mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 120  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 gru 2008, 10:25 
Cytuj  
Ping ~188. To dobrze czy zle jak na taka gre? (nie znam sie)


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 111
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 18 gru 2008, 10:26 
Cytuj  
mialo byc w okolicach 70, ale koles moze byc US

edit. na poprzednich screenach z mmorpgitalia koles ma ok 70 ping wlasnie


_________________
Psst.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 gru 2008, 10:31 
Cytuj  
Ping na UPC - od 40 ~ do 70ms

*

Posty: 111
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 18 gru 2008, 10:34 
Cytuj  
wszedzie znikaja wzmianki o tym leaku, na official forum, u Gianny a teraz na mmorpg.com.. szybko chlopaki dzialaja


_________________
Psst.

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 18 gru 2008, 10:38 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
Ale pierdolicie smuty, przeciez bylo powiedziane skoxanie postaci na maxa ma zajac malo czasu, wiec co tutaj maja do rzeczy jakies dwu letnie koxy? Wszystko ma sie przeciez opierac na itemkach robionych przez graczy (poza nielicznymi wyjatkami).


Akurat ta gra nie jest item-based.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 18 gru 2008, 10:39 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
A teraz uciekajcie na gg.


dobrze ojcze. :)
y3l33t4, to Twoje pierwsze tu posty (ja tez jestem w miare swiezy) - nie bierz tego do siebie, mam wrazenie, ze od wczoraj ojciec wzial sie za dyscypline na forum DFO. w porownaniu do jego komentarzy z dnia wczorajszego potraktowal nas... z ojcowska czuloscia.

dzieki za screeny, nie widzialem ich wczesniej, wyglada to zajebiscie.
a co do pingu, to w tradycyjnym MMORPG bylby git, ale w DFO (FPS), to troche duzo, choc nie tragicznie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 gru 2008, 10:43 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
a co do pingu, to w tradycyjnym MMORPG bylby git, ale w DFO (FPS), to troche duzo, choc nie tragicznie.


Nie myl FPP z FPS.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 gru 2008, 10:46 
Cytuj  
Staly ping dla gry mmorpg nie bedzie przeszkadzal. Chociaz combat moze dostac pretem po jajkach i widac bedzie roznice pomiedzy tymi z pingiem 30, a tymi z pingiem 188.

Na pewno gracze z pingiem ponizej 70ms beda mieli przewage w kwestii precision predict i ogolnego feelingu w grze.

Wazne zeby nie bylo PL (Packets Losts, chociaz Polaczkow im mniej tym lepiej rowniez h3h3), skokow pingu i z dupy 70ms do 450ms bo nagle na jednym obszarze znalazlo sie wiecej niz 20 graczy.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 18 gru 2008, 11:01 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
smeagollum napisał(a):
a co do pingu, to w tradycyjnym MMORPG bylby git, ale w DFO (FPS), to troche duzo, choc nie tragicznie.


Nie myl FPP z FPS.


w tym przypadku akurat bardziej chodzilo mi o to S(shooter) niz o perspektywe (ktora przeciez nie jest tylko FP(first person), jest takze TP(third person)). w ogole powinienem napisac shooter i juz. namieszalem. :)

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 18 gru 2008, 11:02 
Cytuj  
No jak fireballa beda latac szybko to te 150ms pomiedzy 50 a 200 moze zawazyc na loocie.
Wiec lepiej zeby nie byly niskie pingi, bo powyzej 300 to w fpsa sie nie da juz grac.
A to bedzie po czesci jak fps.


_________________
Obrazek

*

Posty: 111
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 18 gru 2008, 11:16 
Cytuj  
czary beda wzglednie wolno latac z tego co widzialem w trailerze.. gorzej ze strzalami. Dodatkowo czary maja splashe.


_________________
Psst.

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 gru 2008, 11:58 
Cytuj  
y3l33t4 napisał(a):
czary beda wzglednie wolno latac z tego co widzialem w trailerze.. gorzej ze strzalami. Dodatkowo czary maja splashe.


kontrukcja strzaly jest prosta jak budowa cepa, co mozna bylo wyczytac z opisow bety na noobcomic ;P dlatego tez mysle ze na 99% beda strzaly ze splashem, jednak beda wymagaly ciekawych skladnikow i wysokich craftow (skile)


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

*

Posty: 70
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 gru 2008, 13:21 
Cytuj  
Uhm... czemu martwicie się pingami?
Zapewne zastosują manewr jak w UO, czyli - najłatwiej zaprezentować na przykładzie:
  • gracz1 ma ping 100
  • gracz2 ma ping 70
  • gracz3 ma ping 523

finalnie żeby mieli równe szanse, wszyscy mają ping z serverem 500, bo tak zostaje on ustawiony ;)
I nikt nie odczuwa laga.


_________________
"Brothers... what we do in life... echoes in eternity."

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 18 gru 2008, 13:26 
Cytuj  
ping do servera DFO oscyluje w granicach 70 wiec imo calkiem spoko.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 18 gru 2008, 13:43 
Cytuj  
Asmax napisał(a):
tiomor napisał(a):
Ale pierdolicie smuty, przeciez bylo powiedziane skoxanie postaci na maxa ma zajac malo czasu, wiec co tutaj maja do rzeczy jakies dwu letnie koxy? Wszystko ma sie przeciez opierac na itemkach robionych przez graczy (poza nielicznymi wyjatkami).


Akurat ta gra nie jest item-based.


Ale mi chodzi o to ze ktos grajacy dluzej, nie bedzie mial przewagi dlatego, ze wyfarmil jakiego uber itemki ;), kazdy bdezie latal w podobnych ;]

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 gru 2008, 14:22 
Cytuj  
Dobra, to skoro już wiecie jakie są pingi to może powiedzcie, tak szczerze, od serca, warto czekać ?

Chyba strasznym rapem na NDA to nie będzie ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 gru 2008, 14:32 
Cytuj  
Jesli jestes glodny pvp z full loot to tak, warto.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 18 gru 2008, 15:05 
Cytuj  
warto, i tyle.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 18 gru 2008, 16:16 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Jesli jestes glodny pvp z full loot to tak, warto.

To nedza sie zapowiada. :< Dobra gra sprawia frajde niezalaznie czy jestes wyposzczonym pvp playerem czy nie.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 gru 2008, 16:37 
Cytuj  
Nie.

Ta gra jest dla specyficznego targetu i "nie w ich stylu" byloby przypodobanie sie np. carebearsom od PVE czy innej populacji.

DF ma taki byc i jest, koniec.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 120  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.