mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 lut 2009, 18:32 
Cytuj  
Premiera gry juz za 3 dni, a oficjalna strona wisi nieaktualizowana od paru lat. Dlatego postanowilem sporzadzic liste brakujacych features, o ktorych Tasos zapomnial napomknac w wywiadzie dla mmorpg.com, zeby nikt nie byl zaskoczony po zakupie gry, bo niestety jest ich troche wiecej niz racial ability Mahirimow. Bylo tez wiele informacji i zapowiedzi w wywiadach, ale wiekszosc trzeba brac z przymruzeniem oka.


Lista features znajduje sie pod adresem http://darkfallonline.com/features/ - kazdy punkt postaram sie po krotce skomentowac i ocenic go kolorkiem. Polecam rzucic okiem na oficjalna liste i porownac ja z ponizsza, bo nie jest tak, ze DFO to sam fail, mrok i rozpacz, a z tego co zapowiadali nie zostalo nic. Wizja troche zmienila sie i czesc features musiala wyleciec, bo byla po prostu niemozliwa do zrealizowania w chwili obecnej, ale jak przeczytacie ponizej, jest tez sporo rzeczy, ktore do gry mogly trafic, powinny trafic, ale niestety nie trafily.

* - brak konkretnych informacji
* - czesciowo zaimplementowane
* - calkowity brak





* Play any of Agon's six dominant races. Each race has a unique set of abilities, as well as its own civilization, culture, and way of life.

Brak racial abilities. Roznice sa tylko w statach i wielkosci modeli.


* Meet hundreds of unique monsters, and take them on in their lairs, strongholds and domains. Repetitive monster encounters are a thing of the past.

Nie stwierdzono setek unikalnych potworkow. PVE niestety jest uciazliwe i meczace z uwagi na kulejace AI.


* Travel through geographically diverse regions that are alive with plants, trees, birds, animals, and even insects.

Jedyne zyjatka (poza mobkami) pojawiajace sie w swiecie to 2d animacje wokol krzaczkow (motylki) i na niebie (ptaki). Brak jakiegokolwiek wildlife, mimo jego rzekomego zaimplementowania w jednym z update'ow. Znane nam zwierzeta typu niedzwiedzie, tygrysy itp. co prawda istnieja, ale tylko jako spawn w konkretnym miejscu i jest ich bardzo malo, wiec trudno mowic o wildlife na ksztalt tego z UO np.


* Experience a world brought to life by real-world physics and dynamic lighting and shadows. Watch trees and grass sway in the wind as sunlight peeks through passing clouds. Observe the movements of Agon's twin moons, which are part of a dynamic planetary system with smooth day/night cycles. Sail your ship through rough seas, then become hampered by fog as the waters calm. Struggle as your battlefield-bound army marches into a severe storm. In Darkfall, the weather is more than just window dressing.

Day/night cycles niby sa, ale przejscia na pewno nie sa smooth - przypominaja raczej zmiany z dnia na noc i vice versa w UO. Zmiennych warunkow pogodowych - mimo oficjalnej informacji o ich wprowadzeniu - nie ma do tej pory, takze nie ma deszczu, sniegu, burz.


* You don't have to spend endless hours playing in order to enjoy yourself, or to become successful. Even if you only play in small doses, your character can be effective within his chosen field, and a lot of fun to play. Whether you're looking for intense involvement or just casual fun without a huge time investment, Darkfall accommodates your playing style.

Rozwijanie umiejetnosci jest BARDZO czasochlonne i - w wielu przypadkach - bardzo kosztowne. Gracz wpadajacy popykac od czasu do czasu ma bardzo male szanse na to, aby dorownac regularnie grajacym graczom, chyba ze pod jego nieobecnosc "gra" za niego AutoIt, co jest niestety calkowitym zaprzeczeniem tego, co od ozawsze obiecywalo nam Aventurine - brak grindu i gra w gre, nie w niekonczace sie rozwijanie postaci.


* In Darkfall, there's much more to character development than, say, raising your riding or mining skill by mindlessly killing rats all day. Instead, you'll need to practice your skills if you want to get better at them. Darkfall's skill based system makes sense, and it saves you from having to waste your playing time leveling.

Jak juz pisalem wyzej, zdobywanie umiejetnosci jest bardzo czasochlonne. Skill based system Darkfalla to w wielu przypadkach levelki przedstawione w innej formie, bo nie wszystkie skille plynnie rozwijaja nasza postac - niektore robia to skokowo i np. roznice w dzialaniu zaklecia, albo zachowaniu postaci zauwazamy dopiero po osiagnieciu konkretnego pulapu, zeby nie mowic poziomu (np. 25, 50, 75, 100 w magii, aby dostac dostep do kolejnych szkol lub zaklec).


* You will never have to re-roll your character again. With Darkfall's flexible character development system, your character simply adapts to the choices you make for him. We give you hundreds of skills to learn and master, and around a hundred Prestige classes to further specialize in.

Nie ma informacji nt. owego flexible character development system, bo do tej pory nie wiadomo, czy bedzie skill cap i co to bedzie za skill cap. Wiadomo, ze prestige classes odpadly juz dawno.


* Darkfall's crafting system is intuitive, non-repetitive, challenging, useful, fun - and profitable. Using Darkfall's virtually limitless item creator system, you could invent and be the first to use a weapon as awesome as the Flamefury Raudstaal Battleaxe of Bloodshed, or just make a simple saddle for your horse.

Znowu rozmijaja sie z prawda jesli chodzi o brak repetytywnosci. Wytwarzanie itemow jest czasochlonne i w wielu przypadkach z poczatku na pewno nie przyniesie dochodu, bo za wytwarzanie przedmiotow w NPC miastach oprocz materialow potrzebne sa pieniadze.


* Bring your goods to market using Darkfall's sophisticated and secure trading system, bringing buyers and sellers together easily whether they're inside the game or not.

Calkowity brak.


* There are no safe zones in Darkfall. The only protection you can count on is your friends watching your back.

Stolice oraz miasta je otaczajace objete sa ochrona niezniszczalnych wiezyczek strazniczych, ktore strzelaja w agresorow i osoby z nieodpowiednim alignment. Niedawno dodano dodatkowe wiezyczki, ktore pilnuja bankow rozmieszczonych w okolicach miast, ale poza ich granicami (2-3 minuty biegu).


* Darkfall places no restrictions on player interaction, so there are no developer imposed safe zones, no realms, factions, PvP zones, or any other roadblocks that limit your game. Anyone can fight anyone, anywhere as long as they are willing to face the consequences - in the form of Darkfall’s alignment system.

j/w


* You can enjoy easy communication with your friends, even while outside the game. Darkfall's Communication interface includes in-game message and trade boards, an IRC-style chat system, instant messaging, voice support, and even mobile phone SMS messaging.

Brak.


* In Darkfall, advanced clan management tools take care of the tedious and repetitive tasks, allowing you to focus on the real challenges (and the fun) associated with clan leadership.

Clan management tools to strony WWW, do ktorych dostep uzyskujemy przez ig przegladarke - frontend dla IE.


* Trade your hard earned items using Darkfall's secure trade interface and in-game trade boards.

Brak.



edit: bledy/niescislosci.


Ostatnio edytowano 22 lut 2009, 19:38 przez konrador, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 lut 2009, 18:47 
Cytuj  
Na info od Aventurine nie ma co liczyc, wiec mozna sie tylko domyslac i obserwowac co dalej beda robic, szkoda ze az tak duzo nie ma zapowiadanych rzeczy.

Mnie najbardziej interesuje kiedy bedzie cos zwiazanego z trade, marketem, rynkiem czy co tam wymysla, jest to bardzo istotna rzecz dla crafterow i calej ekonomi w grze.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 22 lut 2009, 19:14 
Cytuj  
Nikt nie każe nikomu kupować gry już teraz. Można zawsze poczekać aż wprowadzą satysfakcjonującą ilość contentu.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 22 lut 2009, 19:19 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Nikt nie każe nikomu kupować gry już teraz. Można zawsze poczekać aż wprowadzą satysfakcjonującą ilość contentu.


tylko ile im to zajmie 2mc? 4mc? 6mc? Gra ma naprawde duzy potencjal ale teraz musza duzo pracy wlozyc w rozwoj.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 22 lut 2009, 19:29 
Cytuj  
dzieki konrador swietna robota z takim zestaiweniem

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 22 lut 2009, 19:35 
Cytuj  
si, dzieki kon za info


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 22 lut 2009, 19:38 
Cytuj  
Tasos z 24.12.08

* A new website is under development and we hope it will be finished in time for the launch.


_________________
you are already dead

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 22 lut 2009, 19:47 
Cytuj  
* The Darkfall Client Download will be available on Saturday February 21st at this location.


fajnie,


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 22 lut 2009, 19:57 
Cytuj  
Aenima napisał(a):

tylko ile im to zajmie 2mc? 4mc? 6mc? Gra ma naprawde duzy potencjal ale teraz musza duzo pracy wlozyc w rozwoj.


Zaczną zarabiać na graczach którzy nie mogą wytrzymać i muszą (bądź chcą) grać już teraz i gra powinna się rozwijać.

Tzn, mam taką nadzieję. Trzymam kciuki za Darkfalla, bo relase to tylko pierwszy krok do sukcesu w przypadku tak dużej gry.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 22 lut 2009, 20:08 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Nikt nie każe nikomu kupować gry już teraz. Można zawsze poczekać aż wprowadzą satysfakcjonującą ilość contentu.


Masz racje, i ja chyba tak zrobie, poczekam sobie z miesiac az wlacza wiecej featursow. Nie chcialbym sie do gry zniechecic na poczatku, bo to nie dziala, bo tamto nie dziala itd.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 lut 2009, 20:23 
Cytuj  
Experience a world brought to life by real-world physics and dynamic lighting and shadows. Watch trees and grass sway in the wind as sunlight peeks through passing clouds. Observe the movements of Agon's twin moons, which are part of a dynamic planetary system with smooth day/night cycles. Sail your ship through rough seas, then become hampered by fog as the waters calm. Struggle as your battlefield-bound army marches into a severe storm. In Darkfall, the weather is more than just window dressing.

Day/night cycles niby sa, ale przejscia na pewno nie sa smooth - przypominaja raczej zmiany z dnia na noc i vice versa w UO. Zmiennych warunkow pogodowych - mimo oficjalnej informacji o ich wprowadzeniu - nie ma do tej pory, takze nie ma deszczu, sniegu, burz.


Mogliby zerznac wschody i zachody slonca z FFXI, nie raz sie zatrzymywalem na chwilke aby se obejzec wschod w tej grze.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 22 lut 2009, 20:34 
Cytuj  

Mogliby zerznac wschody i zachody slonca z FFXI, nie raz sie zatrzymywalem na chwilke aby se obejzec wschod w tej grze


so ghey :<


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 22 lut 2009, 21:03 
Cytuj  
Po przeczytaniu info od konradora to juz prawie pewny Fail , pozostaje formalnosc czyli Release .

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 lut 2009, 21:15 
Cytuj  
Aenima napisał(a):

Mogliby zerznac wschody i zachody slonca z FFXI, nie raz sie zatrzymywalem na chwilke aby se obejzec wschod w tej grze


so ghey :<


Tak i przytulalem sie z kolegami z Linkshella :<
Ogolnie to poprostu robilo pozytywne wrazenie, sam cykl sloneczny jest bardzo zblizony do prawdziwego. Efekt jak cien z horyzontu zanika coraz bardziej pod twoje stopy i pelna fizyka oswietlenia w mmo naprawde robi wrazenie.
I to wlasnie lubie w japoncach, dbalosc o szczegoly, co tam ze FFXI to jeden z najwiekszych grind festow, swiatem i szczegolami powala wszystkie MMO w jakie gralem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 lut 2009, 21:19 
Cytuj  
Pieszczoch napisał(a):
Mogliby zerznac wschody i zachody slonca z FFXI, nie raz sie zatrzymywalem na chwilke aby se obejzec wschod w tej grze.


DFO tez jest ghey!

Tylko na pierwszy rzut oka, bo pod woda czyHaja rekiny!

W DFO niby slonce zachodzi, jest to jakas faza zmierzchu/switu, ale trwa ok 2 minut. Powinni znacznie przedluzyc ten okres przejsciowy.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 22 lut 2009, 21:43 
Cytuj  
ta zdecydowanie za szybko zmiana z dnia na noc... szkoda ze na twoim screenie nei ma ptaszkow bo sa pro, nie wiem czy ktos zauwazyl ich animacje.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*

Posty: 111
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 22 lut 2009, 21:50 
Cytuj  
Tak, poruszaja sie poklatkowo.

Sama krytyka tutaj, ale gre kupujecie. Biorac pod uwage to co jest juz teraz, a nie to czego [jeszcze] nie ma, ta gra to fail, czy nie fail?


_________________
Psst.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 22 lut 2009, 22:00 
Cytuj  
Dokładnie tak...większość krytykuje, a sami mają po kilka pre orderów zrobionych 8) Chyba po prostu ludzie widzą w tej grze ogromny potencjał, i mają nadzieję że ten mmo pójdzie w końcu w rozsądnym dla nas UOwców (i nie tylko) kierunku :evil: :evil: :evil: Czego sobie i im życzę z całego serce...gdyż...jestem jednym z nich 8) :evil: 8) :evil:

*

Posty: 111
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 22 lut 2009, 22:02 
Cytuj  
Mysle, ze chlopaki tyle sie nafailowali nad Darkfallem, ze teraz trudno im sie przyznac do fanboystwa ;p


_________________
Psst.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 lut 2009, 00:20 
Cytuj  
Mimo w/w (i nie tylko) gra mi sie podoba, bo nadal oferuje wiele rozwiazan, na ktore czekalem od lat. Oby tylko serwery dawaly rade i wszystko z czasem zostalo fixniete.

Co do tych magicznych wschodow slonca, to niby jakies sa, bo ksiezyce i slonce jakostam na pewno sie poruszaja - nie zwracalem na to uwagi specjalnie (tzn. raz przysiedlismy restnac z mukim na piasczystym brzegu rozswietlonym zlotym blaskiem zachodzacego slonca i obserwowalismy movement jakiegos ksiezyca, ale na szczescie dosc szybko zdalem sobie sprawy z gejowosci zaistnialej sytuacji i ruszylismy dalej). Jest lekki bloomik i promienie slonca pod pewnymi katami prawie sprawiaja wrazenie jak gdyby sie przedzieraly i tworzyly smugi :< - problemem sa momentalne zmiany oswietlenia, jak gdyby ktos nagle przelaczyl swiatlo.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.