mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3190 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 160  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2008, 19:51 
Cytuj  
Gratuluje, to tyle co czasem z bounty w 0.0 z jednego rata :)


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 gru 2008, 20:02 
Cytuj  
No nie przesadzajmy, wiekszosc bounty jest 1-2m z tego co pamietam. Jeden officer spawn raz w roku niczego nie zmienia. ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2008, 20:03 
Cytuj  
Ja pozyczylem statek zycha i w sciagu godziny trafil sie oficer. Da sie! ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2008, 21:53 
Cytuj  
@Kassei

nie jestem ekspertem jestem nubem.
na dziś ziewam na misjach lvl2 i troche boje się misji lvl3 bo gram miesiąc. jak oberwe pierwszy raz to pewnie wyciagne wnioski.
jestem przekonany że masz racje natomiast ja tego nie widziałem bo misje lvl2 są śmiesznie łatwe.

chodziło mi tylko o to że drony mamy niewyskilowane jak u każdego nuba wiec chyba nie ma duzego znaczenia czy sa aggressive czy passive skoro i tak prawie nie lataja.
natomiast zdecydowanie wole miec je poza zasiegiem kontroli niż grac misje inaczej niż na daleki zasięg.

on dopiero zaczyna wiec takimi rzeczami bym sie raczej nie przejmował - przed lvl3 jest ziew :wink:

peace


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 gru 2008, 22:04 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Ja pozyczylem statek zycha i w sciagu godziny trafil sie oficer. Da sie! ;]

Poprostu niektórzy maja fart.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2008, 22:18 
Cytuj  
@ Desh, jesli latasz matari (a tak mi sie wydaje) to na poczatku wyskilluj drony tylko na tyle zeby oplacalo ci sie klikac to cale "launch" "attack" "go to drone bay".
Masz _duzo_ wazniejszych rzeczy do skillowania na glowie. Generalnie ustal sobie docelowy statek, docleowy fit do niego i pod to skilluj. Zeby jakies projectile tech2 sie dorobic, a nie np. skille do rakiet na 4/ do cannonow na 4 /do dron na 4.
Nie wiem w jaki statek celujesz, ale jesli w nic duzego to drony nie sa tak wazne jak tona innych rzeczy narazie.

Zreszta przejrzyj sobie topic na S-C http://www.scrapheap-challenge.com/view ... hp?t=10223 o skillowaniu matarow. A jak chcesz to sobie nawet go w sygnaturke wklej :F


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2008, 22:22 
Cytuj  
@tomugeen

dokładnie tak robie, dlatego mam 3 drony puszczam je i mam w dupie, tanie sa jak barszcz czasem nawet zapomne ich zabrać.
dokładnie - inzynieria, elektronika, nawigacja i 100 innych skilli na najbliżesze 120 dni i żaden nie bedzie na lvl5, max lvl4 - czesto tylko lvl3 :wink:
a co tam długie bedzie (tak wiem, że jest tam i tank armorem i shieldem). wszystko jest lekko potem sie zobaczy w co głebiej :P

chce te skile mieć, a potem zdecyduje czy ship bedzi epod active/passive armor czy shield
ogólnie medium projectile, light missile, light drones, barka, mamut i bs.

Skill plan for The Deshroom

1. Social II (50 minutes, 25 seconds)
2. Social III (4 hours, 45 minutes, 3 seconds)
3. Long Range Targeting III (6 hours, 14 minutes, 10 seconds)
4. Hull Upgrades IV (18 hours, 23 minutes, 46 seconds)
5. EM Armor Compensation I (14 minutes, 12 seconds)
6. Explosive Armor Compensation I (14 minutes, 12 seconds)
7. Kinetic Armor Compensation I (14 minutes, 12 seconds)
8. Thermic Armor Compensation I (14 minutes, 12 seconds)
9. EM Armor Compensation II (1 hour, 6 minutes, 9 seconds)
10. Explosive Armor Compensation II (1 hour, 6 minutes, 9 seconds)
11. Kinetic Armor Compensation II (1 hour, 6 minutes, 9 seconds)
12. Thermic Armor Compensation II (1 hour, 6 minutes, 9 seconds)
13. Repair Systems III (3 hours, 7 minutes, 4 seconds)
14. Shield Compensation III ((none))
15. Energy Systems Operation III (3 hours, 7 minutes, 4 seconds)
16. Energy Grid Upgrades III (6 hours, 14 minutes, 10 seconds)
17. Energy Management III (9 hours, 21 minutes, 16 seconds)
18. Tactical Shield Manipulation III (12 hours, 28 minutes, 22 seconds)
19. Shield Operation IV (17 hours, 38 minutes, 22 seconds)
20. EM Shield Compensation I (14 minutes, 12 seconds)
21. Explosive Shield Compensation I (14 minutes, 12 seconds)
22. Kinetic Shield Compensation I (14 minutes, 12 seconds)
23. Thermic Shield Compensation I (14 minutes, 12 seconds)
24. EM Shield Compensation II (1 hour, 6 minutes, 9 seconds)
25. Explosive Shield Compensation II (1 hour, 6 minutes, 9 seconds)
26. Kinetic Shield Compensation II (1 hour, 6 minutes, 9 seconds)
27. Thermic Shield Compensation II (1 hour, 6 minutes, 9 seconds)
28. EM Shield Compensation III (6 hours, 14 minutes, 10 seconds)
29. Explosive Shield Compensation III (6 hours, 14 minutes, 10 seconds)
30. Kinetic Shield Compensation III (6 hours, 14 minutes, 10 seconds)
31. Thermic Shield Compensation III (6 hours, 14 minutes, 10 seconds)
32. Gunnery IV (1 day, 1 hour, 5 minutes, 15 seconds)
33. Engineering V (4 days, 3 hours, 47 minutes, 4 seconds)
34. Target Navigation Prediction II (1 hour, 34 minutes, 6 seconds)
35. Medium Projectile Turret II (2 hours, 12 minutes, 46 seconds)
36. Signature Analysis III (3 hours, 7 minutes, 4 seconds)
37. Targeting III (3 hours, 7 minutes, 4 seconds)
38. Missile Launcher Operation III (4 hours, 26 minutes, 3 seconds)
39. Missile Projection I (40 minutes, 24 seconds)
40. Missile Projection II (3 hours, 8 minutes, 9 seconds)
41. Combat Drone Operation III (7 hours, 7 minutes, 37 seconds)
42. Weapon Upgrades III (7 hours, 40 minutes, 31 seconds)
43. Missile Bombardment III (8 hours, 52 minutes, 9 seconds)
44. Rapid Launch III (8 hours, 52 minutes, 9 seconds)
45. Standard Missiles III (8 hours, 52 minutes, 9 seconds)
46. Target Navigation Prediction III (8 hours, 52 minutes, 9 seconds)
47. Rapid Firing III (8 hours, 52 minutes, 9 seconds)
48. Sharpshooter III (8 hours, 52 minutes, 9 seconds)
49. Medium Projectile Turret III (13 hours, 18 minutes, 15 seconds)
50. Missile Projection III (17 hours, 44 minutes, 21 seconds)
51. Afterburner IV (18 hours, 48 minutes, 56 seconds)
52. Navigation IV (18 hours, 48 minutes, 56 seconds)
53. Drones IV (20 hours, 9 minutes, 34 seconds)
54. Scout Drone Operation IV (20 hours, 9 minutes, 34 seconds)
55. Rapid Firing IV (2 days, 2 hours, 10 minutes, 30 seconds)
56. Sharpshooter IV (2 days, 2 hours, 10 minutes, 30 seconds)
57. Electronics V (4 days, 3 hours, 47 minutes, 4 seconds)
58. Drones V (4 days, 18 hours, 2 minutes, 22 seconds)
59. Drone Sharpshooting I (8 minutes, 7 seconds)
60. Drone Sharpshooting II (37 minutes, 49 seconds)
61. Drone Sharpshooting III (3 hours, 33 minutes, 47 seconds)
62. Logic IV (2 days, 4 hours, 55 minutes, 8 seconds)
63. Eidetic Memory IV (2 days, 5 hours, 45 minutes, 32 seconds)
64. Clarity IV (3 days, 3 hours, 15 minutes, 45 seconds)
65. Focus IV (3 days, 22 hours, 4 minutes, 41 seconds)
66. Long Range Targeting IV (1 day, 9 hours, 41 minutes, 58 seconds)
67. Gunnery V (5 days, 13 hours, 2 minutes, 45 seconds)
68. Trajectory Analysis I (47 minutes, 20 seconds)
69. Cloaking I (40 minutes, 42 seconds)
70. Cloaking II (3 hours, 9 minutes, 34 seconds)
71. Minmatar Industrial III (9 hours, 3 minutes, 6 seconds)
72. Cloaking III (17 hours, 52 minutes, 17 seconds)
73. Minmatar Industrial IV (3 days, 22 hours, 4 minutes, 41 seconds)
74. Astrogeology III (7 hours, 19 minutes, 11 seconds)
75. Industry IV (16 hours, 53 minutes, 55 seconds)
76. Astrogeology IV (2 days, 2 hours, 32 minutes, 58 seconds)
77. Industry V (4 days, 2 hours, 14 minutes, 57 seconds)
78. Mining Barge I (37 minutes, 52 seconds)
79. Mining Barge II (2 hours, 56 minutes, 24 seconds)
80. Mining Barge III (16 hours, 37 minutes, 50 seconds)
81. Mining Barge IV (3 days, 22 hours, 4 minutes, 41 seconds)
82. Astrogeology V (11 days, 21 hours, 56 minutes, 59 seconds)
83. Mining Barge V (22 days, 4 hours, 11 minutes, 3 seconds)
84. Electronics Upgrades II (1 hour, 3 minutes, 12 seconds)
85. Electronics Upgrades III (5 hours, 57 minutes, 25 seconds)
86. Electronics Upgrades IV (1 day, 9 hours, 41 minutes, 58 seconds)
87. Electronics Upgrades V (7 days, 22 hours, 37 minutes, 59 seconds)
88. Covert Ops I (40 minutes, 24 seconds)
89. Minmatar Frigate V (11 days, 2 hours, 5 minutes, 31 seconds)


_________________
psn


Ostatnio edytowano 2 gru 2008, 22:37 przez Deshroom, łącznie edytowano 3 razy
*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2008, 22:28 
Cytuj  
Ile wymówienie wardecka warcry by kosztowało ? :/


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2008, 22:33 
Cytuj  
Desz, a kiedy zamierzasz w jakis t2 ship wsiasc? Serio, wybierz sobie cos fajnego do latania i na V skille pod to zorb, potem ten statek i fit do niego. Jak juz bedziesz mial czym sie bawic to wroc do skillplanu.
Fajnie miec wypasiona i uniersalna postac za rok, ale duzo fajniej jest miec w trakcie tego skillowania cos t2 do polatania.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2008, 22:42 
Cytuj  
wiem tomu masz racje dlatego ciagle coś zmieniam.

wybrałem juz:

"Name: Cheetah
Hull: Probe Class
Role: Covert Ops Frigate
Designed for commando and espionage operation, its main strength is the ability to travel unseen through enemy territory and to avoid unfavorable encounters."

eh miałem to zrobic na końcu, troche polatam zobacze jak wyglada 0.0, poskanuje. jak umocze majątku nie strace.
ta, masz racje - jutro to dokładnie zaplanuje :wink:

dzieki za rady


EDIT
kto ma ingame nick "Cośtam X" zaczyna rozmowe i pisze "siemano" a potem juz nic :P
mama kazała nie gadać z obcymi ...


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2008, 22:49 
Cytuj  
To juz lepiej Hounda (te same skille, stealth bomber). Co ty tym Covopsem zwyklym bedziesz robil?

PS Costam X to ja. Chcialem nie smiecic na forum, bo wiem ze jak sie rozpedzisz to 3 strony tu zaraz nagryzmolisz.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2008, 22:50 
Cytuj  
Weźcie sie wszyscy ogarnijcie, zapiszcie sie do jakiegoś korpa, polećcie do 0.0 postrzelajcie się chwile i albo będziecie mieć kisiel w majtkach po pierwszych paru roamach-fleet opach albo sobie darujcie, a nie kerbirzycie w empire. Dajcie tej grze szanse, serio, bo takto znudzi sie wam lada tydzień.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 gru 2008, 22:54 
Cytuj  
Shadhun napisał(a):
Weźcie sie wszyscy ogarnijcie, zapiszcie sie do jakiegoś korpa, polećcie do 0.0 postrzelajcie się chwile i albo będziecie mieć kisiel w majtkach po pierwszych paru roamach-fleet opach albo sobie darujcie, a nie kerbirzycie w empire. Dajcie tej grze szanse, serio, bo takto znudzi sie wam lada tydzień.


Popieram. :)

Z drugiej strony niektorzy daja rade i kilka lat w empire siedziec...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2008, 22:56 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
To juz lepiej Hounda (te same skille, stealth bomber). Co ty tym Covopsem zwyklym bedziesz robil?

PS Costam X to ja. Chcialem nie smiecic na forum, bo wiem ze jak sie rozpedzisz to 3 strony tu zaraz nagryzmolisz.
no dobra, dobra to odezwij sie jeszcze.

wycofuje sie :wink:


_________________
psn

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 00:10 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Serio, wybierz sobie cos fajnego do latania i na V skille pod to zorb, potem ten statek i fit do niego.

Z mala modyfikacja. Najpierw zrob Fit.

I niech to nie bedzie Cheetah, blagam ;]


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 00:30 
Cytuj  
Za duzo mozliwosci jest w tej grze, ciezko sie zdecydowac. hehe Ja ide najpierw w mallera, potem skile i t2 fit pod sacrilage or zealot, a potem sam statek. Mam nadzieje ze plan nienajgorszy. Evemon pokazal mi maj przyszlego roku,kiedy bede mogl polatac nie wsydzac sie . :>

btw. Takie glupie pytanie: jako amar moge sie grupowac z playerem dowolnej rasy? tylko na pve ma to wplyw?


_________________
Χ Ξ Σ

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 00:47 
Cytuj  
Rasy niby sa w stanie wojny niektore, ale latam z kazdym.

Generalnie Tor pamietaj o tym, ze w evie mozesz w zasadzie wszystko. Tutaj bardzo niewiele jest ograniczen 'kodowych'.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 07:49 
Cytuj  
nie lataj nigdy z obcymi i nie przyjmuj invitów do floty od "niewiadomokogo"
możesz stracić shipa

czy robienie misji u agenta o wyższym Q wiąże sie tylko z wiekszę ilością standa za misje czy również większą kasą jako reward ?

robiłem u lvl2 -17, teraz mam wybór albo lvl2 +15 albo lvl3 -17.


_________________
psn


Ostatnio edytowano 3 gru 2008, 08:10 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 08:08 
Cytuj  
Tak czytam ... słuchajcie, gdzie się podziały te korpy noob-friendly ?
Przyjmowało się ludzi do korpa, mieli wspólny chat, na chacie siedzieli staży wyjadacze i nowi. Gadało się o fitach itp. Jak misje zrobić, co zrobić żeby zarobić, gdzie zrobić ... poniewaz byly tony noobow w eve, a eve to wymagajaca gra, w sensie trzeba troche sie otrzaskac z nia zeby ciagnac fun i nie wdupic na pierwszym lepszym racie shipa ;)
Kiedyś był taki korp który deklarował że zajmie się noobami, no troszke zblokował po zastanowieniu przypływ świeżaków do starych korpów, ale dalej mozna znaleść korpy ciche, spokojne, dla noobow... poszukajcie, o ile bedziecie uczciwi wobec ludzi z korpa i powiecie ze nie wykupujecie abonamentu po trialu to powinno byc wszystko oki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 08:15 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
nie lataj nigdy z obcymi i nie przyjmuj invitów do floty od "niewiadomokogo"
możesz stracić shipa

czy robienie misji u agenta o wyższym Q wiąże sie tylko z wiekszę ilością standa za misje czy również większą kasą jako reward ?

robiłem u lvl2 -17, teraz mam wybór albo lvl2 +15 albo lvl3 -17.

Z wyzsza kasa.
To dziala na zasadzie ze jak bijesz standa, to lepiej zostac przy agancie z wyzszym standem niz isc na lvl3 ktory ma np. -10.
Ale od standa co najmniej 0 lepiej sie przerzucić. A jak chcesz tylko szmal to trzeba leciec na aganta z wyzszym Q odrazu.
Ja bym jednak najpierw bil standa zeby potem miec odrazu agento co najmniej Q10.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3190 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 160  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.