mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 198 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 lis 2008, 22:09 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
iniside napisał(a):
>Pełna<< symulacja cząsteczek w przestrzeni (oczywiscie bardziej na modłe Star Wars-space, niz realistic :P). Do tego wkoncu bedzie proceduralnie rysowane UI (w calosci na GPU), proceduralne planety, proceduralne swiata (ehh), i proceduralne particles (fizyka jest liczona na CPU jeszcze, ale grafiki bedzie przynajmniej czesciowo generowana przez shadery).


A bedzie to chociaz ladniejsze? ;<

A widziales wybuchy na nowych trailerach ? No to spodziewaj sie czegos takiego :E.
Ale mnie wystarcza normalne particles laserow/raili/projectles.

@shad
Wszyscy dobrze wiemy, ze jestes hardcorowcem. Jak chcesz mozesz grac na classic, ja nie zamierzam iakzda zmiane ktora polepszy te odstajaca od okretow grafike, przywitam z otwartymi rękoma :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 lis 2008, 22:19 
Cytuj  
Oczywiście ja też, jeżeli tylko tych wszystkich efektów nie trzeba będzie wyłączyć podczas pierwszej większej bitwy (a prawda taka że trzeba będzie).


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 11 lis 2008, 23:23 
Cytuj  
Fajnie tam pokazali animacje zasysania czegos ze statku ;d nie tak jak teraz jakis lewy stozek pomiedzy shipami tylko zajebista chmura zajebiscie ciagnaca sie od statku do statku. Zajebiscie;d

co do obciazenia kompa to costam wlasnie gadali o shipach ze teraz np swiatla generuja osobno kazde a bedzie tak ze wszystko naraz itd itp nie wiem o co im chodzilo dokladnie ale ogolnie bedzie lepsza grafa i lepsza wydajnosc;) Tylko costam jeszcze wspominali ze "costam costam ale wtedy nie bedzie juz wersji classic a tego chcielibysmy uniknac narazie" :d Nie chcialo mi sie przewijac zeby sie wsluchac o czym gadali (tak sobie to na 2gim ekranie odpalilem a na gg mialem ciekawsza rozmowe;p ) no ale pewnie o tym ze jak to wszystko wejdzie to bye bye klasyczna wersjo clienta;d


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lis 2008, 09:41 
Cytuj  
Sou napisał(a):
Fajnie tam pokazali animacje zasysania czegos ze statku ;d nie tak jak teraz jakis lewy stozek pomiedzy shipami tylko zajebista chmura zajebiscie ciagnaca sie od statku do statku. Zajebiscie;d

co do obciazenia kompa to costam wlasnie gadali o shipach ze teraz np swiatla generuja osobno kazde a bedzie tak ze wszystko naraz itd itp nie wiem o co im chodzilo dokladnie ale ogolnie bedzie lepsza grafa i lepsza wydajnosc;) Tylko costam jeszcze wspominali ze "costam costam ale wtedy nie bedzie juz wersji classic a tego chcielibysmy uniknac narazie" :d Nie chcialo mi sie przewijac zeby sie wsluchac o czym gadali (tak sobie to na 2gim ekranie odpalilem a na gg mialem ciekawsza rozmowe;p ) no ale pewnie o tym ze jak to wszystko wejdzie to bye bye klasyczna wersjo clienta;d


!

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 lis 2008, 10:00 
Cytuj  
Cytuj:
co do obciazenia kompa to costam wlasnie gadali o shipach ze teraz np swiatla generuja osobno kazde a bedzie tak ze wszystko naraz itd itp nie wiem o co im chodzilo dokladnie ale ogolnie bedzie lepsza grafa i lepsza wydajnosc;) Tylko costam jeszcze wspominali ze "costam costam ale wtedy nie bedzie juz wersji classic a tego chcielibysmy uniknac narazie" :d Nie chcialo mi sie przewijac zeby sie wsluchac o czym gadali (tak sobie to na 2gim ekranie odpalilem a na gg mialem ciekawsza rozmowe;p ) no ale pewnie o tym ze jak to wszystko wejdzie to bye bye klasyczna wersjo clienta;d

Mowiac bardziej zrozumiale. Chca wszystko przepisac na karte graficzna. Tak aby kazdy element grafiki był generowany proceduralnie.
To w sumie zrozumiałem. Shader generujace proste swiatłeko ma ile? 15 linijek ? :E.
W przyszlosci chca tez wykorzystac CUDA to zaawansowane fizyki.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 12 lis 2008, 11:34 
Cytuj  
Sou napisał(a):
co do obciazenia kompa to costam wlasnie gadali o shipach ze teraz np swiatla generuja osobno kazde a bedzie tak ze wszystko naraz itd itp nie wiem o co im chodzilo dokladnie ale ogolnie bedzie lepsza grafa i lepsza wydajnosc


To bylo porownanie wersji classic z premium. Czyli to co jest juz teraz.

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 16 lis 2008, 13:45 
Cytuj  
No coz, nowy expansion troche zmienil banals gry.
Wczoraj latalismy sobie troszke i w pewnym momencie znajomy przyatakowal rapierem dwa wolfy. Powinien rozdupcyc je w trymiga. Okazalo sie, ze dostaje srogie baty, nie zdjalby zadnego, nie mogl uciec (MWD wylaczony scramblem), dopiero gdy doskoczylem do niego drugim rapierem szanse sie wyrownaly i udalo sie wygrac starcie, chyba tylko dzieki zaskoczeniu prawde mowiac, bo jednego spizgalem zanim sie zdazyl zorientowac, a drugi uciekl jak zobaczyl ze jest sam. Jakby mnie przyscramblowal i zaczal orbitowac krotko to jedyna nadzieja w tym, ze mam lepszego tanka i moja jedna jedyna Heavy Missile bedzie go uszkadzac (bo o trafieniu go z projectila mozna zapomniec).

Szczerze mowiac, troche dziwny balans, kiedy 2x Wolf vs 2x Rapier maja rowne szanse ;-)

Mac, latales cos po QR?

Male wyjasnienie:
1. Wolf - matarska assault fregata, nie wiem ile warta, pewnie z fitem i rigami jakies 30-40 baniek
2. Rapier - matarski force recon ship, z fitem i rigami warty okolo 150 baniek.

Obawiam sie, ze teraz moze sie okazac, ze najlepszymi statkami do PvP beda fregaty ;]
Wczoraj przy okazji stracilismy BSa (chyba armageddona) i BC (drejka) na wlasnie jakis popierdolkach.

W sumie ciekawe, podreczniki walki wiekszymi shipami trzeba bedzie napisac od nowa. Moze okaze sie, ze standardowym wyposazeniem bedzie teraz Smartbombka na popierdolki. Tylko o ile duze shipy z 8ma high slotami moga sobie na takie cos pozwolic, to taktyczne 'szpile' typu Force Recon beda zdane na ... no wlasnie. Na co.

Napiszcie jakies doswiadczenia z walki po patchu. Jak dla mnie to sporo sie zmienilo, balans wywrocony o 180 stopni chyba. I tu masz swoja zmiane dla 0.0 pilota shad. W ceptorze, to chyba bedziesz niezniszczalny. Nikt Cie nie trafi.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 16 lis 2008, 14:23 
Cytuj  
Latalem troche wczoraj, taki sam rape jak zawsze :lol:
http://veto.griefwatch.net/?p=engagement&kill=26075 (nie ma wszystkich w tym engagement, z reszta i tak polowa uciekla)

Troche dziwna ta sytuacja z AF vs rapier tbh, ile mieliscie webow? Rozumiem ze teraz tylko -60% no ale bez przesady. Arty czy AC?

I nie mam zamiaru latac fregatami, nigdy nie lubilem i zdania raczej teraz nie zmienie.

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 16 lis 2008, 14:38 
Cytuj  
No typek ktory latal tym rapierem ulomkiem nie jest. Szczegolnie jesli chodzi o latanie rapierkiem.
http://voodookills.griefwatch.net/index ... =Zabijucha

no ale wlasnie troche podreperowalem sobie morale, bo rozbilismy flote milicjantow ;]


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 lis 2008, 14:41 
Cytuj  
ZYCH napisał(a):
Kupie 60cio dniowy gamecard.
Dam... no powiedzmy 560 milijonow.

Tej, dlugi ureguluj ;]


Sam wlasnie ogladam co sie zminielo od ostatniego patcha. Znow trzeba od nowa sie rozgladac za fitami, bo czlowiek starsznie z obiegu wypada.

Czyli wrocila moda na male statki?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 16 lis 2008, 15:12 
Cytuj  
No nie wiem czy wrocila moda na male statki. Moze jak polatam troche czyms mniejszym to bede w stanie cos poweidziec wiecej.

tomugeen napisał(a):
Tej, dlugi ureguluj ;]

Nie ma dlugow, to czesc faktury jaka bylem zmuszony wystawic za wykorzystywanie mojej postaci.


_________________
Obrazek

*

Posty: 153
Dołączył(a): 21.10.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 20:19 
Cytuj  
Witam.
Wiecie cos na temat cen tego nowet cap command shipa ORCA?
I kiedy sie pojawi w grze?

I tak wogole to mozna gdzies znalezc info a o zmianach w patchu po polsku nie chce mi sie tego sobie tlumaczyc wszystkiego :-)

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 23:31 
Cytuj  
grzegorz1 napisał(a):
Witam.
Wiecie cos na temat cen tego nowet cap command shipa ORCA?
I kiedy sie pojawi w grze?

I tak wogole to mozna gdzies znalezc info a o zmianach w patchu po polsku nie chce mi sie tego sobie tlumaczyc wszystkiego :-)

ORC-a już jest, możesz kupic u Dormia z Shocky, ma chlopak BPO na to.

*

Posty: 126
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 14:52 
Cytuj  
Cytuj:
Szczerze mowiac, troche dziwny balans, kiedy 2x Wolf vs 2x Rapier maja rowne szanse


Hmm no raczej wolfy by poszly szybko do piachu jak byście na tych rapierach zamontowali zapomniany modul Target painter to ktorego matarskie recony maja bonus i to dosc duzy.
TP dziala teraz zaj[...], i wreszczie sygnatura shipa ma znaczenia.
Wczoraj robilem testy z kolega w corpie i on walil do mnie ac z vagi ja sobie orbitowalem w cepie bez mwd,prawie zadnen hit nie wszedl (co jest zrozumiale) med ac 125 sr , cep sygnatura c.30.
Kaszanka moze byc przy mwd i locie prosto na dzialka vagi wtedy trafiaja.Zaczynam sie zastanawiac czy nie wkladac Ab na cepa ,lol :) ,nawet male działa maja trudosci z takim cepem ponad 1600m/s ,tylko speed dosc maly jak na lapanie celi.
takie moje rozwazania.
Ogolnie matarskie recony bez tp mozna teraz do piachu wyrzucic,bo ani to szybkie (hugin juz nie bedzie nano tank) ani nie zwebuje dobrze.
Ja bym wrzuicl ab t2 ,Tp t2 i duzo shielda ,tylko gdzie to wrzucic wszytko na 6 medow.


_________________
Kleiv - [Warcry]
De Marquiz / Marquis Blackk [Spain] - Potbs
Cereminretus - EvE - frozen.

Obrazek

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 15:01 
Cytuj  
Nie no, do webowania sie nadaja dalej idealnie. Tyle, ze w gangu. Ja sie zastanawiam czy nie wsadzac 3 webow. Z odleglosci 40km mozna spowolnic pol gangu.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2009, 15:18 
Cytuj  
nie wiedziałem gdzie to wkleić, tu się chyba nada, bo to info, które pozwala na patrzenie na przyszłośc EVE z większym optymizmem ;)
Cytuj:
What a great way to start out 2009--a new PCU (Peak Concurrent User) record of 45,186!! While we've made tremendous serverside changes in the EVE Online infrastructure with the EVE64 and StacklessIO initiatives, it is truly a testament to our loyal fans that 5 years into EVE's existence we are still breaking records and more people are flying in New Eden than ever before.

We know we'll be trying to find leftover champagne from New Year's EVE to celebrate. When we do, we'll toast to you!

link:
http://myeve.eve-online.com/news.asp?a= ... 2662&tid=1

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2009, 17:36 
Cytuj  
http://www.eveonline.com/pressreleases/ ... leaseID=52


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2009, 23:13 
Cytuj  
No zmiany w tym expie zwalaja z nog. Doslownie. Szkoda ze od strony graficznej jeszcze niedopracowane i wszelkie particles dalej wygladaja biednie ;p. Szczegolnie hybrdy, wybuchy itd :E.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2009, 00:21 
Cytuj  
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=621

http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=618

to dla mnie brzmi ciekawie ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2009, 09:50 
Cytuj  
No i dla mnie też. :D


_________________
@polygamia

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 198 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.