ja mam bardzo przykre doświadczenia z obsługą klienta Play.
oki, poflejmujcie sobie opowiem.
byłem w maroko, mam dwa telefony, era oki, żony orange oki, play kompletny error. dzwonie z ery do playa i mówie że nie działa że potrzebuje odbierać telefony bo jestem na wakacjach ale spodziewam sie waznych telefonów a on żebym sie szybko rozłaczyl bo duzo place, to ja mu że mi to nie przeszkadza tylko niech naprawi mi playa. to on ze bedzie przyjmowal teraz zgłoszenie i ze to potrwa 20 MINUT. to ja mu ze ohujał.
zadzwonilem do kolegi i poprosiłem zeby załatwil mi to w polsce, gadał z nimi 30 minut i ustalil ze mam pójsc do lokalnego dostawcy komórkowego bo to jego wina
i tyle, po powrocie do polski stwierdzilem ze na mapie roamingu play nie ma maroko.
pozatym zawsze rozłacza sie po 30 min rozmowy i trzeba dzwonic drugi raz
prawie rok zajeło mi wyjasnienie dlaczego nikt nie rozumie co to znaczy ze chce zeby rozmowa przychodzaca byla przekierowana na skrzynke po 30 a nie po 20 sekundach (tak ustawia sie to w telefonie ale jest to usługa operatora)
okazało sie po roku - jeden koleś z obsługi powiedzial nieoficjalnie że system tego nie obsługuje.
dodatkowo mówią zawsze "Witaj, co mage dla Ciebie zrobić ?"
i tyle