mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 516 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 26  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 148
Dołączył(a): 20.11.2007
Offline
PostNapisane: 5 gru 2008, 17:17 
Cytuj  
Srogi napisał(a):
A jakie masz profesje? Z nich pewnie i tak wiecej statow wyciagasz niz te 500 hp :)



<3 BS i bonusowe gem sloty ;)

**

Posty: 499
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 gru 2008, 22:08 
Cytuj  
Wracając do tematu, jak sobie na 80 lvlu DK radzi w pvp i jaki build dobrze się sprawdza?

*

Posty: 76
Dołączył(a): 9.11.2006
Offline
PostNapisane: 7 gru 2008, 12:08 
Cytuj  
Czy ktos wie jaki jest obecnie status przenoszenia DK na nowe kontona ktorym nie ma chara lvl 55+)?
Official FAQ jest niejasne, niby mozna normalnie przeniesc a niżej jest post, że chwilowo nie można.
Ktos przenosil DK po 1.12 na nowe konto(na ktorym nie ma chara lvl 55+)?

***

Posty: 867
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 8 gru 2008, 09:17 
Cytuj  
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=95931

Tankuje Sathariona z 3 Drakes Alive.

*

Posty: 87
Dołączył(a): 20.10.2007
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 10:15 
Cytuj  
Avan napisał(a):
Wracając do tematu, jak sobie na 80 lvlu DK radzi w pvp i jaki build dobrze się sprawdza?




Ja mam 80 lvl dk i muszę powiedzieć że jest on świetny jeśli chodzi o pvp.
Mój build uważam za najlepszy do pvp jest to unholy/blood 21/0/50
http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 1003103150
Dodam jeszcze że do pvp ważne są glyph'y warto np. mieć glyph anti magic shiled - wydłuża czas działania shielda który absorbuje każdy rodzaj magi. Normalnie to trwa 5 sec z tym glyphem 10 s. Ja oprócz tego mam jeszcze glyph runestrike- zwiększa szanse o 10% na crit z runestrike. To chyba na tyle co mogę powiedzieć o pvp dk.

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 11:29 
Cytuj  
Pablos06 napisał(a):
Ja mam 80 lvl dk i muszę powiedzieć że jest on świetny jeśli chodzi o pvp.
Mój build uważam za najlepszy do pvp ciach


Ladne ;)

Nawiasem mowiac to rzadko na tym forum ktos mowi, ze postac jest "swietna" do pvp ;)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 12:05 
Cytuj  
Licze dni kiedy wam nerfna tego jebanego anti megic shella :>

****
Avatar użytkownika

Posty: 1116
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 12:40 
Cytuj  
Zapomniałeś dodać "elo".


_________________
whiteman#2717

*

Posty: 87
Dołączył(a): 20.10.2007
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 15:49 
Cytuj  
hahah taa z każdym , z którym brałem duel'a mówił mi że DK musi być znerfowany xD

Także nie kłamię mówiąc że to świetna postać do pvp ;p

*

Posty: 82
Dołączył(a): 6.10.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 16:12 
Cytuj  
Nie tak do konca, kazdy dobry frost mage robi z dk co chce nie zaleznie od speca.

*

Posty: 87
Dołączył(a): 20.10.2007
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 19:31 
Cytuj  
cóż przyznam ci racje że frost mage jest ciężki a raczej najcięższy dla DK ale da się go pokonać ale żeby to zrobić muszę użyć wszystkich swoich cd


Ostatnio edytowano 10 gru 2008, 21:52 przez Pablos06, łącznie edytowano 2 razy
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 gru 2008, 14:48 
Cytuj  
Pytanie do tankujacych DK:

Jaki DPS udaje się wam wyciągać przy AoE w sprzęcie z hero/bs/repa? Pytanie głownie skierowane do unholy/frost tanków

Mi przy rotacji DnD,IT,PS,PEST,BB,UB,SS,SS,PEST udaje się wyciągnąć 1500dps ale to i tak w ciul mało ale sam nie wiem dlaczego:| .Był okres że wyciągałem 2300 a teraz coś się spierdzieliło chyba...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 131
Dołączył(a): 18.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 gru 2008, 19:15 
Cytuj  
Do PvP dk, to IMO tylko i wylacznie cos takiego: http://talent.mmo-champion.com/?deathkn ... 1311040306 zalety to spory self heal, masakryczy dmg no i darmowe CC. Unholy przy tym moze, sie schowac tbh. Problem pojawia sie tylko z dobrym frost magiem (jak nie dasz go na focusa to rownie dobrze, mozesz sobie odpuscic walke). Pozatym nie gimpujesz jakos bardzo dpsu w pve, spokojnie robie te 2-2,3k dpsu na bossach w pve gearze z hero, badgy.


_________________
Obrazek

*

Posty: 131
Dołączył(a): 18.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 gru 2008, 19:33 
Cytuj  
Pablos06 napisał(a):
Avan napisał(a):
Wracając do tematu, jak sobie na 80 lvlu DK radzi w pvp i jaki build dobrze się sprawdza?




Ja mam 80 lvl dk i muszę powiedzieć że jest on świetny jeśli chodzi o pvp.
Mój build uważam za najlepszy do pvp jest to unholy/blood 21/0/50
http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 1003103150
Dodam jeszcze że do pvp ważne są glyph'y warto np. mieć glyph anti magic shiled - wydłuża czas działania shielda który absorbuje każdy rodzaj magi. Normalnie to trwa 5 sec z tym glyphem 10 s. Ja oprócz tego mam jeszcze glyph runestrike- zwiększa szanse o 10% na crit z runestrike. To chyba na tyle co mogę powiedzieć o pvp dk.


Co do twojego "najlepszego buildu" to punkty w bcb przeloz do necrosis (choc to i tak smieszny dmg), brak unholy aury do pvp imo sprawia, ze pakowanie punktow w unholy traci jakikolwiek sens, gdyz przezywalnosc masz moze i dobra jezeli chodzi o casterow ale juz byle melee dps Cie zje z butami. Jak do tej pory unholy uwazam za totalny fail jezeli chodzi do PvP juz lepiej sie frost sprawdza, ale to tylko moje zdanie (choc poparte sporymi testami).


_________________
Obrazek

*

Posty: 87
Dołączył(a): 20.10.2007
Offline
PostNapisane: 10 gru 2008, 21:54 
Cytuj  
Kord napisał(a):
Pablos06 napisał(a):
Avan napisał(a):
Wracając do tematu, jak sobie na 80 lvlu DK radzi w pvp i jaki build dobrze się sprawdza?




Ja mam 80 lvl dk i muszę powiedzieć że jest on świetny jeśli chodzi o pvp.
Mój build uważam za najlepszy do pvp jest to unholy/blood 21/0/50
http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 1003103150
Dodam jeszcze że do pvp ważne są glyph'y warto np. mieć glyph anti magic shiled - wydłuża czas działania shielda który absorbuje każdy rodzaj magi. Normalnie to trwa 5 sec z tym glyphem 10 s. Ja oprócz tego mam jeszcze glyph runestrike- zwiększa szanse o 10% na crit z runestrike. To chyba na tyle co mogę powiedzieć o pvp dk.


Co do twojego "najlepszego buildu" to punkty w bcb przeloz do necrosis (choc to i tak smieszny dmg), brak unholy aury do pvp imo sprawia, ze pakowanie punktow w unholy traci jakikolwiek sens, gdyz przezywalnosc masz moze i dobra jezeli chodzi o casterow ale juz byle melee dps Cie zje z butami. Jak do tej pory unholy uwazam za totalny fail jezeli chodzi do PvP juz lepiej sie frost sprawdza, ale to tylko moje zdanie (choc poparte sporymi testami).




Wiesz te 2,3 k to nie dużo a poza tym ten build co ty pokazałeś dużo nie zdziałasz przeciwko dobrym DK . Z tym buildem co ja mam z łatwością rozwalam wszystkich prócz frost maga to na niego musze użyc mark of blood to wygrywam no i enhancement shaman jest ciężki a tak to wszystkich innych rozwalam. Jęsli mi nie wiezysz to znajdz mnie na servie Kazzak nick : Nerhzull

Pozatym byle dps mnie nie zje z butami :P

*

Posty: 87
Dołączył(a): 20.10.2007
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 09:31 
Cytuj  
Cóż zmieniłem talenty na takie http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 0203103140

i cóż jest troszkę lepiej ale dużej róznicy nie ma

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 12:21 
Cytuj  
Hmm ja oceniam te zmian tylko na lepsze , dk dostanie fajnego boosta do tankowania , łatwiej osiągnąć def cap , zobaczymy jak jeszcze z glyphami i sigilami...
We have talked about making some of these changes and wanted to provide more details. You should be able to try these out yourselves on the PTR before they go live.

Our reason for most of these changes should be obvious, but some common themes are:

* Making tanking still rely on cooldowns, but rely on them a little less.
* Make Blood a more attractive spec, and particularly for tanking.
* Chill out some of the defensive capabilities all DKs have in PvP.
* Avoid having to use Death and Decay as an out-of-combat runic power generator.


General

* All multi-rune abilities generate 15 runic power.
* New runeforge rune -- Rune of the Stoneskin Gargoyle (two-handed only) now grants 25 Defense and 2% Stamina.
* Many death knight glyphs have been changed. In many cases the negative consequences were removed.
* New death knight sigils are now available, primarily from vendors, including a tanking-oriented sigil.


Blood

* Rune Strike -- damage decreased from 200% to 150% but threat increased to 150% from 100%.
* The healing of Blood Aura, Blood Presence and Death Pact has been doubled.
* Heart Strike – we overhauled this ability. It no longer has a haste debuff but will now be able to strike two targets like a cleave. It still hits for more than Blood Strike, but you can still use Blood Strike if e.g. you don’t want to break CC.
* Bloody Strikes – the bonus damage from Pestilence has been moved here to help Blood AE slightly.
* Vampiric Blood -- in addition to its current effects, also adds 20% health temporarily.
* Will of the Necropolis -- now reduces the damage of any attack that takes the DK below 35% health by 5 /10/15% instead of boosting armor when wounded,
* Dancing Rune Weapon – cost reduced from 60 to 40 runic power.


Frost

* Icebound Fortitude – now reduces damage by 20% instead of 50%. The amount of damage reduced increases with bonus Defense (to about 35% for 540 Defense, but it can go higher). The stun immunity is intended to be its primary role in PvP.
* Frost Presence -- bonus armor increased from 60 to 80% and magic damage reduction increased from 5 to 15%. We wanted to reduce the effectiveness of cooldowns but bring up base mitigation to reduce damage spikiness.
* Horn of Winter -- now has no cost and grants 10 runic power in addition to its stat buff, but has a 30 sec cooldown.
* Hungering Cold – cost reduced from 60 to 40 runic power.


Unholy

* Anti-Magic Shell -- cooldown lowered to 45 sec from 60 sec.
* Bone Shield -- mitigation reduced from 40% to 20%.
* Corpse Explosion -- damage increased substantially, added 5 sec cooldown, and changed cost to 40 runic power.
* Night of the Dead -- now grants 40/70% passive area spell avoidance to your pet in addition to its current effects.
* Outbreak – this talent no longer receive bonus damage from Pestilence. The bonus from Plague Strike and Blood Boil has been increased slightly.
* Pestilence -- no longer has a 10 sec cooldown.
* Raise Dead -- now split into two spells: Raise Dead now raises a ghoul or pet ghoul (if talented). Raise Ally now raises a fallen party member (at no reagent cost).
* Shadow of Death -- duration reduced from 45 seconds to 25 seconds.
* Unholy Blight – cost reduced from 60 to 40 runic power.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 12:54 
Cytuj  
Szczegolnie Blood fajnie buffniety.

*

Posty: 131
Dołączył(a): 18.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 13:10 
Cytuj  
Pablos06 grasz horda czy aliantem? Jestesmy w tej same BG, ale nigdy Cie jeszcze nie spotkalem na zadnym bg. Dobry dk tzn co? Unholy? Nie zartuj, swoim dmg mozesz mnie co najwyzej polaskotac, zwlaszcza teraz jak blood dostanie mega buffa (vide HS jako cleave, vampiric aura +20% hp). Ale moze wkoncu spotkam Cie na jakims bg, wtedy zobaczymy co tak naprawde potrafisz


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 13:22 
Cytuj  
Ale ciekawe kiedy te zmiany zostaną wprowadzone w życie :)


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 516 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 26  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.