Zychoo napisał(a):
Scorpio napisał(a):
Willpower i preception to tylko ~30% skill points uzywanych w PvP, reszta to już połaczenie innych atrybutów, więc rada pakowania w will i prec skutuje tym ze fregate na lv 5 zrobi sie w 24 dni ale juz paczke skilli z navigation znaacznie dluzej.
Nie zgodze sie. Jesli chcesz byc allround pvperem. Ale jesli chcesz byc pr0 we wszystkim to bedziesz lamz0rem generalnie. Ja uwazam, ze specjalizacja to podstawa. A specjalizowac sie nie mozna we wszystkim.
Jesli ktos twierdzi, ze tylko 30% sp uzywanych w pvp to ja rzucam taki chart. Prezentuje rozklad moich skili. Ponad 50% to perc+willp (gunnery, spaceship command, mlo). Nastepne 20% to skile gdzie ktoras z tych dwoch cech laczy sie z inna.
30% to bardzo duze niedoszacowanie. Oznaczaloby to, ze mem/int maja 70% (bo charyzma osczywiscie nie ma zadnego znaczenia). Wedlug mnie to jest conajmniej 60-70% dla charka pew-pew. Chyba, ze ktos chce byc specem od EW lub ... dunno. Drony tez perc czy tam willp uzywaja.
A navigation to akurat wyjatkowo zly przyklad, bo uzywa perception jako secondary skilla.
A jesli chodzi o
Cytuj:
fregate na lv 5 zrobi sie w 24 dni
to ja osobiscie na swoim charku fregate od zera do lvl 5 robie w dni 8. A w 30 to robie BSy na 5.
To teraz bądz tak miły i wypisz te skille.
Prec i Will uzywane są jako primary w gunnery i w spceship command, w electronics, enginering, ktore sa tez potrzebne na 5 do tech II fitów idą już memory jako primary lub inteligence jako primary.
Dodatkowo, gdyby ktoś chciał być fleet comanderem i dac pełen boost do fleet ze skilli i modułow potrzebuje tez cos ... to tak na marginesie.
U mnie wygląda to tak :
I pomimo dużej ilości SP w innych niż bojowe dziedzinach, to jednak poza larget tech II Guns mogę praktycznie używać dowolnego fitu i typu statku .. no poza commandem którego nie skillowałem bo nie chciałem.