mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 120  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 11:26 
Cytuj  
Nie ma to jak se pogadac na poziomie.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 13:26 
Cytuj  
Mnie bawia te tutoriale zamieszczone na beta sajcie przez devsow.

1- naciskac lkm i starac sie utrzymac przeciwnika na kursorze (lul pro)
2- melee faq to zachodzic przeciwnika od tylu i nei dac sie zajsc od tylu ;p
itp.
fajne sa:D
play tasos style!

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 13:50 
Cytuj  
pierwszy raz w życiu widzisz instrukcję obsługi do gry?

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 13:54 
Cytuj  
Hyhy wszystkie takie sa ;]
WSAD tez napewno wytlumacza.
Nie wszyscy wiedza co i jak, heh.
('',) \o/ -_- ~~ >< ;;


Posty: 6
Dołączył(a): 10.01.2009
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 17:26 
Cytuj  
Za duzo wymagamy ? Ja chcialbym na przyklad odwiedzic dzis forum Darfkfall online albo zagrac w dniu premiery razem ze wszystkimi. Obie rzeczy sa poki co niewykonalne. Rzeczywiszcie... straaaaszne wymagania ;)


_________________
You are not your post count. You are not your signature. You are not your rig specs.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 21:38 
Cytuj  
bloob napisał(a):
('',) \o/ -_- ~~ >< ;;


moar


_________________
@polygamia

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 21:38 
Cytuj  
forumfall wstało, news.

http://forums.darkfallonline.com/showth ... p?t=112662

miło wiedzieć, że pracują w niedziele.

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 21:42 
Cytuj  
Cytuj:
Forums had been down due to several DDOS attacks.

hehe, ktos sie wkurwil na tyle, ze mu nie wystarczy niekupowanie gry


_________________
Obrazek

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 21:48 
Cytuj  
Zychoo napisał(a):
Cytuj:
Forums had been down due to several DDOS attacks.

hehe, ktos sie wkurwil na tyle, ze mu nie wystarczy niekupowanie gry


atak nie był skierowany bezpośrednio przeciw AV:

http://tech.slashdot.org/article.pl?sid ... 24/0113210

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 21:53 
Cytuj  
w wywiadzie dla jednej greckiej gazety Tasos powiedzial, ze: the target player-base for a server is 50k people

50 tys ludzi na jednym serverze ! WOW (przepraszam za to przeklenstwo), niezla jazda bedzie

http://forums.darkfallonline.com/showth ... p?t=112683


_________________
Obrazek

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 21:57 
Cytuj  
maksimum to ok 10k graczy zalogowanych jednocześnie, być może nieco więcej. 50k to zapewne liczba charów utworzonych na serwerze.

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 22:01 
Cytuj  
Wyraznie napisane, ze player-base a nie char-base.
Czemu w to watpisz ? Server Eve Online miesci duzo wiecej graczy na raz, wiec mozna jak widac.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 22:20 
Cytuj  
Tyle, ze Eve Online to tysiace malych zon, ktore to latwo mozna porownac do instancji z brakiem limitu graczy .
Struktura DFO jest zupelnie inna i nie trzeba chyba tego tlumaczyc.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 22:22 
Cytuj  
player base czy char base, nie ma różnicy. na każdym koncie będzie można założyć tylko 1 postać.

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 22:23 
Cytuj  
Zarri napisał(a):
w wywiadzie dla jednej greckiej gazety Tasos powiedzial, ze: the target player-base for a server is 50k people

50 tys ludzi na jednym serverze ! WOW (przepraszam za to przeklenstwo), niezla jazda bedzie

http://forums.darkfallonline.com/showth ... p?t=112683
To jest ich marketing, ktorego nie zauwazacie ;)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 22:32 
Cytuj  
Na serwerze eve online jest 250 tysiecy graczy, oczywiscie online w granicach 40 tysiecy, w WoW na jeden serwer podobno przypada srednio 15 tysiecy i max 3 tysiace online, czyli ameryki nie odkryli z tymi proporcjami w DFO i sa typowe.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 103
Dołączył(a): 15.10.2008
Offline
PostNapisane: 26 sty 2009, 14:17 
Cytuj  
Asmax napisał(a):
Tyle, ze Eve Online to tysiace malych zon, ktore to latwo mozna porownac do instancji z brakiem limitu graczy .
Struktura DFO jest zupelnie inna i nie trzeba chyba tego tlumaczyc.

No wlasnie ciekawi mnie jak rozwiazali DFO technicznie, bo nawet 10tys. graczy jak na nieinstancjonowany swiat to duzo ...

Pamietajcie tez ze te liczby to "wizja" Tasos'a, a ja nawet nie widzialem filmiku/screenów z 1 tys. graczy online :wink:


_________________
WoW BL, PS2: Woodman [NC], ESO AD -> Aludan, FE:D -> Aludan

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 sty 2009, 14:30 
Cytuj  
Plus Eve to gra rozgrywająca się w przestrzeni kosmicznej, co też rozwiązuje parę problemów.

*

Posty: 70
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 sty 2009, 14:30 
Cytuj  
Hmmm... Nad dziwnymi sprawami się głowicie. Nikt nie pamięta jak rozwiązali to w UO? Tam był też jeden wielki świat. Przy czym podzielony na mniejsze sektory, a każdy sektor = osobny serwer. Te sektory były widoczne na mapie (UOAM), gdy przechodziło się z jednego na sąsiedni - czasem dało się zauważyć minimalne zacięcie/lag - które powstawało przy procesie "przeskoku" na inny server. Można to też było wykorzystywać przy PvP, głównie w czasie ucieczki ;P 1-2 sekundy czasem zbawienne. HeHe :)

Edit: Przykład bardziej doczesny: LoTRO :) (tu patrząc na świat, nie na dungeony->instancje)


_________________
"Brothers... what we do in life... echoes in eternity."

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 sty 2009, 17:30 
Cytuj  
Pinki napisał(a):
Hmmm... Nad dziwnymi sprawami się głowicie. Nikt nie pamięta jak rozwiązali to w UO? Tam był też jeden wielki świat. Przy czym podzielony na mniejsze sektory, a każdy sektor = osobny serwer. Te sektory były widoczne na mapie (UOAM), gdy przechodziło się z jednego na sąsiedni - czasem dało się zauważyć minimalne zacięcie/lag - które powstawało przy procesie "przeskoku" na inny server. Można to też było wykorzystywać przy PvP, głównie w czasie ucieczki ;P 1-2 sekundy czasem zbawienne. HeHe :)

Edit: Przykład bardziej doczesny: LoTRO :) (tu patrząc na świat, nie na dungeony->instancje)

to nie były osobne servery, podzielenie na sektory jest zastosowane praktycznie w każdej grze, z tym, że w niektórych to widać w postaci "Loading level" a w innych nie. Ten "lag" podczas przechodzenia z sektora na sektor, to wgrywanie danych do pamięci, nie można załadować na raz całego świata, bo żaden komputer tego nie udźwignie.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 120  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.