Dana: ten system jest jak najbardziej efektywny i jeden z najlepszych jakie moga byc.
Znajdujesz ludzi nasluchujac krokow, odglosow walki, uzycia magii.
Jednoczesnie mozesz schowac sie za drzewkiem i wskoczyc na plecy przebiegajacej osobie.
Biegajac w full plate armor sloneczko ladnie sie od ciebie odbija, latwo cie znalezc w ruinkach, domkach. Z drugiej strony w ciemnym leather armor jestes w stanie ukryc sie w zakamarkach open city tak, ze praktycznie jestes 'niewidzialny'.
Wedlug mnie w dfo nie ma pojecia postac 'skrytobojcza'. Tu nie ma archetypow klas jakie znamy z obecnych mmo.
Grasz tak jak ci podpowiada rozum i amerykanskie kino
Biegnac przez las slyszysz w oddali, ze ktos skilluje sobie magie - zamiast biec zaczynasz isc tak aby nie wydawac odglosow, chowasz sie za skalkami - drzewami i atakujesz wykorzystujac element zaskoczenia.
grey w skrocie - klient dfo jest stabilny i wedlug mnie dziala jak najbardziej poprawnie. jesli chodzi o wydajnosc tez pod tym wzgledem jest bardzo fajnie.
sprzet? ja gram na c2d 2.8, 4gb ramu, vista 64, ati 3870 - windowed mode, shadows, aa x4 i mam 70-110 fps'ow.
nie zauwazylem rowniez spadkow w przypadku wiekszej liczy osob poruszajacych sie w tej samej lokacji.