Achem napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
http://mobile.blizzard.com/
I co to miało potwierdzać - że Bliz to komercha? Niech zarabiają nawet na sprzedaży wydmuszek z logo wow jeżeli ktoś to kupi, to w niczym nie zmienia faktu, że wypuscili naprawdę udany dodatek z toną funu i wreszcie focusem na lore Warcrafta.
TWOIM ZDANIEM. Bo np. moim po 18 miesiacach developingu wypuscili dodatek z contentem na miesiac, za latwy i z coty-paste instanceami. Jedyny ciekawy to Nexus a poziom trzyma jedynie SOLO PVE. Tylko ze w MMO nie chodzi o solo PvE wiesz?
BTW. jak ktos jest troszke retarded to nawet Deadmines jest trudne. Ja nie wiem co wy widzicie trudnego w tych instancach. nie ma w nich nic nowego. Po jednym runie mozna jechac na pamiec bo sa tak krotkie.
A dobilo mnie jak robilem w inst quest ktory polegal na znalezieniu jakistam 5 czy 6 rzeczy (grzyby/kwiatki nie pamietam) i one wszystkie byly w JEDNYM MIEJSCU, wszystkie szesc. Dzieki ci Blizzardzie ze dbasz o mnie zebym, nie zagubil sie w tym wielkim dungeonie szukajac kwiatkow. LOL
Jesli dla kogos ta gra w tym momencie jest jeszcze trudna to sory ale moim zdaniem jest retardem.
Zawsze bylem za grami "Easy to try, hard to master" i taki byl WoW.
W tej chwili jest "Easy to try and get everything in game in one month then cancel subscription and wait for next crappy copy-paste addon".
PS. Death Knight w sumie tez lekki fail bo gra sie nim ..... (tak zgadliscie) tak latwo ze mozna go wylewelowac tak samo szybko (jesli nie szybciej) od 55-80 jak chara 70-80.