytuj  
k4czy napisał(a):
BUMP

Waszym zdaniem najlepszy build pod PvE to?
Waszym zdaniem najlepszy pet pod PvE to?



Build na rajdy to dalej BM
Ja mam taki:
http://www.wowhead.com/?talent=cebzztxRVu0ekxceVb0Mz

Do tego Glyph of Bestial Wrath i Bw mamy na około 1min 5/10sec CD
dodajac do tego Readiness, mozna wykrecic szalony DPS, Ostatni patchwerk miałem 4,4k dps - ze sprzetem w połowie z SWP.

Zamiast Efficiency mozna wrzucic dwa punkty w Rapid Killing

Pet , zostałem przy kocie - rake na BW z FI jest w stanie wykrecic nawet 1600+ dmg crita.

*

Posty: 50
Dołączył(a): 12.12.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 11:12 
Cytuj  
k4czy napisał(a):
Witam.

Na powyzsze pytanie znalazlem juz odpowiedz.
Natomiast mam kolejne.

Interesuje mnie kwestia hitcapa.Aktualnie przy rozdaniu 3 talentow ktore podwyzszaja hita hitcap wynosi 197.I tutaj powstaje moje pytanie.
Przy okolo 170 hita i nie rozdaniu talentow w drzewku dodajac hita mam 0 misow w Naxxie.Czy wielkosc krytow czy pojedynczych strzalow jest zwiekszona przy zwiekszonym hicie?Bo jesli nie to ja nie widze powodu zeby mial ladowac 3 punkty w talent ktory nie powoduje nic.Dzieki wielkie za pomoc.


Jako Hunter za kazdym razem gdy atakujesz, wykonujesz dwa rzuty "kością"

Pierwszy rzut = czy trafiłem czy zrobiłeś Miss
Drugi rzut = czy to był hit normalny czy Crit

Auto shoot badz Steady Shoot, nie istotne zawsze sa dwa rzuty
gdybys atakował melee to wtedy oddajesz tylko jeden rzut - ale to inna bajka

hit cap w wotlk wynosi 9%
działa to mniej wiecej tak


Jeżeli różnica leveli miedzy toba a mobem ktorego kroisz wyności
2 levele twoja szansa na miss wynosi 6% (obliczane jest to za pomoca mob def skill vs twoj weapon skill)
, maksymalnie miss wynosi 9% zakładając że twój weapon skill jest 400 a mob lvl 83.

+0 level - 5% miss
+1 level - 5.5% miss
+2 level - 6% miss
+3 level - 9% miss

Wszystkie raid moby - posiadają poziom 83 - czyli twoj base miss wynosi 9%

hit cap jesli wrzucisz 3 talenty z MM wynosi 197 - bez talentow 297(czy jakos tak)

Lecimy dalej.
Jeśli twoja szana na miss jest równa 5% a posiadasz 30%crit - wykonujesz rzut przeciwko lvl 83 mob
Udało sie go trafić .. i teraz leci roll czy to był crit czy normal i tutaj dostajesz juz po dupie, od twojego 30% crit odejmuje sie % róznicy hit
dajac ci na koniec cos około 28%-27,5% dokładna regułke zeby to obliczyc mozna znalesc na
http://elitistjerks.com/forums.php

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 11:27 
Cytuj  
Loco napisał(a):
k4czy napisał(a):
Witam.

Na powyzsze pytanie znalazlem juz odpowiedz.
Natomiast mam kolejne.

Interesuje mnie kwestia hitcapa.Aktualnie przy rozdaniu 3 talentow ktore podwyzszaja hita hitcap wynosi 197.I tutaj powstaje moje pytanie.
Przy okolo 170 hita i nie rozdaniu talentow w drzewku dodajac hita mam 0 misow w Naxxie.Czy wielkosc krytow czy pojedynczych strzalow jest zwiekszona przy zwiekszonym hicie?Bo jesli nie to ja nie widze powodu zeby mial ladowac 3 punkty w talent ktory nie powoduje nic.Dzieki wielkie za pomoc.


Jako Hunter za kazdym razem gdy atakujesz, wykonujesz dwa rzuty "kością"

Pierwszy rzut = czy trafiłem czy zrobiłeś Miss
Drugi rzut = czy to był hit normalny czy Crit

Auto shoot badz Steady Shoot, nie istotne zawsze sa dwa rzuty
gdybys atakował melee to wtedy oddajesz tylko jeden rzut - ale to inna bajka

hit cap w wotlk wynosi 9%
działa to mniej wiecej tak


Jeżeli różnica leveli miedzy toba a mobem ktorego kroisz wyności
2 levele twoja szansa na miss wynosi 6% (obliczane jest to za pomoca mob def skill vs twoj weapon skill)
, maksymalnie miss wynosi 9% zakładając że twój weapon skill jest 400 a mob lvl 83.

+0 level - 5% miss
+1 level - 5.5% miss
+2 level - 6% miss
+3 level - 9% miss

Wszystkie raid moby - posiadają poziom 83 - czyli twoj base miss wynosi 9%

hit cap jesli wrzucisz 3 talenty z MM wynosi 197 - bez talentow 297(czy jakos tak)

Lecimy dalej.
Jeśli twoja szana na miss jest równa 5% a posiadasz 30%crit - wykonujesz rzut przeciwko lvl 83 mob
Udało sie go trafić .. i teraz leci roll czy to był crit czy normal i tutaj dostajesz juz po dupie, od twojego 30% crit odejmuje sie % róznicy hit
dajac ci na koniec cos około 28%-27,5% dokładna regułke zeby to obliczyc mozna znalesc na
http://elitistjerks.com/forums.php



I to sie nazywa wyczerpujaca odpowiedz na pytanie.Dzieki sliczne kolego.


Posty: 30
Dołączył(a): 3.04.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 15:08 
Cytuj  
Teoria piekna jedna w praktyce okazuje sie, ze juz 8% wystarcza do wyeliminowani missa.


_________________
"Bóg stworzył człowieka,
poniważ rozczarował się małpą.
Z dalszych eksperymentów ZREZYGNOWAŁ"

Mark Twain

Mortuary

*

Posty: 50
Dołączył(a): 12.12.2005
Offline
PostNapisane: 12 gru 2008, 10:09 
Cytuj  
Poki nie naprawia transferu z Focus Aim na pet, lepiej być na 9%

Potem mozna skoczyc na 8%


Posty: 30
Dołączył(a): 3.04.2005
Offline
PostNapisane: 16 gru 2008, 14:27 
Cytuj  
Nie sprawdzilem czy talent ten dziala poprawnie czy nie.
Zakladam 263 hita (8%), omijam talent.
Nie bardzo rozumiem po co mam miec 9% tak na wszelki wypadek.
Jak ktos nie jest przekonany idzie potestowac na kukle bossa.


_________________
"Bóg stworzył człowieka,
poniważ rozczarował się małpą.
Z dalszych eksperymentów ZREZYGNOWAŁ"

Mark Twain

Mortuary

**

Posty: 350
Dołączył(a): 24.07.2004
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 02:08 
Cytuj  
Szukam i szukam znaleźć nie mogę. Co jest z tym auto-prowlem? Non stop się aktywuje przy dismountowaniu czy lataniu. Bug? Stało mi się tak dopiero z dwa dni temu. Robie auto off a i tak za chwile sie ten kotek chowa. Znalazł już ktoś na to radę? :x

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 09:49 
Cytuj  
Gevaar napisał(a):
Szukam i szukam znaleźć nie mogę. Co jest z tym auto-prowlem? Non stop się aktywuje przy dismountowaniu czy lataniu. Bug? Stało mi się tak dopiero z dwa dni temu. Robie auto off a i tak za chwile sie ten kotek chowa. Znalazł już ktoś na to radę? :x


To jest upierdliwy bug i prawdopodobnie (nie pamiętam już czy na pewno) zostanie usunięty w 3.08
Rada na to: makro


_________________
O.o

*

Posty: 169
Dołączył(a): 2.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 12:53 
Cytuj  
Trzymaj prowl na petbarze, to nie beda sie wlaczac.

*

Posty: 71
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 13:46 
Cytuj  
niestety będzie

*

Posty: 169
Dołączył(a): 2.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 13:54 
Cytuj  
Mam 2 hunterow i na kazdym mi to dziala.


Posty: 30
Dołączył(a): 3.04.2005
Offline
PostNapisane: 8 sty 2009, 02:37 
Cytuj  
Growl, Cower, Prowl musisz niestety trzymać na pet barze. w przeciwnym wypadku pet bardzo często zaczyna ich dowolnie używać. Reszte proponuje ustawic na auto. Pod areny, gdxie dochodzi nieco wiecej kombinacji musisz porobic makra.


_________________
"Bóg stworzył człowieka,
poniważ rozczarował się małpą.
Z dalszych eksperymentów ZREZYGNOWAŁ"

Mark Twain

Mortuary

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 676 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 34  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.