mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 120  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2009, 15:55 
Cytuj  
Motopompa napisał(a):
Cytuj:
i dowcip się wyostrzył, no no ...

Cytuj:
oryginalny żarcik.

bardzo boli?


a Tobie co ?


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 sty 2009, 16:05 
Cytuj  
xones napisał(a):
patrząc na gameplay trailery na youtube to ta gra nie będzie miała zainteresowania bo wygląda jak z 1999 roku albo i ...

jak można wypuścić rpg z taką animacją w 2009 roku...

DARKFAIL


Sa tacy, ktorym taka grafika nie przeszkadza w 2009 roku:

Obrazek

wiec o darkfalla bym sie nie martwil. Jesli failnie to napewno nie z powodu grafiki.

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 sty 2009, 16:10 
Cytuj  
Nie to ze sie zgadzam z Xonesem, ale osobiscie paskudna animacja nieporównywalnie bardziej przeszkadza mi w grze niz paskudna grafika :)


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 sty 2009, 16:18 
Cytuj  
Cytuj:
Sa tacy, ktorym taka grafika nie przeszkadza w 2009 roku:


To jest akurat zły przykład.

*

Posty: 56
Dołączył(a): 24.11.2008
Offline
PostNapisane: 19 sty 2009, 16:21 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
xones napisał(a):
patrząc na gameplay trailery na youtube to ta gra nie będzie miała zainteresowania bo wygląda jak z 1999 roku albo i ...

jak można wypuścić rpg z taką animacją w 2009 roku...

DARKFAIL


Sa tacy, ktorym taka grafika nie przeszkadza w 2009 roku:

Obrazek

wiec o darkfalla bym sie nie martwil. Jesli failnie to napewno nie z powodu grafiki.


jak byś umiał czytać ze zrozumieniem to byś wiedział że nie pisałem nic o grafice jako takiej tylko animacji postaci

drewnianymi kołkami w rpg grać się nie da...

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 19 sty 2009, 16:21 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Cytuj:
Sa tacy, ktorym taka grafika nie przeszkadza w 2009 roku:


To jest akurat zły przykład.


Pisząc coś tak kontrowersyjnego musisz podać jakiś argument.


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2009, 16:28 
Cytuj  
tak animacje są do bani. jeśli komuś to przeszkadza, to ma pecha, nie zagra w DFO.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 19 sty 2009, 16:37 
Cytuj  
brazz napisał(a):
tak animacje są do bani. jeśli komuś to przeszkadza, to ma pecha, nie zagra w DFO.

no chyba tak to sie wlasnie skonczy...

edit:
/sad


Ostatnio edytowano 19 sty 2009, 16:37 przez Lufanga, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 sty 2009, 16:37 
Cytuj  
Zagra, zagra, kwestia zeby bylo duzo plusow ktore beda zaslaniac te minusy :)


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 19 sty 2009, 16:44 
Cytuj  
animacja kuluje ale jest duzo wiecej +


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 19 sty 2009, 16:45 
Cytuj  
Shadhun napisał(a):
Zagra, zagra, kwestia zeby bylo duzo plusow ktore beda zaslaniac te minusy :)


dobrze by bylo , choc moze byc z tym problem bo miodnosc >all a zapowiada sie graficznie nie najlepiej (wliczajac animacje) no i naj. zagadka to miodnosc plynaca z gameplay'a a na tym polu daje im malutkie szanse ze cos im wyjdzie

*

Posty: 111
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 19 sty 2009, 16:54 
Cytuj  
xones napisał(a):

drewnianymi kołkami w rpg grać się nie da...


Kiedys w rpg gralem drewniana kostka i bylo calkiem spoko.


_________________
Psst.

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 19 sty 2009, 16:58 
Cytuj  
y3l33t4 napisał(a):
xones napisał(a):

drewnianymi kołkami w rpg grać się nie da...


Kiedys w rpg gralem drewniana kostka i bylo calkiem spoko.


Ja ostatnio gralem w WAR'a i nie bylo spoko :P

*

Posty: 111
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 19 sty 2009, 16:59 
Cytuj  
QFC napisał(a):
y3l33t4 napisał(a):
xones napisał(a):

drewnianymi kołkami w rpg grać się nie da...


Kiedys w rpg gralem drewniana kostka i bylo calkiem spoko.


Ja ostatnio gralem w WAR'a i nie bylo spoko :P


czyli DREWNO FTW?


_________________
Psst.

*

Posty: 68
Dołączył(a): 16.01.2009
Offline
PostNapisane: 19 sty 2009, 17:10 
Cytuj  
do rpg jak sie nie myle wystarczaly kiedys kosci i kartka papieru... no i piwo :]


a tak przy okazji czy ktos moze piszac ze animacja jest fatalna dac DOKLADNEGO linka do tego co widzial. Bo jak nie to wsumie nie wiemy o czym dana osoba pisze. Moze on widzial to :} http://uk.youtube.com/watch?v=N9zrpSKCbbY
8)

*

Posty: 103
Dołączył(a): 15.10.2008
Offline
PostNapisane: 19 sty 2009, 17:21 
Cytuj  
y3l33t4 napisał(a):
czyli DREWNO FTW?
Tak - wszyscy beda grali druidem w formie drzewca :wink:

A tak powaznie to np. na tym filmiku animacja/grafa jest dla mnie wystarczajaca :)

Poza tym tak jak to nie jedna osoba tutaj mowila i jak wiadomo od zawsze, wazniejszy jest gameplay, a wystarczy zeby grafika nie przeszkadzala 8)


_________________
WoW BL, PS2: Woodman [NC], ESO AD -> Aludan, FE:D -> Aludan

*

Posty: 111
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 19 sty 2009, 17:26 
Cytuj  
Ja tez nic nie mam do animacji. http://pl.youtube.com/watch?v=XX4jLw5oM1c&NR=1 <-- Jak ktos dobrze tutaj zauwazyl (ostatni comment), jedyne co kuleje to animacja dupy. Animacje walki imo pierwsza klasa.


_________________
Psst.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 sty 2009, 17:38 
Cytuj  
MagPS napisał(a):
Dana napisał(a):
Cytuj:
Sa tacy, ktorym taka grafika nie przeszkadza w 2009 roku:


To jest akurat zły przykład.


Pisząc coś tak kontrowersyjnego musisz podać jakiś argument.


Grafika WoW nie przeszkadza bo jest perfekcyjna w tym jaka ma być, czyli kreskówkową, wyrazistą ala warcraft 3. Tu nie ma znaczenia czy mamy 2003 czy 2009. Moglibyśmy dodać więcej poligonów do postaci, ale to nie miałoby większej różnicy ze względu na styl jaki sobą WoW prezentuje. DFO natomiast pretenduje (tak mi się przynajmniej zdaje) do miana posiadania grafiki "dark, gritty, fantasy-realistic", a więc to czego od niej oczekujemy czy wymagamy znajduje się w zupełnie innej lidze niż grafa WoWa.

Takie jest moje zdanie.

Ale zgadzam się że grafika nie przyczyni się w najmniejszym stopniu do ew. faila Darkfaila. Animacje to już inna sprawa...

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 sty 2009, 17:51 
Cytuj  
Animacje postaci sa waznym elementem kazdej gry PVP. W WAR bylem bardzo zawiedziony nienaturalna animacja mojego mrocznego elfa podczas rzucania zaklec ofensywnych i z tego tez powodu zawiesilem subskrypcje. Uwazam, iz Aventurine wiecej czasu powinno poswiecic na dopieszczanie elementow audio-wizualnych, zeby nie wyszla im z tego jakas pusta gierka w stylu AOC, ktora PVP MMO jest tylko z nazwy, bo postaci sa zle animowane.

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2009, 18:21 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Animacje postaci sa waznym elementem kazdej gry PVP. W WAR bylem bardzo zawiedziony nienaturalna animacja mojego mrocznego elfa podczas rzucania zaklec ofensywnych i z tego tez powodu zawiesilem subskrypcje. Uwazam, iz Aventurine wiecej czasu powinno poswiecic na dopieszczanie elementow audio-wizualnych, zeby nie wyszla im z tego jakas pusta gierka w stylu AOC, ktora PVP MMO jest tylko z nazwy, bo postaci sa zle animowane.


true. niech się lepiej skupią nad dopieszczaniem animacji zamiast pracować nad mało potrzebnymi featursami (statki, housing, miasta, crafting etc.)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 120  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.